Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Слагане на втори акумулатор за gps тракер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ако изпълниш всичко грамотно няма причина нещо да се повреди.
    Ако тракерът е автомобилен, би трябвало да работи на 12 и 24V. Затова не слагай 6V акумулатор. Предпоставка е за грешки и пукотевици.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #17
      Значи намерих това https://vikiwat.com/zahranvasht-blok...atori-12vdc-3a което май играе ролята на това, което искам, входящ ток от главния акумулатор, има резервен акумулатор, който се зарежда докато е включен основния акумулатор а после когато няма захранване от от него изхода към консуматора си работи от резервния акумулатор.

      ​​​​​​

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Малко е ако ме питаш мен,малко е да зарежда дълбоко разряден малък акумулатор

    • #18
      Тази платка ще свърши работа за целта.

      Но аз съм на мнение, че е за предпочитане решение на тракер с вграден акумулатор.

      Със сигурност има такива!

      Няма гаранция, че ще бъде реализиран технически по-издържано отколкото коментираните варианти с външен.
      Поне има такава вероятност, освен това ще бъде по-компактно и вероятно по-надеждно.

      Моят съвет е да се огледаш и за такива варианти.
      Враг усраине

      Коментар


      • #19
        Първоначално публикуван от maxaffey Преглед на мнение
        Значи намерих това https://vikiwat.com/zahranvasht-blok...atori-12vdc-3a което май играе ролята на това, което искам, входящ ток от главния акумулатор, има резервен акумулатор, който се зарежда докато е включен основния акумулатор а после когато няма захранване от от него изхода към консуматора си работи от резервния акумулатор.

        ​​​​​​
        Ние ги произвеждаме тези!

        Тази платка дава от 3.7 волта до около 30 в грубо.Долната граница зависи от стойноста на потенциометъра ..

        Ако искаш днес или утре ще замеря точно колко ще е зарядното напрежение на изхода,при вход 14.4 в.
        Долу в колата имам един кашон готови,но в тоя студ не ми се отваря капака на колата ....в офиса ще ми е по лесно.
        Последно редактирано от Roninn; 29-01-22, 05:45.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #20
          Има голям избор от тези платки.

          Въпросът е до колко изобщо е оправдано да се прави по този начин ако това например ще покрива изискванията:

          https://www.amazon.co.uk/dp/B09BZ8RB4X/

          Зарежда се през обикновено USB.
          Почти сигурно е, че може да работи и включено в захранване.

          Вярвам, че ще се намери налично и тук подобно.
          Враг усраине

          Коментар


          • #21
            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

            Ние ги произвеждаме тези!

            Тази платка дава от 3.7 волта до около 30 в грубо.Долната граница зависи от стойноста на потенциометъра ..

            Ако искаш днес или утре ще замеря точно колко ще е зарядното напрежение на изхода,при вход 14.4 в.
            Долу в колата имам един кашон готови,но в тоя студ не ми се отваря капака на колата ....в офиса ще ми е по лесно.
            Ще съм много благодарен ако го измериш. Не ми е спешно, защото в понеделник ще ги поръчвам. Попринцип максималния волтаж на трактора ми гледам че е до 13.8 волта, така че с такъв входящ го измериш, ако Имаш възможност де. Мерси предварително.

            Коментар


            • #22
              Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
              Има голям избор от тези платки.

              Въпросът е до колко изобщо е оправдано да се прави по този начин ако това например ще покрива изискванията:

              https://www.amazon.co.uk/dp/B09BZ8RB4X/

              Зарежда се през обикновено USB.
              Почти сигурно е, че може да работи и включено в захранване.

              Вярвам, че ще се намери налично и тук подобно.
              Аз попринцип нещата - тракер, кабели, антени и малък акумулатор ще си ги прибера под кожуха на покрива и ще е интелигентна работа. А и българина няма ли поне една жичка за снаждане не е интересно, така че предпочитам малко Костов Мейн изпълнение от мен отколкото готово решение 😁

              Коментар


              • #23
                Първоначално публикуван от maxaffey Преглед на мнение
                Значи намерих това https://vikiwat.com/zahranvasht-blok...atori-12vdc-3a което май играе ролята на това, което искам, входящ ток от главния акумулатор, има резервен акумулатор, който се зарежда докато е включен основния акумулатор а после когато няма захранване от от него изхода към консуматора си работи от резервния акумулатор.​​​​​​
                Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                Тази платка ще свърши работа за целта...
                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                Ние ги произвеждаме тези!
                Тази платка дава от 3.7 волта до около 30 в грубо.Долната граница зависи от стойноста на потенциометъра...
                Екстра. Значи трябва да си запознат защо тая платка няма да свърши работа в случая?
                Защото изходното напрежение не може да е равно или да се доближи до входното.
                Да посмятема "на око": пад на напрежение върху два диода от греца, пад върху 317, пад върху резистора върху който се измерва тока, пад върху втория чарк който не ми се гадае какъв е.
                И при входно напрежение от 13V - 14V ще получим ли поне 11V на изхода? Или да не питам?

