Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стартери

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Стартери

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Слушам. Сигурно е така, но и никой, не може да ме убеди, че с редуктор се увеличава мощност.
    Никой не те убеждава, че с редуктор се увеличава мощността.
    Тя си е UxI а cos ФИ при постоянен ток, няма какво да прави
    С редуктора увеличаваш въртящия момент, и със значително по-маломощен двигател постигаш същите резултати.
    И може да въртиш значително по-дълго, без да капне акумулаторът.
    Електродвигателят на стартера на моя трипер е по-малък от моторче за парно, но редукторът му е по-големичък. Върти с акумулатор, с който нормален стартер едва би помръднал. Само дето редукторът не е планетарен а обикновен, наподобяващ елементарна скоростна кутия.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #32
      До: Стартери

      Пак от начало! За да развъртиш определен двигател, трябва СЪОТВЕТНАТА мощност. Дали стартера е бързооборотен или с редуктор, е технологично решение (основно за икономия при сериино производство).
      Вижте все пак от къде тръгва темата. Аз съм със по-голям АСС и дизел,но и в най-големия студ паля на половин оборот.

      Коментар


      • #33
        До: Стартери

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        ...За да развъртиш определен двигател, трябва СЪОТВЕТНАТА мощност. Дали стартера е бързооборотен или с редуктор, е технологично решение (основно за икономия при сериино производство)...
        И пак отначало: бързооборотните ел. мотори са много по-ефективни. Затова, даже и да им сложиш редуктор, който намалява КПД, пак са много по-добри от по-нискооборотните стартери без редуктор.

        Още един факт: обикновените стартери без редуктор са смайващо нискоефективни - КПД примерно 25%, което е катастрофално за един електродвигател.

        Коментар


        • #34
          До: Стартери

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Дали стартера е бързооборотен или с редуктор, е технологично решение (основно за икономия при сериино производство).
          Вижте все пак от къде тръгва темата. Аз съм със по-голям АСС и дизел,но и в най-големия студ паля на половин оборот.
          A всъщност наистина е технологично решение, но не става дума за икономии, а за размер. Самият мотор при редукторните стартери е по-малък. Колкото по-голям въртящ момент се иска директно от вала на един електродвигател, толкова той е с по-голямо Ф.
          Предположение, не съм конструктор...

          Коментар


          • #35
            До: Стартери

            И аз отдавна за това говоря. Повече Fe, по-малко Cu.

            Коментар


            • #36
              До: Стартери

              Пенчо Пенчо трябва ли един прост човек като мене да се намесва и да обяснява.Пример за Перкинса има много видове стартери.Всички въртят.Но този с редукторчето върти по бързо при по слаб ток .Е с кой ще запалиш по лесно.За да запалиш дизел ти трябват обороти.С мяу мяу нищо не става.Но тези електро мотори не понасят нашенското въртене 5 минути въртене
              К мирной жизни не пригоден.
              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

              Коментар


              • #37
                До: Стартери

                И пак да запитам. Как така върти по-бързо с по- слаб ток. Напрежението нали е същото?
                И още нещо. Основния "редуктор" между стартера и двигателя, е съотношението между броя на зъбите на маховика и челната зъбчатка на стартера.
                Последно редактирано от Пенчо; 28-11-08, 19:00. Причина: допълнение

                Коментар


                • #38
                  До: Стартери

                  Аз нищо не разбирам,но ще се опитам да ти обясня.Малка честота на въртене на ротора-почти късо-голяма температура-големи загуби..С редуктор-прави си сметка
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #39
                    До: Стартери

                    Какво значи малка честота на въртене? При най- обикновен Жигулов (Фиат) е 4500-5000 оборота.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Стартери

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      ...Колкото по-голям въртящ момент се иска директно от вала на един електродвигател, толкова той е с по-голямо Ф.
                      Определено е принос. Още повече, че не е само валът. Всички неща там отнасят тези сили - магнитопроводите на статора, ротора, самите намотки... всичко това трябва да се оразмерява и механично.

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      И аз отдавна за това говоря. Повече Fe, по-малко Cu.
                      И това също, но не е главното.

                      Първоначално публикуван от stariat Преглед на мнение
                      Пенчо Пенчо трябва ли един прост човек като мене да се намесва и да обяснява.Пример за Перкинса има много видове стартери.Всички въртят.Но този с редукторчето върти по бързо при по слаб ток .Е с кой ще запалиш по лесно.За да запалиш дизел ти трябват обороти.С мяу мяу нищо не става.Но тези електро мотори не понасят нашенското въртене 5 минути въртене
                      Те ти и гласа на практиката.

                      Стария, редукторните джаджи са по-добри и при продължително въртене. Щото по-бързо се връткат и по-добре предават топлина навън.

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      И пак да запитам. Как така върти по-бързо с по- слаб ток. Напрежението нали е същото?
                      И още нещо. Основния "редуктор" между стартера и двигателя, е съотношението между броя на зъбите на маховика и челната зъбчатка на стартера.
                      Брей, колко пъти ти казахме за К.П.Д. и не щеш и не щеш да видиш в речника какво е. Коефициен на Полезно Действие. Ефективност.

                      На нискооборотните постояннотокови мотори с медни проводници и железни магнитопроводи К.П.Д. е много нисък. Омически загуби, геометрични ограничения...

                      И да, основният редуктор е между маховика и бендикса. Но не е достатъчен за вкарването на електромотора в технологичния оптимум. Затова се слага още един.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Стартери

                        Добре де, кои са нискооборотните???

                        Коментар


                        • #42
                          До: Стартери

                          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                          Какво значи малка честота на въртене? При най- обикновен Жигулов (Фиат) е 4500-5000 оборота.
                          Ъ? Обороти на час в стартов режим на ДВГ? Обороти в минута на стартера, когато е откачен от двигателя? Обороти в минута на ДВГ във върхов режим?

                          Поради естеството на задачата си, стартерните електромотори (били те с редуктор или без) се правят със смесено възбуждане, като преобладава последователното. Така те имат изключително еластична тягова характеристика, което ги прави подходящи за стартиране от нула, а като ги оставиш без товар, се развъртат до разбиване на собствените лагери.

                          За сравнение - моторчето на чистачките, което работи добре само в тесен диапазон от честоти на въртене. Почти независимо от товара. Като замръзнат чистачките, то кротичко си изгаря.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Стартери

                            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                            Добре де, кои са нискооборотните???
                            Нискооборотни са стартерите без редуктор. Високооборотни (относително) са тези с редуктор.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Стартери

                              Еврика. Хора! Откритие!
                              Не Ви трябва акумулатор. Достатъчна е батерийка за фенерче и редуктор.
                              Още нещо. Дали имате идея за мощността на конкретен стартер?
                              Последно редактирано от Пенчо; 28-11-08, 20:23. Причина: доп.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Стартери

                                !?
                                Последно редактирано от vanka.ta; 28-11-08, 20:30.
                                Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                                Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X