Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чип тунинг

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Чип тунинг

    Да да няма контрол в ЕС Мечти

    Всеки си решава сам за себе си какво да монтира на колата си, и всичко е добре ако е в разумни граници, ама пусто като тез граници са много малки.

    Коментар


    • Re: Чип тунинг

      Ами, аз пък доколкото знам като тунинговат серийна кола за клиент или за състезание, отиват в завота и си избират 1 измежду 20 двигателя, 1 измежду 50 скорстни кутии и все в тоя ред на мисли. Явно те си знаят що. Иначе в университета имаше таблица за коефициентите на преоразмеряване на всякакви елементи по "старата руска школа" - ръгай да има. Та, в някои отношения и тези щедри застраховки не вършеха работа. Пък на Запад и на Изток и преди са били доста пестеливи, а сега вече...

      Аз говоря само за механиката. Инае купето и окачването се оразмерява или направо за най-големия и мощен двигател, или се прави на два класа.

      За кви допуски и сглобки ми говориш?! Чертането си е чертане, ама освен него имаше и няколко физични дисциплини.

      Пък за извоювалите си име марки да не говорим... Ако ми кажеш, че днес Мерцедес значи нещо, ще подходя доста скептично.

      А, в АMG, смяната на фърмуеъра на контролера е най-последната стъпка, която правят, а не първата, еле пък единствената.

      Коментар


      • Re: Чип тунинг

        мисля че 38 коня и 150 нютона хич не е малко...особено оня с ябълките нека поговорим и за другия ПАУЪР дал съм линка...хич не е за пренебрегване и той
        давайте и него да пооплюеме по нашенски

        хорицата години в разработтки са загърбили ма що да не ги пооплюеме а ?

        ето го пак : http://pstuning.net/index_big.html

        раздел : PSPower Box
        S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
        или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
        пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

        Коментар


        • Re: Чип тунинг

          Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
          Ами, аз пък доколкото знам като тунинговат серийна кола за клиент или за състезание, отиват в завота и си избират 1 измежду 20 двигателя, 1 измежду 50 скорстни кутии и все в тоя ред на мисли. Явно те си знаят що. Иначе в университета имаше таблица за коефициентите на преоразмеряване на всякакви елементи по "старата руска школа" - ръгай да има. Та, в някои отношения и тези щедри застраховки не вършеха работа. Пък на Запад и на Изток и преди са били доста пестеливи, а сега вече...

          Аз говоря само за механиката. Инае купето и окачването се оразмерява или направо за най-големия и мощен двигател, или се прави на два класа.

          За кви допуски и сглобки ми говориш?! Чертането си е чертане, ама освен него имаше и няколко физични дисциплини.

          Пък за извоювалите си име марки да не говорим... Ако ми кажеш, че днес Мерцедес значи нещо, ще подходя доста скептично.

          А, в АMG, смяната на фърмуеъра на контролера е най-последната стъпка, която правят, а не първата, еле пък единствената.
          интересно мнение
          викаш катерят 50 скоростни на стенда и взимат една ....подобна практика и за моторите а ? надявай се ! кви 5 лв бе пич ..сглобката е в специално отделно за целта място..няма избор има повишено внимание..това е..още повече се знае че идват ония от Брабус и се почва "сначале всьо" Последна е вярно смяната на контролера, щото не се знае кво ша напърчат на диностендовете затова, а не за друго! строят си къщата на здрава основа !

          А Мерцедеса е не само ...а е и показател..мярка за сравнение от всички...и техен страх и неволя с която за жалост много трябва да се съобразяват и която винаги може неприятно да ги изненеада
          S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
          или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
          пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

          Коментар


          • Re: Чип тунинг

            Първоначално публикуван от 4x4 Преглед на мнение
            мисля че 38 коня и 150 нютона хич не е малко...особено оня с ябълките нека поговорим и за другия ПАУЪР дал съм линка...хич не е за пренебрегване и той
            давайте и него да пооплюеме по нашенски
            Едно нещо не ми е ясно. В същност, що пусна тук питане, като тотално не приемаш какво ти казват хората и чуваш само това, което ти харесва да чуеш и което съвпада с нагласите ти?

            Ами слагай, каквото си искаш и после, ако искаш, пиши за резултатите. Ама и да не пишеш, ако след време обявиш тук за продан някой On-Road Animal, може ида няма много мераклии да се сдобият с нещо, което е минало през чипосване. ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • Re: Чип тунинг

              Според мен 20% увеличение на мощноста са много. Ако не бяха много дизеловите мотори 1.9 на Фолксваген 110 и 130 коня щяха да са с еднакви бутала. А те не са. Сигурно и други неща не са им еднакви но поне за буталата съм сигурен.
              До колкото знам 10% е максималното увеличение на мощноста без да има вреда за агрегата. Вредата е само за екологията.

              Коментар


              • Re: Чип тунинг

                Ми, да. Точно това викам. Никоя сериозна фирма не взима да тунингова първата й попаднала от конвеера кола.

                Пък, Мерцедесът е бледа сянка на това, което някога е бил, да не говорим за еталон. По сума показатели ги газят БМВ, АУДИ, Тойота, Субару и т.н. Както и да е, не се хващам да спорим за модели, еле пък за цели марки.

                Мерцедес напоследък може да изненада предимно акционерите си. Щото и самите немски потребители виха срещу неспирния спад в качеството, срещу превръщането му в народна марка и т.н., ама вече май и на тях им писна.