                Сега по-серизно. Концентрирайте се и давайте технически издържани съвети, а не на "онче-бонче".
                От написаното оставам с впечатление, че токовете не са стихията на питащия. Съответно, много е желателно той да получи адекватен резултат изпълнявайки съветите дадени тук от първи опит, а не да се занимава с експерименти и неработещи или пиротехнически изпълнения.

                То и аз мога да му срасна схема която да зарежда малкия акумулатор и да го разделя електрически от големия при нужда, ама кой ще я изпълни? Затова се търси компромис между ефективно и просто като схема решение.

                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #24
                  Не става ли да ползваш услуга на някоя фирма. Гарантирано ще ти сложат устройството както трябва с гаранция и ще те светнат кое може и кое не.
                  И във форума има теми за такива услуги и примери какво се случва, когато са гепили автомобил. Верно, не е трактор и влиза лесно в контейнер, но са реални случки.
                  Направи си сам е наистина голямо удоволствие, но за отговорни неща не бива компромис.
                  Публикувайте отговор

                  Коментар


                  • #25
                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение



                    Защото изходното напрежение не може да е равно или да се доближи до входното.
                    Да посмятема "на око": пад на напрежение върху два диода от греца, пад върху 317, пад върху резистора върху който се измерва тока, пад върху втория чарк който не ми се гадае какъв е.
                    И при входно напрежение от 13V - 14V ще получим ли поне 11V на изхода? Или да не питам?
                    И аз това си го мислих, защото някъде мярнах че трябва да има минимум 2 волта разлика между входа и изхода. Решението според мен е един повишаващ модул преди този захранващ блок и да е настроен да повишава примерно до 17 волта.

                    То в техническите характеристики на захранващия блок пиши следното:

                    • Входно напрежение: AC 12-16V / DC 14-18V
                    • Изходно напрежение: 13.6V /с възможност
                    за регулиране/


                    Така че за този блок май няма значение дали има разлика 2 волта между вход и изход а и искат входящ ток DC 14-18 волта, които трактора май не ми ги дава, защото имам сложени вътре волтметри, които показват макс 13.8 волта.

                    Коментар


                    • #26
                      Баси какво сътворихте от един прост диод и резистор между нормалната 12 волтова инсталация и акумулатора за тракера!
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #27
                        Да синтезираме информацията дотук:
                        Най-удачен вариант е тракер с акумулатор. Досега не съм попадал на автомобилен такъв без, но е възможно да има.
                        Следващото - описано е в началото на темата, резистор и диод (за да не се препотява Анатоли ).
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #28
                          Почти няма как да е технически издържано с 12V акумулатор - нито диода с резисор е красота нито пък такава платка.
                          Първият вариант поне е достатъчно елементарен и съм съгласен, че от подобна платка в този случай няма нужда.
                          Но и в двата варианта акумулатора ще е много далеч от оптималното зареждане.
                          Батериите в готовите тракери просто не са 12 волтови - не е нужно да бъдат такива!
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • #29
                            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение




                            Екстра. Значи трябва да си запознат защо тая платка няма да свърши работа в случая?
                            Защото изходното напрежение не може да е равно или да се доближи до входното.
                            Да посмятема "на око": пад на напрежение върху два диода от греца, пад върху 317, пад върху резистора върху който се измерва тока, пад върху втория чарк който не ми се гадае какъв е.
                            И при входно напрежение от 13V - 14V ще получим ли поне 11V на изхода? Или да не питам?

                            Сега по-серизно. Концентрирайте се и давайте технически издържани съвети, а не на "онче-бонче".
                            От написаното оставам с впечатление, че токовете не са стихията на питащия. Съответно, много е желателно той да получи адекватен резултат изпълнявайки съветите дадени тук от първи опит, а не да се занимава с експерименти и неработещи или пиротехнически изпълнения.

                            То и аз мога да му срасна схема която да зарежда малкия акумулатор и да го разделя електрически от големия при нужда, ама кой ще я изпълни? Затова се търси компромис между ефективно и просто като схема решение.
                            Дали се сети ,че не Случайно ,казах че ще замеря какво напрежение ще даде на изхода,при вход 14.4 волта,или просто се правиш на остроумен.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #30
                              Измери, обясни защо няма да стане.
                              Аз вече казах каквото има за казване и нямам какво да добавя.
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X