Re: Чип тунинг
Бе ти още сини габарити немаш, тръгнал си да разбираш от туних. Ае бегай с тоа спам от темата. Тука ората карат мотор с чип, ти само се пречкаш.
Надуване на мотора до форсажен режим - в критични ситуации разбирам. Приветствам. Не мога да разбера обаче, защо като са толкова велики спецове, не отделят тия възможности в нарочен отделен режим. Стои си някъде копчето "Форсаж", и си стои. Истински великите компютърджии трябва да знаят как се пишат прости драйвери за два режима. Па даже да трябва втори чип за тая работа. Макар че едва ли, ако се използва нормален промишлен контролер.
					Бе ти още сини габарити немаш, тръгнал си да разбираш от туних. Ае бегай с тоа спам от темата. Тука ората карат мотор с чип, ти само се пречкаш.
Надуване на мотора до форсажен режим - в критични ситуации разбирам. Приветствам. Не мога да разбера обаче, защо като са толкова велики спецове, не отделят тия възможности в нарочен отделен режим. Стои си някъде копчето "Форсаж", и си стои. Истински великите компютърджии трябва да знаят как се пишат прости драйвери за два режима. Па даже да трябва втори чип за тая работа. Макар че едва ли, ако се използва нормален промишлен контролер.
....но дай тогава СЕГА да ми съчиниш машина за транслация във времето или нещо подобно да сътвориш....тогава да се роди след теб някои във вековете и да махне с лека ръчица: абе мани го тоя объркал света с тая глупост 
 но това съвсем не значи че чипа е виновен...тои си е работел без проблем на предишния мотор.
 Имам един Pontiac Firebird 94 година, 3.4 литра - 150 конски сили. Сега му правя ремонт, че имаше средно-лек удар преди 5 години и от тогава си стои в гаража. След успешния ремонт мисля да го направя на кола за фън. Разни турбота мурбота, там без да жаля, да видим какво ще стане. Защото от 3400 кубика да вадим 149 к.с. не е сериозно. То това не са 3400 кубика а са си чисти 3400 кИбика 

							
						
Коментар