                Коментар


                • Re: Чип тунинг

                  Горката..викаш ние хич не я тъпчеме колко мръвки сме опекли на шума с дим и колко маслени ремонти сме сътворили на нея грешка няма, е поне не сме като Кремиковци

                  Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                  виха срещу неспирния спад в качеството, срещу превръщането му в народна марка
                  верно бе...само че у нас е народна, спрямо глава от населението и брои такива машини

                  а за качеството сравни модел преди 10г и сега ....виж хубаво единия и другия и не се разочаровай от първия...бил е хубав за времето си! дотук съм сменил 4 бр и все нови..нямам разочарование - напротив !

                  Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                  В същност, що пусна тук питане, като тотално не приемаш какво ти казват хората и чуваш само това, което ти харесва да чуеш и което съвпада с нагласите ти?
                  Напротив..изключително внимателно слушам дебата и си взимам съответните изводи...споко !

                  кажете нещо за другия вид Пауър ??? тишина яка е за него
                  Последно редактирано от 4x4; 01-03-07, 18:43.
                  S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
                  или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
                  пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

                  Коментар


                  • Re: Чип тунинг

                    Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение

                    Пък, Мерцедесът е бледа сянка на това, което някога е бил, да не говорим за еталон. По сума показатели ги газят БМВ, АУДИ, Тойота, Субару и т.н.
                    Obere,за бенца не си прав.имам наблюдения и от бмв и от мерцедес.мерцедеса който карам вече 10 месеца не е посещавал сервиз освен за гуми и масла.дори ми става кисело че нищо не му се ремонтира.скука.а преди него всеки ми разправяше колко много се развалят.бмв не е да не се разваля,има неща за които едно бмв е винаги абонирано,това за ауди го пропускам.ако някой действително е здрав то тойота е това,но докога ли?
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • Re: Чип тунинг

                      Къв е тоя критерий - 10 месеца не е посещавал сервиз? Ми, аз кво да кажа за Мазда, дето 6 години освен масло, накладки и по някой ремък друго не е видяла? Дайте да не величаем или оплюваме марки. Някой каза, че Мерцедесът бил еталон за всички и нека си живее с това мнение.

                      Коментар


                      • Re: Чип тунинг

                        Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                        Къв е тоя критерий - 10 месеца не е посещавал сервиз? Ми, аз кво да кажа за Мазда, дето 6 години освен масло, накладки и по някой ремък друго не е видяла? Дайте да не величаем или оплюваме марки. Някой каза, че Мерцедесът бил еталон за всички и нека си живее с това мнение.
                        кво да кажеш за маздата ли?еми че е много здрава кола.макар че не го вярвам 6 години и нищо да не и се е развалило.аз не величая мерцедес(най-малкото щях да съм член на техния клуб) а споделям опит и мнение относно липсата на разваляемост през този период и в отговор на твърдението ти че мерцедес е сянка на миналото си.
                        а относно критерия посещаемост в сервиз(за повреди разбира се),точно по него много марки изграждат стратегиите си и точно заради него тойота е първа по качество и здравина-въз основа на посещенията в сервиза.за жалост ленд ровър е на дъното на класациите
                        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                        Коментар


                        • Re: Чип тунинг

                          Твърдението не е мое, а на много немци. Със сигурност имат добри модели, но имат и несполучливи и трошливи. Обаче да се обобщава, че всичко, що е Мерцедес е еталон може да е било вярно преди, но не и сега.

                          А, за Маздата, на 7та година смених амортисьори, маншони, някви биалетки и това беше. На кола карана само в България от нова. До момента, освен рециклиране на задните спирачни апарати, които са й конструктивен дефект и една реактивна щанга, нищо друго не съм пипал. Тук съм досадно обстоятелствен, само щото отбелязваш някакви месеци без сервиз като постижение.

                          Коментар


                          • Re: Чип тунинг

                            относно темата,бих искал да попитам хората които желаят чиптунинг,защо просто не си купят по-мощния мотор от моделната гама.тук изключвам разбира се случаите като например кайен с 500 коня и на човека му е малко
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • Re: Чип тунинг

                              Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                              Твърдението не е мое, а на много немци. Със сигурност имат добри модели, но имат и несполучливи и трошливи. Обаче да се обобщава, че всичко, що е Мерцедес е еталон може да е било вярно преди, но не и сега.

                              А, за Маздата, на 7та година смених амортисьори, маншони, някви биалетки и това беше. На кола карана само в България от нова. До момента, освен рециклиране на задните спирачни апарати, които са й конструктивен дефект и една реактивна щанга, нищо друго не съм пипал. Тук съм досадно обстоятелствен, само щото отбелязваш някакви месеци без сервиз като постижение.
                              напротив не си досаден.така се чуват различни мнения и се избягва точно робуването на марки.ама верно много здрава бе .за мен цитираните месеци са постижение защото всички коли които съм карал дори и някои от закупените нови не могат без ходенето в сервиз и то доста често.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • Re: Чип тунинг

                                Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
                                напротив не си досаден.така се чуват различни мнения и се избягва точно робуването на марки.ама верно много здрава бе .за мен цитираните месеци са постижение защото всички коли които съм карал дори и някои от закупените нови не могат без ходенето в сервиз и то доста често.
                                Вярно го има робуването на марки у нас! Ама то си е нормално - плащаш да караш популярна марка и да падат гаджетат от това!!
                                Да допълня за непопулярните марки:
                                - Хюндай Соната - 5 години, 130 хил. км., освен консумативите сменени лагер на лява предна главина (по моя вина )гумички на задните амортисьори (30 лв.) и две крушки на габаритите!!
                                - Хюндай Теракан - 2 години, 60 хил. км. - 1 крушка на габарит!!
                                Ама хюндая не е имиджова марка - ми пука ми!!
                                יעבור
                                «И това ще мине»

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X