Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стартери

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Акумулатор

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Нали говорим за акумулатори все пак. И с редуктор и без, ел. мощност е P=UxI. Или някой, ще твърди, че с моторче от чистачки и редуктор ще запали колата си?
    Да, ама има един параметър, наречен КПД, или простично казано, каква част от тая мощност отива за това, което искаш да свършиш.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Акумулатор

      Да де. И как редуктора вдига КПД?

      Коментар


      • #18
        До: Акумулатор

        Чети де. По-нагоре беше обяснено.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Акумулатор

          То беше обяснено, но дали обяснението е вярно?

          Коментар


          • #20
            До: Акумулатор

            Ако не беше, просто нямаше да ги правят така.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Акумулатор

              То така ги правят заради икономия при производсто на стартера, а не за да си купуваш по-малък акумулатор. Желязото е с пъти по-евтино от медта.

              Коментар


              • #22
                До: Акумулатор

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                То така ги правят заради икономия при производсто на стартера, а не за да си купуваш по-малък акумулатор. Желязото е с пъти по-евтино от медта.
                Ама пък изработката на елементите за допълнителния редуктор струва повече. Дори изпреварва медта.

                Всякаквите предавки от тоя тип, са скъпи за произвидство. Иначе ако беше само метала, и най-големия джип би стръвал 2000лв, преко сили.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Акумулатор

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  То беше обяснено, но дали обяснението е вярно?
                  Според мен е вярно. Направих една справка по въпроса за планетните редуктори. Загубите са до към 4-5%.
                  За токовете не съм специалист, но мисля, че загубите биха били по-големи при голям пусков ток, в сравнение с варианта - малък пусков ток и планетен редуктор.
                  Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Стартери

                    Пак да кажа. Мощността на стартера се определя от: напрежението (U) , в случая 12 V и големината на тока (I). Освен това има и един косинус фи, който пък става по-малък при по-голяма индуктивност на мотора.
                    P = U x I x cos.Фи
                    Не бъркайте мощност и въртящ момент.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Стартери

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      Пак да кажа. Мощността на стартера се определя от: напрежението (U) , в случая 12 V и големината на тока (I). Освен това има и един косинус фи, който пък става по-малък при по-голяма индуктивност на мотора.
                      P = U x I x cos.Фи
                      Не бъркайте мощност и въртящ момент.
                      Бегом да преговаряш електротехника. Косинус на кое Фи в постояннотоков мотор?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Стартери

                        Слушам. Сигурно е така, но и никой, не може да ме убеди, че с редуктор се увеличава мощност.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Стартери

                          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                          Слушам. Сигурно е така, но и никой, не може да ме убеди, че с редуктор се увеличава мощност.
                          Никой не твърди да се увеличава мощност. По-лесно се правят ел. двигатели, дето да врътнат на по-високи обороти. А доколкото си спомням дизела пали от по-ниски обороти от бензина, но пък върти по-трудно поради по-голямата комресия. Така че един редукторен стартер който има същата мощност като този за бензинов ДВГ ще пали по-лесно дизеловия двигател - по-ниски обороти, повече сила, съшата мощност.
                          Георги Гатев

                          Коментар


                          • #28
                            До: Стартери

                            Това не е съвсем така. Цитат от учебника за транспортните техникуми в РСФСР: в превод: електродвигателя служи за развъртане на коляновия вал на ДВГ пускова честота равна на 40-50об./мин. за карбураторните и 80-120об/мин. за дизеловите. При тези обороти в карбураторните се създават благоприятни условия за смесообразуване, а при дизелите се постига достатъчно нагряване на входящия в цилиндрите въздух, за да може да настъпи възпламеняване на горивото, в края на такта на сгъстяване.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Стартери

                              Пенчо,с редуктор е по-яко...смятай го както искаш

                              Коментар


                              • #30
                                До: Акумулатор

                                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                                Нали говорим за акумулатори все пак. И с редуктор и без, ел. мощност е P=UxI. Или някой, ще твърди, че с моторче от чистачки и редуктор ще запали колата си?
                                Пенчо, не бъди толкова упорит! Повярвай ми, стартер на Хонда Сивик 1.3 бензин е малко по-голям от моторче за чистачки на Москвич.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X