Малко предистория за акумулатора, акумулатора е 5 годишен - Tudor 85 Ah 800, carbon каквото и да значи това, не бях палил джипа от януари месец.
Понеделника дето мина рекох да го припаля и тогава видях че толкова беше спаднал акумулатора че централното не успя да отключи, свалих го и с мултицета ми показа 9.8 волта, имам старо зарядно бош 6А, бях го оставил да се зарежда цял ден и цяла нощ и след зареждането с мултицета ми показа 10,4 волта.
Така реших че е за смяна акумулатора и писах тук за нов акумулатор, вчера сутринта както писах тук в темата си купих от импулсното зарядно Bosch C3 за да зареждам новия акумулатор като го купя, рекох си да дам още един шанс да зареди умрелия ми акумулатор с новото импулсно зарядно, оставих го вчера цял ден, цяла нощ и днес привечер гледам зарядното показва напълно зареден, бре, свалих клемите и с мултицета ми показа 13.6 волта, изчаках един час и пак замерих и ми показа 12,8 волта след покой, качих го на джипа и ехаа, стартера завъртя толкова бясно и бързо че си дадох сметка че май акумулатора от години е бил максимум на 50% заряд, джипката замърка, с мултицета замерих да видя как зарежда и ми показа 14,6 волта, като след 15 минути работа на празен ход се смъкна на 13,4 волта, та в петък ще замеря пак акумулатора колко ще покаже след два дни покой и ако запали така бързо както днес, може да съм късметлия че съм съживил с това умно импулсно зарядно умрелия акумулатор.
Ще пиша в петък дали ще издържи акумулатора.
Ама как само бясно завъртя стартера, изобщо не съм знаел че върти толкова бързо стартера при палене от последните години, баси
Понеделника дето мина рекох да го припаля и тогава видях че толкова беше спаднал акумулатора че централното не успя да отключи, свалих го и с мултицета ми показа 9.8 волта, имам старо зарядно бош 6А, бях го оставил да се зарежда цял ден и цяла нощ и след зареждането с мултицета ми показа 10,4 волта.
Така реших че е за смяна акумулатора и писах тук за нов акумулатор, вчера сутринта както писах тук в темата си купих от импулсното зарядно Bosch C3 за да зареждам новия акумулатор като го купя, рекох си да дам още един шанс да зареди умрелия ми акумулатор с новото импулсно зарядно, оставих го вчера цял ден, цяла нощ и днес привечер гледам зарядното показва напълно зареден, бре, свалих клемите и с мултицета ми показа 13.6 волта, изчаках един час и пак замерих и ми показа 12,8 волта след покой, качих го на джипа и ехаа, стартера завъртя толкова бясно и бързо че си дадох сметка че май акумулатора от години е бил максимум на 50% заряд, джипката замърка, с мултицета замерих да видя как зарежда и ми показа 14,6 волта, като след 15 минути работа на празен ход се смъкна на 13,4 волта, та в петък ще замеря пак акумулатора колко ще покаже след два дни покой и ако запали така бързо както днес, може да съм късметлия че съм съживил с това умно импулсно зарядно умрелия акумулатор.
Ще пиша в петък дали ще издържи акумулатора.
Ама как само бясно завъртя стартера, изобщо не съм знаел че върти толкова бързо стартера при палене от последните години, баси

Коментар