Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Слагане на втори акумулатор за gps тракер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Слагане на втори акумулатор за gps тракер

    Здравейте,

    Искам да сложа gps тракер на тракторите си, за да мога да проследявам къде ходят и какво вършат трактористите ми и дали бачкат часпром 😁.

    Искам обаче да го вържа към втори малък акумулатор като тези на сот алармите, защото тракторите имат ключ маса и като я изключат ще спре и тока към тракера. Мога да го направя кабела на тракера да не минава през ключ масата, но тогава като махат акумулатора да го зареждат или по друга причина пак няма да бачка.

    Та питането ми е как да го вържа този малък акумулатор и къде, за да може все пак да се зарежда от алтернатива и да е включен евентуално към големия акумулатор когато трактора не е запален но в същия момент да не се дърпа ток от него при палене защото незнам дали няма да даде фира малкия така!

    Това е и с цел ако някой открадне трактора и го скрие някъде и махне акумулатора да мога да го намеря. Незнам дали такива неща се крадат, но вече нищо няма да ме учуди!!!


    Мерси предварително.

  • #2
    Аз си купих от Алито с акумулатор , издържа три месеца .
    По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

    Коментар


    • #3
      Свържи GPS тракера към малкия акумулатор, а последния към основния. Свързването на акумулаторите е: минус към минус, плюс към плюс, но плюсовете през резистор двадесетина ома, да кажем 5W. За ограничаване на зарядния ток.
      Като опция, може да се добави и шотки диод, за да предпазва малкия акумулатор от разряд. От което малкия акумулатор може да не се зарежда до 100%. Затова го давам като опция.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #4
        Ако не сложи диод,при махане на основния акумулатор,целия товар на трактора ще го отнесе допълнителния акумулатор.Диода е задължителен.Отделно при разреден основен акумулатор,малкия пак ще го отнася при стартер...
        Въпросните акумулатори,ги държим на 13.69 волта нон стоп,и така живеят максимално ...Тоест няма проблем да се зареждат през диода....пада е о.4 волта така че 14.3 е предоволно....ако инсталацията на трактора е 24 волта...има вариант как да удължиш живота на малкия.
        Последно редактирано от Roninn; 28-01-22, 19:24.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          Продават се готови изолатори,каскадно зареждане или еднопосочен ток,може и един ИНРИЧ да си вземеш,включва се към USB / бъкано е в тракторите с такива / и го пускаш на 15 минутки интервал,няма бягане от това
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
            Ако не сложи диод,при махане на основния акумулатор,целия товар на трактора ще го отнесе допълнителния акумулатор.Диода е задължителен...
            Малкия акумулатор няма да отнася големите тоци тъй като е свързан през токоограничаващ резистор, който ще ограничи кое?
            Точно така, дори да си демонтирал големия аку,улатор и да окъсиш клемите му, ще ограничи тока до малко над половин ампер при 12V инсталация.

            Което ме подсеща, че не е уточнено инсталацията 12V или 24V е?
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Малкия акумулатор няма да отнася големите тоци тъй като е свързан през токоограничаващ резистор, който ще ограничи кое?
              Точно така, дори да си демонтирал големия аку,улатор и да окъсиш клемите му, ще ограничи тока до малко над половин ампер при 12V инсталация.

              Което ме подсеща, че не е уточнено инсталацията 12V или 24V е?
              И какво това че има токоограничаващ резистор ,ще спаси 7 амперчасов акумулатор да го свали на нула...обясни моля?

              Само за инфо...оборудвали сме рейсове,атракционни ,влакчета по черноморието ,багери ,някои от тези багери са електрически...камиони нафтовози,товарни влакове...и последно към 250 леки автомобила.
              Последно редактирано от Roninn; 28-01-22, 19:49.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                Отделно ,даваш ли си сметка ,че без обратен диод,при откачване на основния,на клемите които пускаш в коша, ще имаш 12 волта от батерията,просто нелепа ситуация....
                А колко казуси има още,не ми се пише.

                Диода е задъжителен.Не подвеждай
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  Говориш за различни неща. Един път, че целия товар щял да отнесе малкия акумулатор. След това, че при продължително окъсяване на клемите на основния акумулатор, щял да се разреди малкия.
                  Последно, кое от двете? Предполага се, че окъсяване на клемите на основния акумулатор ще е инцидентно действие, по невнимание, и за кратко.
                  Защото ако се цели защита от злоумишлени действия и саботаж, цялото изпълнение трябва да е съвсем различно.

                  А и не съм казал да не се монтира диод. Упоменал съм, го, казал съм и какво може да се очаква ако има такъв. Та не би трябвало да има нещо неясно.
                  Но ако има, казвай.
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • Roninn
                    Roninn коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не си разбрал....прочети пак!

                • #10
                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Говориш за различни неща. Един път, че целия товар щял да отнесе малкия акумулатор. След това, че при продължително окъсяване на клемите на основния акумулатор, щял да се разреди малкия.
                  Последно, кое от двете? Предполага се, че окъсяване на клемите на основния акумулатор ще е инцидентно действие, по невнимание, и за кратко.
                  Защото ако се цели защита от злоумишлени действия и саботаж, цялото изпълнение трябва да е съвсем различно.

                  А и не съм казал да не се монтира диод. Упоменал съм, го, казал съм и какво може да се очаква ако има такъв. Та не би трябвало да има нещо неясно.
                  Но ако има, казвай.
                  И първо,и последно....Диода е задалжителенннннннн....!
                  Има и още много...като например да почнат да горят габаритите ...но е много и дълго за писане.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    ...Има и още много...като например да почнат да горят габаритите ...но е много и дълго за писане.
                    Ами дано да не се пука резервната гума на ремаркето...
                    Сотаджийски фолклор.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #12
                      Благодаря за отговорите.

                      12в е трактора.

                      Това което се сещам най-лесно и без да импровизирам допълнителни защити и д-р. е:

                      1. Няма да връзвам нищо директно към акумулатора а всичко ще е след ключ масата. 2. Слагам едно зарядно в запалката и то ще зарежда малкия акумулатор (ако намеря такова де, което да е с изход 13-14 волта или ако тракера е на по-малък волтаж може и 6 волтов акумулатор да сложа)

                      И така май всичко е решено, малкият акумулатор ще се зарежда докато трактора работи, после спирам и изключвам ключ масата и тракера продължава да си работи от малкия акумулатор. На другия ден се включва ключ масата и паля трактора, като зарядното със сигурност ще има предпазител и няма да позволи стартера да дърпа ток от малкия акумулатор.

                      Според вас някакви пробиви (разбирайте грешки и опасности) в тази система?

                      Коментар


                      • #13
                        Първоначално публикуван от maxaffey Преглед на мнение
                        Благодаря за отговорите.
                        Според вас някакви пробиви (разбирайте грешки и опасности) в тази система?
                        Доста са

                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #14
                          Първоначално публикуван от maxaffey Преглед на мнение
                          ...Според вас някакви пробиви (разбирайте грешки и опасности) в тази система?
                          Уточни какъв вид пробиви и грешки имаш предвид? Монтажни, експолоатацинни, саботаж?

                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • #15
                            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                            Уточни какъв вид пробиви и грешки имаш предвид? Монтажни, експолоатацинни, саботаж?
                            Ами дали ще стане, ще изгоря ли нещо, ще зарежда ли зарядно от запалката малък акумулатор и др. неща които не се сещам.

                            Коментар


                            • BENZBOSS
                              BENZBOSS коментира
                              Редактиране на коментар
                              Макс 15 ампера от запалката,не разчитай на нея

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X