Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стартери

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Стартери

    Темата произлиза от тук

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Надявам се да не си я теглил на стартер. И би ли обяснил как си го представяш този редуктор в стартера?
    сателитен. Прави стартера по-ефективен, оттам необходимата мощност - по-малка.
    Последно редактирано от Lazar; 26-11-08, 11:28. Причина: съобщение

  • #2
    До: Акумулатор

    Този "редуктор", да не е онова, което едно време му казвахме манивела?

    Коментар


    • #3
      До: Акумулатор

      Не, не е манивела. Сателитен редуктор, както ти е отговорил вече колегата Ясен.

      Коментар


      • #4
        До: Акумулатор

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        сателитен. Прави стартера по-ефективен, оттам необходимата мощност - по-малка.
        Като как става по-ефективен? Според мен е напротив. Нали всяка предавка носи загуби след себе си?
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: Акумулатор

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          сателитен. Прави стартера по-ефективен, оттам необходимата мощност - по-малка.
          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
          Не, не е манивела. Сателитен редуктор, както ти е отговорил вече колегата Ясен.
          .... мисля,че и последните УАЗ-ки които купиха при нас, са с такива стартери (въртят много по-бързо от другите)
          Прикачени файлове
          Land Rover Discovery:
          - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
          Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Като как става по-ефективен? Според мен е напротив. Нали всяка предавка носи загуби след себе си?
            Така е. Но конструктивно е доста крива идеята за електромотор с ниска честота на въртене и голям въртящ момент. Поне докато медта ти е най-добрия наличен проводник, а мястото - малко. Правейки мотора по-високооборотен, заобикаляш значима част от омичните загуби. Така даже и губейки в редуктора, печелиш кпд, а и други ползи.

            Ех, лелеяна свръхпроводимост...

            Хм, манивела. На дизел. А абонамент за ортопедията?

            Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
            .... мисля,че и последните УАЗ-ки които купиха при нас, са с такива стартери (въртят много по-бързо от другите)
            Така изглеждат и повечето лебедки. Само че с два редуктора един след друг.
            Последно редактирано от Ясен; 28-11-08, 22:39.

            Коментар


            • #7
              До: Акумулатор

              .... или воден радиатор за Прага
              Хм, манивела. На дизел. А абонамент за ортопедията?

              ... и другия вариант
              Прикачени файлове
              Land Rover Discovery:
              - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
              Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

              Коментар


              • #8
                До: Акумулатор

                Редуктора се води планетарен,а не сателитен
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Акумулатор

                  Първоначално публикуван от Ясен
                  Така изглеждат и повечето лебедки. Само че с два редуктора един след друг.
                  А и раздатките на Грандовете са с такива .....
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #10
                    До: Акумулатор

                    Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
                    .... или воден радиатор за Прага
                    Не помага охлаждането, важното е че вече сме загубили ел.енергията като топлина.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Акумулатор

                      Принципно на теория стартерите на всички дизелови ДВГ са с редуктори.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Акумулатор

                        Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
                        Принципно на теория стартерите на всички дизелови ДВГ са с редуктори.
                        Айде бе Я пак си помисли!
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Акумулатор

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Не помага охлаждането, важното е че вече сме загубили ел.енергията като топлина.
                          Помага високото напрежение. Демек, палене на 24V, примерно. Или дори повече.

                          ъъъ, или намотки от сребро, например И тогава ще струва повече от джипа.

                          Иначе за другото си прав. Не се бях замислял от тая гледна точка.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Акумулатор

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Помага високото напрежение. Демек, палене на 24V, примерно. Или дори повече.

                            ъъъ, или намотки от сребро, например И тогава ще струва повече от джипа.

                            Иначе за другото си прав. Не се бях замислял от тая гледна точка.
                            Не те оправя високото напрежение - сметката с енергията е отишла в киреча. Тия 24 волта идват от две батерии. Една на 12 волта, двойно по-голяма и си постигнал същото, само с по-дебели кабели ИЗВЪН стартера. Вътре количеството мед е същото.

                            Среброто е вариант, ама айде да подкараме трансмутацията първо, пък после в джипа?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Акумулатор

                              Нали говорим за акумулатори все пак. И с редуктор и без, ел. мощност е P=UxI. Или някой, ще твърди, че с моторче от чистачки и редуктор ще запали колата си?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X