Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

    имах предвид да се измия въпросния детайл да не е мръсен и каквото гориво има останало да се отмие,после се пълни вече с вода или пясък,макар че съм рязал с ракета ,варел от тея малките, за барбекю,предварително бях го измил ,но без да го пълня с нещо,но don't try this at home it could be dangerous for you and others around you.

    Коментар


    • #47
      До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

      Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
      имах предвид да се измия въпросния детайл да не е мръсен и каквото гориво има останало да се отмие,после се пълни вече с вода или пясък,макар че съм рязал с ракета ,варел от тея малките, за барбекю,предварително бях го измил ,но без да го пълня с нещо,но don't try this at home it could be dangerous for you and others around you.
      За отмиване на горивото с водата ще има ефект но парите са си вътре и само инертен газ ги неутрализира и то за определено време! По време на рязането може да се обдухва с инертен газ .
      Последно редактирано от welderargon; 27-04-09, 22:28.
      https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
      https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

      Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

      Коментар


      • #48
        До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

        Заварил съм поне десетина резервоара и две бутилки за пропан.Метода е измиване с вряла вода и пълнене с газ Аргон,Азот или Въглероден доксид.Газста върви и в момента на заваряването.
        Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

        Коментар


        • #49
          До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

          Първоначално публикуван от joe007 Преглед на мнение
          Заварил съм поне десетина резервоара и две бутилки за пропан.Метода е измиване с вряла вода и пълнене с газ Аргон,Азот или Въглероден доксид.Газста върви и в момента на заваряването.
          Под Пълнене с инертен газ- сигурно имаш предвид продухване ....защото съда може да се напълни с газ само ако е затворен а затворен съд не е препоръчително да се заварява !
          Преди заварката се обдухва и около мястото на заваряване а също като каза и по време на заваряването
          https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
          https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

          Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

          Коментар


          • #50
            До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

            Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнение
            Под Пълнене с инертен газ- сигурно имаш предвид продухване ....защото съда може да се напълни с газ само ако е затворен а затворен съд не е препоръчително да се заварява !
            Преди заварката се обдухва и около мястото на заваряване а също като каза и по време на заваряването
            Затворен съд не може да се запълни с газ защото няма как да излезне този газ който е в него.
            По принцип резервоарите обикновено имат поне две места от където може да се вкара газ.Примерно през пробката на дъното вкарвам газ,изчаквам определено време(според обема на съда).Капачката горе е отворена,проверявам от време на време със запалака.Ако пламъка гасне като се поднесе към гърловината значи съда е запълнен с газ и почвам да заварявам,като нито затварям капачката нито спирам газста.И не само инертен газ върши работа,с СО2то става идеално.
            Последно редактирано от joe007; 28-04-09, 21:37.
            Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

            Коментар


            • #51
              До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

              Първоначално публикуван от joe007 Преглед на мнение
              Затворен съд не може да се запълни с газ защото няма как да излезне този газ който е в него.
              По принцип резервоарите обикновено имат поне две места от където може да се вкара газ.Примерно през пробката на дъното вкарвам газ,изчаквам определено време(според обема на съда).Капачката горе е отворена,проверявам от време на време със запалака.Ако пламъка гасне като се поднесе към гърловината значи съда е запълнен с газ и почвам да заварявам,като нито затварям капачката нито спирам газста.И не само инертен газ върши работа,с СО2то става идеално.
              Да ,сега стана ясно ! Детайлите са важни и трябваше да ги уточним, за да не вземе някой да заварява затворен резервоар!
              https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
              https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

              Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

              Коментар


              • #52
                До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнение
                Да ,сега стана ясно ! Детайлите са важни и трябваше да ги уточним, за да не вземе някой да заварява затворен резервоар!
                Той пак няма да е затворен. Нали имаме някаква пукнатина която трябва да завариме. Не е ли по добре да го затвориме? Както казахте, е важно да се продуха и по време на заваряването да продължи подаването на газ. Ще имаме обратна защита на корена, което е идеално.

                Коментар


                • #53
                  До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Той пак няма да е затворен. Нали имаме някаква пукнатина която трябва да завариме. Не е ли по добре да го затвориме? Както казахте, е важно да се продуха и по време на заваряването да продължи подаването на газ. Ще имаме обратна защита на корена, което е идеално.
                  Не трябва да е затворен. Патил съм . В момента в който заварявах веднъж последните милиметри , изведнъж "изпльока" течната вана и изхвърли метала. Добре че съм малко дългоглед , та едва стигнаха пръски до маската ми . От топлината на заваряване изпаренията създават налягане , което накрая няма откъде да избие ако е затворен съда , затова трябва да има отдушник.
                  И още нещо : наложи се веднъж за кърпим резервоар за нафта , който беше празен от година . Дори не миришеше на нафта! Решихме да не го промиваме. Грешка ! Пустите нафтови пари сякаш попиват в метала ! ....Та промивката на подобни съдове е задължителна преди заваряване !
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    ...
                    Пустите нафтови пари сякаш попиват в метала ! ....Та промивката на подобни съдове е задължителна преди заваряване !
                    Даа... като най-простата проба за плътност - мажеме шева от едната страна с вар, а от другта с нафта.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Даа... като най-простата проба за плътност - мажеме шева от едната страна с вар, а от другта с нафта.
                      А така ! Като варо-газовата Ма там поне прониква през порите , а в резерварите повърхността на метала уж гладка , а поема като сюнгер . Имам чувството , че като се напои - с години не се изпарява на въздух . Та явно със всички запалими вещества е така ...
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                        Чудих се в коя тема да пусна това ,но най-накрая реших тук.
                        Та това са дюзи за МИГ-МАГ заваряване с триъгълен отвор,като предимство се изтъква по-дългия живот.

                        Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                          Първоначално публикуван от joe007 Преглед на мнение
                          Чудих се в коя тема да пусна това ,но най-накрая реших тук.
                          Та това са дюзи за МИГ-МАГ заваряване с триъгълен отвор,като предимство се изтъква по-дългия живот.
                          И навътре ли са така, или преминават в кръгли?

                          И имаш ли идея за произхода на по-дългия им живот? Вероятно самата дюза се нагрява по-малко?
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                            Първоначално публикуван от joe007 Преглед на мнение
                            Чудих се в коя тема да пусна това ,но най-накрая реших тук.
                            Та това са дюзи за МИГ-МАГ заваряване с триъгълен отвор,като предимство се изтъква по-дългия живот.
                            Къде ги продават този тип дюзи ? Интересно ми е да пробвам такава.
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #59
                              До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              И навътре ли са така, или преминават в кръгли?

                              И имаш ли идея за произхода на по-дългия им живот? Вероятно самата дюза се нагрява по-малко?
                              Целия отвор е такъв.За по-дългия живот само гадая.Може би по начина на контактуване на тела с дюзата.
                              Иначе са произведени в България,ще питам от къде може да се купят и ще пиша.
                              Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Беседа за проблемите и трудностите при заваряване.

                                Тези дюзи смътно са ми познати от някъде , ама ше се сетя . Иначе за по-дългия живот ме съмнява . Контакта на тела в стените на дюзата е в 3 точки , т.е. 3 отсечки , докато в нормална дюза ( която е калибрована ) контакта е грубо около 80 процента по - висок , та ако се износят тези "отсечки" , тогава е нормално да се " разхлопа" дюзата , така че тела контактува където си поиска с нея ... та не знам . Освен ако не са от по-специален материал .
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X