Един малко лаишки въпрос,скоро време ще ми свърши газта в бутилката на телоподаващото и тук четох че по добре се заварява с коргон отколкото в въглероден двуокис та питането ми е дали ще може в същата бутилка дами напълнят каргон или ще трябва да сменявам бутилката?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
въпрос за каргон
Свий
X
-
От: въпрос за каргон
Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнениеВ тази от СО не става,за коргона е със сонда .
Коментар
-
От: въпрос за каргон
Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнениеВ тази от СО не става,за коргона е със сонда .Сонда имат бутилките от пожарогасители със СО2. Нормалните бутилки нямат такава.
Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнениеКолега сигурен ли си в това? Защото аз днеска ходих при човек зареждащ такива газове и останах с впечатлението, че няма разлика в бутилките а само в крановете по точно в това, че крана за CO2 има клапан който може и да не издържи налягането при аргона.И като се има в предвид, че коргона е смес от тези два газа не виждам къде е проблема.Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.
Коментар
-
От: въпрос за каргон
И още едно Да от мен , по добре се заварява и издържа много повече една бутилка с коргон/ старгон ,от колкото с чист въглеродТеч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: въпрос за каргон
Първоначално публикуван от joe007 Преглед на мнениеДа, ако се смени вентила на бутилката тя става и за коргон.
Коментар
-
От: въпрос за каргон
Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение....Защо трябва да се сменя?.....Ето защо :
Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение... по точно в това, че крана за CO2 има клапан който може и да не издържи налягането при аргона....Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: въпрос за каргон
Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение.....И още едно Да от мен , по добре се заварява и издържа много повече една бутилка с коргон/ старгон ,от колкото с чист въглерод.....
Иначе общо казано , нито се заварява по-добре , нито издържа повечеТоплата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: въпрос за каргон
Питам за крана защото аз на моя съм му затапил клапана и го ползвам за аргон и проблеми нямам.
Колегата сигурно има на предвид, че евентуално коргона се пълни на по-високо налягане и ще издържи по-дълго до следващо зареждане.
Коментар
-
От: въпрос за каргон
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение...
Иначе общо казано , нито се заварява по-добре ....А пръските как ги елиминираш?Аз поне не успявам само с настройките,ама сигурно си требе и акъл...Ама при мене липсата му вече е хронична...
Коментар
-
От: въпрос за каргон
Защото СО2 се втечнява при около 50 бар-а и съответно поддържа такова налягане в бутилката.Във вентила за СО2 има предпазен клапан да пази от повишаване на налягането,като на евросондите при газовите бутилки.Каргона/страргона/коргона или както го наричат съответните фирми е смес от (обикновенно) 82%аргон и 18% СО2,което е газ и не се втечнява.При него бутилките се пълнят м/у 150 и 190 бар-а-налягане което предпазният клапан не би издържал.
По мои лични наблюдения разликата м/у СО2 и 82/18 е в наличието/отсъствието на пръски и в скороста на талоподаване,при ЦО2 е по-бавно."The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
Mark Twain
СтоЕнчA
Коментар
-
От: въпрос за каргон
Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение....Питам за крана защото аз на моя съм му затапил клапана и го ползвам за аргон и проблеми нямам.
.....
Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение.....Колегата сигурно има на предвид, че евентуално коргона се пълни на по-високо налягане и ще издържи по-дълго до следващо зареждане.....
Коргона и аргона се доставят в бутилки под налягане . От 150 атм. нагоре. Като при това газът не се втечнява , а е само компресиран .
Въглеродния диоксид при налягане с е втечнява , така че се доставя втечнен при макс. налягане към 50 атм.
При тази ситуация , ако примерно сравняваш бутилка с 40 кила СО2 и бутилка 8 кубика с коргон , то при заваряване при еднакви други условия , СО-то ще ти изкара (мога и точно да го сметна , ама сега ме мързи) почти двойно по-дълго.
ПС. Със Щайгата сме писали едновременно.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: въпрос за каргон
Според мен издържа повече защото има повече кубици газ в самата бутилка. Налагането на пълна бутилка според кубиците в нея варира около 160 до 210 атмосфери. С коргон има по малко пръски и самата заварка става по равномерна и плътна. Клапана на въглеродния вентил по спомен издържаше на 190 атм. Има тел без лаково покритие със същата цел.
Коментар
-
От: въпрос за каргон
А ако занеса бутилка с затапен клапан и кран от пожарогасител ще ми я заредят ли !Впрочем от 4 бутилки на трите тоя предпазен клапан съм го затапил,къде с подложки гума,къде със спойка тинол и гума отгоре с гайка и тем подобни,причината да ги затапя е че отварям бутилките в гаража и обикновенно това води до механична повреда на въпросните клапани !Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: въпрос за каргон
Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение....Изненадваш...А пръските как ги елиминираш?Аз поне не успявам само с настройките,ама сигурно си требе и акъл...Ама при мене липсата му вече е хронична...
Уловката е , че човекът твърди че се заварява "по-добре" , което е антипод на "по-зле" . Т.е. не става въпрос за по-красив или по-грозен шев.
А дали е по-добре с коргона ? Ами според зависи . Не случайно му викат МИГ/МАГ заваряване . При МАГ (СО2), в заваръчната вана по време на заваряване, протичат активни металургични процеси с участието на защитния газ. При заваряване на черни стомани това е за предпочитане. Естествено , при неръждясващи стомани е обратното поради съвсем други проблеми. Така че всичко е въпрос на технология и предварителни якостни изисквания към конструкцията.
... а пръските сами по себеси спадат към естетиката и търговския вид на изделието . И на мен са ми проблем с СО-то.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар