зависи какво искаш от него - ако е само палене резачката е твоя човек.
Налей бензин в резачката, тресни капака и когато ти потрябва, ще установиш, че бизгинят го нема - нито като количество, нито като качество. Понеже не си падам по ЕТО и по разнасяне на масла, предпочитам нещо по-нормално. Освен това оборотите на резалото са повечко, отколкото ми се ще.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
виждал си двигателя на малката ми фреза. Малко по-голям е от резачка и пише Хонда на него, което ми е важно. Мястото е баш в моторния отсек и има място. Нали не мислиш, че ще си държа резачки и прочее гадост в спалнята?
Иначе за Савиема, май е по-добре да си монтираш пусков двигател от ЮМЗ на мястото на стартера.
Последно редактирано от Scrapheap; 23-01-17, 23:04.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Няма място за пусков двигател там. Френското си е френско.
Що бе? някой френски мурафети са хубави. В случая, обаче моторът е от предвоенното производство на Третия райх. Като няма място, ще му биеш един кардан на пусковия двигател към маховика и си ти. Важното е ауспухът му да минава през всмукателния колектор на дизела.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Бакалов от Ст. Загора твърди, че с неговия пауър банк палел безпроблемно дизелов джип. На събора се беше запътил да запали и моето Хеми, но пауър банка се оказа изтощен защото всички няколко дена зареждали кой каквото свари без да го включват в захранване, че контактите бяха кът. До колкото разбрах от 4-те литиеви акумулатора свързани последователно подава около 14,5 волта.
Точно такъв въпрос възниква - дали да возиш 20 кила бакърени кабели, или 2 кила литиеви акумулатори със себе си за всеки случай?
Така е, дори да носиш кабелите, като няма към какво да ги свържеш са безполезни. Ако и да са по 100 кв.мм.
А идеята на пауър банката, според мен, е да подаде ток в момента на палене, а не да се опитваш да зареждаш основния акумулатор, който се предполага, че вече е мъртвец.
А идеята на пауър банката, според мен, е да подаде ток в момента на палене, а не да се опитваш да зареждаш основния акумулатор, който се предполага, че вече е мъртвец.
Точно наопаки - тя дава надеждно да речем 20А за 1-2 минути. След като ги прехвърлиш в големия сандък имаш 200А за 5-10 секунди.
Точно наопаки - тя дава надеждно да речем 20А за 1-2 минути. След като ги прехвърлиш в големия сандък имаш 200А за 5-10 секунди.
След като пауър банката ти ги дава спокойно тези 200А, защо ти е да ги прехвърляш първо в умрелия акум на колата? Освен това за да стане това прехвърляне в разумен срок трябва да инвестираш в още една литиева клетка, за да има необходимото напрежение за прехвърляне.
Най-юнашките литиеви клетки 18650 които сме виждали са да речем 30C което прави около 55 ампера и за 200 трябва да събереш 4 и после го умножи по 3 за да догодиш напрежението. Ама по-добре пак по 4 и стана тя една.
Коментар