Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Давайте акъл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Давайте акъл

    Това е дълга и хубава пукнатина в следствие от замръзване на чугунен блок на двигател Перкинз Д 3900 на български мотокар . Давайте идеи как да я запуша без да свалям двигателя . Дали заварка на място или лепене с подходящо специализирано лепило за чугун . Особеностите на заваряването на чугуна са ми до болка познати . За късмет тоя блок е оребрен та не мога да му направя ламаринена капачка с гарнитура и силикон . Стигнем ли до сваляне имам здрав блок ама е много работа . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0033.jpg
Прегледи:1
Размер:168.4 КБ
ID:6051660
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

  • #2
    От: Давайте акъл

    Зачисти хубаво с флекса като отстраниш и ръбовете,след това заварка,на ЮМЗ-то така кара шеста година.
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

    Коментар


    • #3
      От: Давайте акъл

      И аз така го мисля .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #4
        От: Давайте акъл

        Аз пък мисля че и след заварка пак ще се наложи лепене, та запили хубаво и лепеж. Сега за тая цел има всичко.
        При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

        Коментар


        • #5
          От: Давайте акъл

          Направи това в което си силен.Аз също бих го заварил тъй като лепилата и какво точно би свършило 100% работа не ми е ясно,а при грешка после ще се чудя как да го шкуря пак.Ма това аз.Ти както прецениш.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • #6
            От: Давайте акъл

            Има и една стара технология да се навиват плътно една до друга стоманени шпилки по пукнатината и да се съединят със заварка след това.
            Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.

            Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...

            Коментар


            • #7
              От: Давайте акъл

              Ако искаш да носиме Кемпито...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #8
                От: Давайте акъл

                По-добре сменяй този блок и не се мъчи. Сега има двигатели на синволична цена. Блок и аз имам здрав, но не си заслужава.

                Коментар


                • #9
                  От: Давайте акъл

                  Първо ще го заваря после отгоре с лепило та и да има останала някоя малка шупла да я затвори . Чугуна е стар отлежал си е и при внимателно заваряване без да го нагрявам много мисля че ще успея да го заваря без да спука до заварката . С другия блок ще стане със сигурност но не ми се отцепва от ХДПто .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Давайте акъл

                    С Belzona ще стане. http://www.youtube.com/user/belzonatv
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Давайте акъл

                      ЗАПУШВА ПУКНАТИНИТЕ В БЛОКА НА ДВИГАТЕЛЯТ
                      /250 мл/

                      НАЧИН НА УПОТРЕБА:

                      Изпразнете охладителната течност и напълнете с чиста вода. Почистете видимите дупки със стоманена тел.

                      Външни пукнатини: 1. Загрейте двигателя. 2. Свалете термостата. 3. Добре разклатете бутилката и изсипете съдържанието през дупката на термостата и поставете капачката му обратно. 4. Допълнете радиатора с гореща вода и поставете капачката. 5. Запалете двигателя и поддържайте високи обороти за 15 мин. Внимавайте да не заври!
                      Изключете двигателя и ако е нужно, долейте с гореща вода. Оставете двигателя да изтине. 6. Оставете го в системата за 2-3 дни като шофирате нормално, източете охладителната течност когато е изстинала, поставете обратно термостата.

                      Вътрешни пукнатини: 1. Повторете операции от 1 до 4. 2. Свалете свещта от дефектиралия цилиндър, запалете двигателя за 20 мин. Ако има повече от един дефектирал цилиндър, сваляйте последователно свещите през интервал от 5 мин. като е необходима работа на всеки цилиндър 20 мин. без свещ. 3. Оставете да изтине. Източете водата, поставете термостата обратно, допълнете с чиста вода. 4. Източете маслото, промийте и сипете ново масло.

                      Малки пукнатини: 1. Свалете термостата. 2. Сипете съдържанието на опаковката в радиатора. 3. Поставете капачката обратно и запалете двигатела докато загрее. 4. Оставете го в системата за 2-3 дни като шофирате нормално, източете охладителната течност когато е изстинала, поставете обратно термостата.
                      Използвайте 250 мл WONDERWELD до 8 литра охладителна течност.
                      Не използвайте антифриз най-малко 3 дни.
                      Измийте всякакви разливи веднага.
                      „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                      Коментар


                      • #12
                        От: Давайте акъл

                        Имаше някакъв стар метод с разпробиване на пукнатината и нитоване с медни нитове. Дупчиш - набиваш нит, сетне пак дупчиш до нита, като "хващаш" малко от него и набиваш следващия и така. Никога не съм го правил, ама съм виждал така закърпен чугунен блок.
                        Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Давайте акъл

                          Аз бих го заварил. На приятелката ми бащата се занимава с автобуси ( притежава 11 броя все ралични) На един стар мерцедес с чогунен блок разбра че блока е заварен преди около 2 години, а го карат вече над 15 всякакви щофиори... както с и какво ли не за охлаждане от вода до всякакви видове антифриз. Накрая спря да пали зимата и го разглоби за ремонт и тогава лъсна изненадата със залепения още в Италия преди години блок с цепнатина около 25см... В краина сметка след не много чудене го ремонтира и автобуса си върви все още безгрижно из България. Така че колега ако го залепиш качествено тоя блок с малко късмет ще си е годен докато бракуваш мотокара.
                          0-

                          Коментар


                          • #14
                            От: Давайте акъл

                            По принцип тези блокове са с малко калпава отливка . Виждал съм заварени още веднага след отливането . На времето ги лееха във ВАМО и мисля че още някъде в Плевен или Враца .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #15
                              От: Давайте акъл

                              Преди много години имах същия спукан блок само че пукнатината бе на ъгъла един стар механик ми даде следния акъл,сипваш две шепи син камък в радиатора и така да работи няколко дни с вода! На мястото на пукнатината се образува медна кора запушваша цепнатината!! Така работи много години!
                              Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                              Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X