Това е дълга и хубава пукнатина в следствие от замръзване на чугунен блок на двигател Перкинз Д 3900 на български мотокар . Давайте идеи как да я запуша без да свалям двигателя . Дали заварка на място или лепене с подходящо специализирано лепило за чугун . Особеностите на заваряването на чугуна са ми до болка познати .  За късмет тоя блок е оребрен та не мога да му направя ламаринена капачка с гарнитура и силикон . Стигнем ли до сваляне имам здрав блок ама е много работа .  
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Давайте акъл
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Давайте акъл
 
 Направи това в което си силен.Аз също бих го заварил тъй като лепилата и какво точно би свършило 100% работа не ми е ясно,а при грешка после ще се чудя как да го шкуря пак.Ма това аз.Ти както прецениш. Няма страшно в умирачката... Няма страшно в умирачката...
 Страшното е да си жив!...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Давайте акъл
 
 Има и една стара технология да се навиват плътно една до друга стоманени шпилки по пукнатината и да се съединят със заварка след това.Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.
 
 Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Давайте акъл
 
 Първо ще го заваря после отгоре с лепило та и да има останала някоя малка шупла да я затвори . Чугуна е стар отлежал си е и при внимателно заваряване без да го нагрявам много мисля че ще успея да го заваря без да спука до заварката . С другия блок ще стане със сигурност но не ми се отцепва от ХДПто .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
 
 Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Давайте акъл
 
 ЗАПУШВА ПУКНАТИНИТЕ В БЛОКА НА ДВИГАТЕЛЯТ
 /250 мл/
 
 НАЧИН НА УПОТРЕБА:
 
 Изпразнете охладителната течност и напълнете с чиста вода. Почистете видимите дупки със стоманена тел.
 
 Външни пукнатини: 1. Загрейте двигателя. 2. Свалете термостата. 3. Добре разклатете бутилката и изсипете съдържанието през дупката на термостата и поставете капачката му обратно. 4. Допълнете радиатора с гореща вода и поставете капачката. 5. Запалете двигателя и поддържайте високи обороти за 15 мин. Внимавайте да не заври!
 Изключете двигателя и ако е нужно, долейте с гореща вода. Оставете двигателя да изтине. 6. Оставете го в системата за 2-3 дни като шофирате нормално, източете охладителната течност когато е изстинала, поставете обратно термостата.
 
 Вътрешни пукнатини: 1. Повторете операции от 1 до 4. 2. Свалете свещта от дефектиралия цилиндър, запалете двигателя за 20 мин. Ако има повече от един дефектирал цилиндър, сваляйте последователно свещите през интервал от 5 мин. като е необходима работа на всеки цилиндър 20 мин. без свещ. 3. Оставете да изтине. Източете водата, поставете термостата обратно, допълнете с чиста вода. 4. Източете маслото, промийте и сипете ново масло.
 
 Малки пукнатини: 1. Свалете термостата. 2. Сипете съдържанието на опаковката в радиатора. 3. Поставете капачката обратно и запалете двигатела докато загрее. 4. Оставете го в системата за 2-3 дни като шофирате нормално, източете охладителната течност когато е изстинала, поставете обратно термостата.
 Използвайте 250 мл WONDERWELD до 8 литра охладителна течност.
 Не използвайте антифриз най-малко 3 дни.
 Измийте всякакви разливи веднага.„Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Давайте акъл
 
 Имаше някакъв стар метод с разпробиване на пукнатината и нитоване с медни нитове. Дупчиш - набиваш нит, сетне пак дупчиш до нита, като "хващаш" малко от него и набиваш следващия и така. Никога не съм го правил, ама съм виждал така закърпен чугунен блок.Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Давайте акъл
 
 Аз бих го заварил. На приятелката ми бащата се занимава с автобуси ( притежава 11 броя все ралични) На един стар мерцедес с чогунен блок разбра че блока е заварен преди около 2 години, а го карат вече над 15 всякакви щофиори... както с и какво ли не за охлаждане от вода до всякакви видове антифриз. Накрая спря да пали зимата и го разглоби за ремонт и тогава лъсна изненадата със залепения още в Италия преди години блок с цепнатина около 25см... В краина сметка след не много чудене го ремонтира и автобуса си върви все още безгрижно из България. Така че колега ако го залепиш качествено тоя блок с малко късмет ще си е годен докато бракуваш мотокара.0-
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Давайте акъл
 
 По принцип тези блокове са с малко калпава отливка . Виждал съм заварени още веднага след отливането . На времето ги лееха във ВАМО и мисля че още някъде в Плевен или Враца .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Давайте акъл
 
 Преди много години имах същия спукан блок само че пукнатината бе на ъгъла един стар механик ми даде следния акъл,сипваш две шепи син камък в радиатора и така да работи няколко дни с вода! На мястото на пукнатината се образува медна кора запушваша цепнатината!! Така работи много години!Най-добре е да имаш богати приятели!!!
 Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.











Коментар