Обява

Свий
Няма добавени обяви.

въпрос за каргон

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • въпрос за каргон

    Един малко лаишки въпрос,скоро време ще ми свърши газта в бутилката на телоподаващото и тук четох че по добре се заварява с коргон отколкото в въглероден двуокис та питането ми е дали ще може в същата бутилка дами напълнят каргон или ще трябва да сменявам бутилката?
    0 8 76 36 8 542

  • #2
    От: въпрос за каргон

    В тази от СО не става,за коргона е със сонда .
    Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

    Коментар


    • #3
      От: въпрос за каргон

      Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнение
      В тази от СО не става,за коргона е със сонда .
      Колега сигурен ли си в това? Защото аз днеска ходих при човек зареждащ такива газове и останах с впечатлението, че няма разлика в бутилките а само в крановете по точно в това, че крана за CO2 има клапан който може и да не издържи налягането при аргона.И като се има в предвид, че коргона е смес от тези два газа не виждам къде е проблема.

      Коментар


      • #4
        От: въпрос за каргон

        Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнение
        В тази от СО не става,за коргона е със сонда .
        Обратно Сонда имат бутилките от пожарогасители със СО2. Нормалните бутилки нямат такава.

        Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
        Колега сигурен ли си в това? Защото аз днеска ходих при човек зареждащ такива газове и останах с впечатлението, че няма разлика в бутилките а само в крановете по точно в това, че крана за CO2 има клапан който може и да не издържи налягането при аргона.И като се има в предвид, че коргона е смес от тези два газа не виждам къде е проблема.
        Да, ако се смени вентила на бутилката тя става и за коргон.
        Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

        Коментар


        • #5
          От: въпрос за каргон

          И още едно Да от мен , по добре се заварява и издържа много повече една бутилка с коргон/ старгон ,от колкото с чист въглерод
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #6
            От: въпрос за каргон

            Първоначално публикуван от joe007 Преглед на мнение
            Да, ако се смени вентила на бутилката тя става и за коргон.
            Защо трябва да се сменя?

            Коментар


            • #7
              От: въпрос за каргон

              Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
              ....Защо трябва да се сменя?.....
              Ето защо :

              Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
              ... по точно в това, че крана за CO2 има клапан който може и да не издържи налягането при аргона....
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #8
                От: въпрос за каргон

                Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                .....И още едно Да от мен , по добре се заварява и издържа много повече една бутилка с коргон/ старгон ,от колкото с чист въглерод.....
                Какво имаш предвид с това , че издържа повече ? На бой ли , що ли ?

                Иначе общо казано , нито се заварява по-добре , нито издържа повече
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #9
                  От: въпрос за каргон

                  Питам за крана защото аз на моя съм му затапил клапана и го ползвам за аргон и проблеми нямам.
                  Колегата сигурно има на предвид, че евентуално коргона се пълни на по-високо налягане и ще издържи по-дълго до следващо зареждане.

                  Коментар


                  • #10
                    От: въпрос за каргон

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    ...

                    Иначе общо казано , нито се заварява по-добре ....
                    Изненадваш...А пръските как ги елиминираш?Аз поне не успявам само с настройките,ама сигурно си требе и акъл...Ама при мене липсата му вече е хронична...

                    Коментар


                    • #11
                      От: въпрос за каргон

                      Защото СО2 се втечнява при около 50 бар-а и съответно поддържа такова налягане в бутилката.Във вентила за СО2 има предпазен клапан да пази от повишаване на налягането,като на евросондите при газовите бутилки.Каргона/страргона/коргона или както го наричат съответните фирми е смес от (обикновенно) 82%аргон и 18% СО2,което е газ и не се втечнява.При него бутилките се пълнят м/у 150 и 190 бар-а-налягане което предпазният клапан не би издържал.
                      По мои лични наблюдения разликата м/у СО2 и 82/18 е в наличието/отсъствието на пръски и в скороста на талоподаване,при ЦО2 е по-бавно.
                      "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
                      Mark Twain
                      СтоЕнчA

                      Коментар


                      • #12
                        От: въпрос за каргон

                        Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
                        ....Питам за крана защото аз на моя съм му затапил клапана и го ползвам за аргон и проблеми нямам.
                        .....
                        Дай Боже да нямаш !


                        Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
                        .....Колегата сигурно има на предвид, че евентуално коргона се пълни на по-високо налягане и ще издържи по-дълго до следващо зареждане.....
                        И аз предположих , че това има на предвид, та затова казвам , че не е прав .
                        Коргона и аргона се доставят в бутилки под налягане . От 150 атм. нагоре. Като при това газът не се втечнява , а е само компресиран .
                        Въглеродния диоксид при налягане с е втечнява , така че се доставя втечнен при макс. налягане към 50 атм.

                        При тази ситуация , ако примерно сравняваш бутилка с 40 кила СО2 и бутилка 8 кубика с коргон , то при заваряване при еднакви други условия , СО-то ще ти изкара (мога и точно да го сметна , ама сега ме мързи) почти двойно по-дълго.

                        ПС. Със Щайгата сме писали едновременно.
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #13
                          От: въпрос за каргон

                          Според мен издържа повече защото има повече кубици газ в самата бутилка. Налагането на пълна бутилка според кубиците в нея варира около 160 до 210 атмосфери. С коргон има по малко пръски и самата заварка става по равномерна и плътна. Клапана на въглеродния вентил по спомен издържаше на 190 атм. Има тел без лаково покритие със същата цел.

                          Коментар


                          • #14
                            От: въпрос за каргон

                            А ако занеса бутилка с затапен клапан и кран от пожарогасител ще ми я заредят ли !Впрочем от 4 бутилки на трите тоя предпазен клапан съм го затапил,къде с подложки гума,къде със спойка тинол и гума отгоре с гайка и тем подобни,причината да ги затапя е че отварям бутилките в гаража и обикновенно това води до механична повреда на въпросните клапани !
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #15
                              От: въпрос за каргон

                              Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
                              ....Изненадваш...А пръските как ги елиминираш?Аз поне не успявам само с настройките,ама сигурно си требе и акъл...Ама при мене липсата му вече е хронична...
                              Няма изненади тука ! Уловката е , че човекът твърди че се заварява "по-добре" , което е антипод на "по-зле" . Т.е. не става въпрос за по-красив или по-грозен шев.

                              А дали е по-добре с коргона ? Ами според зависи . Не случайно му викат МИГ/МАГ заваряване . При МАГ (СО2), в заваръчната вана по време на заваряване, протичат активни металургични процеси с участието на защитния газ. При заваряване на черни стомани това е за предпочитане. Естествено , при неръждясващи стомани е обратното поради съвсем други проблеми. Така че всичко е въпрос на технология и предварителни якостни изисквания към конструкцията.

                              ... а пръските сами по себеси спадат към естетиката и търговския вид на изделието . И на мен са ми проблем с СО-то.
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X