Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Редуцир-вентил от кислорорден на аргон?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    За сведение-моя резак работи с вентил с палче. Дето си е за битов котлон.
    Не съм рязал големи дебелини, най-много 10 мм, но пък повече време ползвам горелка за нагряване на железа, а там си иска гориво. И си грее доста добре, аз доволен.

    Не съм пробвал с регулируем вентил де, ама се съмнявам да дава кой знае каква разлика виждайки как се представя сегашния.

    П.П. Бат Владо, и аз съм със същите маркучи, само дето не е такъв топ. 10 метра, и долу-горе ми стигат.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • Vlado_Ts
      Vlado_Ts коментира
      Редактиране на коментар
      Ами питаше за маркучи , та затуй . После видях, че по-късно си се допълнил.

      ПС. Разлика между двата типа вентили има . "Тоя с палчето" със сигурност става да си свариш боб на газовия котлон . Да режеш 10 мм. желязо обаче е малко .... но щом казваш...
      ... ше взема да пробвам .

  • #62
    Така и така сме на тема горелки може ли да коментираме това. Едва ли има ефекта на кислорода, но изглежда, че върши работа.Някой пробвал ли е?
    https://www.youtube.com/watch?v=Rd2eL3PIKD4

    П.П. има още много подобни, но хванах първия който ми изкочи
    "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

    Коментар


    • #63
      Във въздух, пропан-бутанът гори с 800 - 1900 градуса по Целзий, според каквото има в партидата. Може да стига за нещо, а за друго да не стига.
      Например за сребърен припой не стига.
      В кислород (1:4 ... 1:5 пропан:кислород), стига до 2 800 градуса.
      А резака работи още по-извратено. С него грееш, грееш, а после бутваш едно нарочно лостче, пропанът спира, и остава да духа чист кислород. Той и реже дебелото желязо. После пак грееш, пак духаш, и така.

      Коментар


      • #64
        "Резака" не е "огнедишащ дракон"......друго е пърлачка за прасета.

        Коментар


        • #65
          Здравейте,
          Не вкарвайте хоата в заблуждения.
          Става въпрос за стандартна газ от нормална бутилка.
          Пропан-Бутан (ПБ) в смес с въздух достига 780 - 850 градуса С. Пламъка трябва да бъде син цвят. Има ли червен отенък - непълно горене - спада температурата.
          ПБ с кислород прави 1300-1400 С
          2800 С прави ацетилена с кислород.
          В зависимост от количеството на сребо и дуги добавки - сребърния припой работи от 680 С нагоре.
          Резака подгрява до светло оранжево и с кислорода почваш да режеш. Процеса на окисляване на желязото е екзотермичен и може да се самоподдържа, но оператора нетрбва да е индианец. За улеснение на живота и по-голяма скорост на работа резака не се гаси и после пак да го палиш. Ами режеш и режеш и режеш и така получаваш 40 грама бонус...... луканка. от телевизора.

          ПП Често тритръбните резаци със смесване в дюзата могат да режат тънко желязо и с вентил с палче.
          Там смесването става в дюзата и има ефекта на засмукване на ПБ от кислорода (увлича го). Така започва да тече по-голямо количество газ, макар по-ниското налягане.

          ППП Коле, Ако има ядене и пиене, пиши ни и нас. Не ни отписвай съвсем!
          Последно редактирано от aig; 27-11-20, 08:51.
          АИГ-Заваряване ООД
          Производител на заваръчни апарати "DEL"
          http://www.aigwelding.com
          0889 522 036

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Това за яденето и пиенето не разбрах в какъв смисъл е, ама то си има. Винаги.
            И винаги сте добре дошли, ама не идвате.

        • #66
          .............
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #67
            Не разбрах за заблуждението.
            Не знам коя е тая газа, аз говорех за газ.

            Няма стандартен газ. Това в бутилките е технически пропан. Освен че са алкани, нищо друго там не е гарантирано. Освен че:
            Е смес от пропилен и пропан, не по-малко от 75% от обема (количеството на пропана не се нормира);
            Сместа от бутани и ненаситени въглеводороди не се нормира;
            Количеството на течния остатък не може да превишава 0,7 об.%;
            Налягането на наситените пари при -20 по Целзий, трябва да е не по-малко от 16 атм.;
            Количеството на сероводорода и меркаптановата сяра не може да е повече от 0,013% от обема;
            Интензивността на миризмата на пропан трябва да е по-голяма от 3 бала.

            Та, там гори каквото има, и с температура - според каквото гори. Демек - от толкова до толкова градуса.
            Последно редактирано от Стефан; 27-11-20, 18:34.

            Коментар


            • #68
              "Та, там гори каквото има, и с температура - според каквото гори. Демек - от толкова до толкова градуса."

              Ами никой незнае каква горяща смес е забъркана. И на мене не ми трябва да знам. Важно е крайния резултат. По-горе съм го написал.
              И да, газта е стандартна до толкова доколкото никой от нас неможе да влияе на съдъжанието вътре. Каквото ти дадат - това е.
              АИГ-Заваряване ООД
              Производител на заваръчни апарати "DEL"
              http://www.aigwelding.com
              0889 522 036

              Коментар


              • #69
                Поради тая причина, крайният резултат по температурата е, каквото съм написал аз по-по горе.

                Коментар


                • aig
                  aig коментира
                  Редактиране на коментар
                  Прав си. Газ е от мъжки род. Съжалявам. Грешката е моя.
                  "И все пак Тя се върти"
                  Опитно установено: Пропан-Бутан (ПБ) (от бутилка в търговската мрежа) в смес с въздух при горене достига 780 - 850 градуса С. Звиси и от горелката дали е с предкамено смесване или не.
                  ПБ с кислород прави 1300-1400 С Достатъчно за запояване с припой, но недостатъчно за заваряване на стомани.
                  2800 С прави ацетилен с кислород.
                  С резака успешно се режат "черни" стомани. Нагряваш до светло оранжево и подаваш плавно режещ кислород. И можеш да режеш колкото е необходимо. Нищо не се гаси или спира.
                  Неръждаемите стомани и чугуните са друга работа. "НО за тях при следващата ни среща.....А сега - лека нощ деца"
                  Последно редактирано от aig; 27-11-20, 22:48.

              • #70
                Редуцира на 1,5 бара върши работа. Вече два дни реже, сега не мога му насмогна с кислород
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X