От: Машина правеща конуси?
Мда. Ти си втория дето казва така. Явно това е технологията. Дано само намеря от някъде скапана кутия, и ще пробвам.
St45 достатъчна ли е за това, или трябва да се мъдри нещо по-здраво (или пък по-меко)?
Самото рамо може да се прави практически колкото си искам дебело. Въпроса е в какво, нагрято до червено, ще мога да набия шлиците, и ще мога да го охладя после на въздух без притеснения? Предполагаемо главините, телата на накрайниците и шарнирите и де що е отливка по окачване и управление, все е от такава стомана, ама каква е оригинално? В крайна сметка и анализ ще се пусне яко трябва, ама току виж някой знае?
Мда. Ти си втория дето казва така. Явно това е технологията. Дано само намеря от някъде скапана кутия, и ще пробвам.
St45 достатъчна ли е за това, или трябва да се мъдри нещо по-здраво (или пък по-меко)?
Самото рамо може да се прави практически колкото си искам дебело. Въпроса е в какво, нагрято до червено, ще мога да набия шлиците, и ще мога да го охладя после на въздух без притеснения? Предполагаемо главините, телата на накрайниците и шарнирите и де що е отливка по окачване и управление, все е от такава стомана, ама каква е оригинално? В крайна сметка и анализ ще се пусне яко трябва, ама току виж някой знае?
Като се разбие, почват и да се кривят леко, а като се разхлопат втулките на паразитния хебел, започва и той да подмръдва лекичко, и от всичкото това следва че е почти невъзможно да докараш сходимостта в някакви човешки граници, понеже страничните щангичкои са под наклон спрямо въпросната, и като има товар върху гумата, бутат щангата освен наляво/надясно, и нагоре-надолу. За да ми е гадно, като лифтнеш джипката, тоя наклон става още по-голям, а като сложиш по-големи гуми - усилието по-голямо.
Коментар