Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Всичко за: E.V. Електрически автомобили, хибриди, батерии..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покрай темата почнах да се интересувам повече от електричките . Наред с добрите отзиви има и много такива https://carmarket.bg/drugi/naj-golia......-tesla-9871 https://autobild.bg/%D1%88%D0%BE%D1%...0%D1%81%D1%82/
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • Пламен Атанасов
      Пламен Атанасов коментира
      Редактиране на коментар
      Точно Тесла получава максимум оценки за сигурност при повечето европейски краш тестове. В Америка е друг процента защото основните инциденти се случват когато колата сама се кара . Този автопилот в Европа е забранен , работи за малко под контрола на водача.
      https://www.youtube.com/watch?v=il2jmMRgFV8&t=139s

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      То и шофирането е доста субективен фактор . Сина на колегата с пикап Шевролет Авалаж 8.1 бензин има един куп актове за превишена скорост а ние с него със същия автомобил нито един за много повече навъртяни километри . Та предполагам и с електричките е така . Като имаш на педала мощност и въртящ момент повече от на болид от Ф 1 в сериен автомобил изкушенията стават много . Мене повече ме притесняват тези спонтанни самозапалвания . Това е изцяло извън контрола на водача .

  • Да, но лятото си е изключение. Обосновано предполагам, че е била в гараж или на сянка.
    АКО паркираш ЕВ на слънце? Например в Италия масово с автомобила отиват до гарата и от там бързо и евтино с влака до която част на големия не толкова близък град се стига за минути.

    Лятото на СЛЪНЦЕ в Италия става като грил тиган колата - е колко ток ще й трябва за да 'държи температура добра на батерията'?
    Зимата на открито - при -20 , а на места -30 и надолу?

    Докато бензинката я паркираш и може и да става +50 на Слънце, може -40 и няма загуби.

    Коментар


    • versus13
      versus13 коментира
      Редактиране на коментар
      "Интересно ми е при ТеслАта как ще стане това!? А ако не благоволи да ти отключи вратите!? Та хич не ти е уместен примера!"
      Едно време в старите автобуси имаше едни червени чукчета за чупене на стъклата в случай на нужда.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      12 долара са тия дни,закрепен ми е с ластик под предната част на седалката

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Поне това което са ми казвали за по новите тесли че имали нещо като пиропатрон който при сработването на пиропатроните на коланите и въздушните въдглавници гърми и прекъсва основните захранващи кабели веднага след батерията . Това поне до някъде би трябвало да решава проблемите . При тая електрическа мощност на батерията тръгне ли верижна реакция късо съединение нещата се развиват за части от секундата та едва ли ще имаш време за аварийно чукче . Чувал съм че в щатите точно някоя Тесла не е отключила вратите и човека вътре загинал . До колко е вярно не знам .
      Последно редактирано от sek.1; 14-12-24, 05:28.

  • Грешка, извинете.

    Коментар


    • За батериите: Имам дрон. Поиграх си прибрах го и забравих няколко месеца. Вчера го отворих - батерията раздута. И взех да чета, защо така?
      Оказва се, че Li-батериите, ако са разредени отделят някакъв газ и се скапват. А те пък си се саморазреждат ...
      Още една грижа - караш, не караш, трябва да поддържаш батерията заредена, иначе я губиш.
      Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

      Коментар


      • Да, но не сменяш масло на двигателя, а това е по-важен разход от нова батерия...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • kbot
          kbot коментира
          Редактиране на коментар
          И не си длъжен да сменяш маслото, ако не караш

        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
          Редактиране на коментар
          Да ама цяла батерия се сменя толкова рядко, че почти никога . Сменят се елементи и цените падат. Последно гелдах на една каляска 40 % смениха елементите , и не беше нещо страшно нямаше 5 000 пари . Ма пък човек я карал 10 години преди това .

        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          А другите 40 догодина. По-догодина още 20. Та за 12 г по твоите сметки са 12000 лв за батерии. Или по 1000 лв на година ти се пада. Ако под пари имаш предвид левове де. А едва ли батерията е единственото нещо,което се амортизира в един електрокар. 😉

      • https://www.mediapool.bg/kevr-obyasn...ews366294.html -това било заради климатиците,а климатици раздаваха за върната печка на твърдо гориво . Нямам нищо против прогреса и в частност електрическите автомобили,но безразборното им налагане няма да доведе до нищо по-добро от повишаване на разходите и глад за енергия,която няма от къде да дойде чиста,зелена и не променяща климата на Земята.Поне до като не се пусне термоядрения синтез евентуално,или не се измисли нещо съвършенно ново.

        Коментар


        • Другият проблем е изолацията и нейното стареене. Според регулаторните изисквания, всички зарядни станции са длъжни да следят утечката към земя и при стойности над 6 мА да изключват. Изключват както на DC, така и на AC утечка. При такъв проблем, колата не се зарежда и е за сервиз...

          Коментар


          • Паджеровод
            Паджеровод коментира
            Редактиране на коментар
            Стана ми интересно и се замислих: При DC заряд утечка към земя не би трябвало да има.
            При АС евентуално, ако условията са причина, отиваш на друга станция и си зареждаш. Или е светнала вече лампата за сервиз?

          • stefsab
            stefsab коментира
            Редактиране на коментар
            Имаш 2 типа зарядни станции с AC и с DC. Доколкото от АС става на DC в колата , то се следят и двата типа утечки.
            За зарядното е неподходяща кола и не стартира заряд.
            В общия случай нищо не светка в колата.

        • Тоя канал е за секви ремонти по електрички и хибриди,може да е полезен на някой: https://www.youtube.com/@CarRepairVideos/videos

          Прави ми впечатление,че повечето проблеми по тия коли са от откровенни инжинерни глупости.Кой иска да гледа.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
            Другият проблем е изолацията и нейното стареене. Според регулаторните изисквания, всички зарядни станции са длъжни да следят утечката към земя и при стойности над 6 мА да изключват. Изключват както на DC, така и на AC утечка. При такъв проблем, колата не се зарежда и е за сервиз...
            В Надин не са претенциозни и могат да ремонтират всички произвеждани до момента и бъдещи модели електрокари и челни товарачи...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
              Другият проблем е изолацията и нейното стареене. Според регулаторните изисквания, всички зарядни станции са длъжни да следят утечката към земя и при стойности над 6 мА да изключват. Изключват както на DC, така и на AC утечка. При такъв проблем, колата не се зарежда и е за сервиз...
              Имаше един клип - тесладжии на Банско (или Пампоровец беше ) - та на три станции отказва да им зарежда. Те звънят на съпорта и пича светнат се сеща - "Там сега не е ли мъгливо при вас?"
              И съответно е доста мъгливо.
              Та качват се на последна зарядна на 100 м по-висока надморска, което е над мъглата и там си зарежда .... Какво правим като няма наоколо станция коятто ' не е в мъглата' ?

              Коментар


              • kbot
                kbot коментира
                Редактиране на коментар
                Викаме неволята

            • Доста показателно:

              https://www.facebook.com/share/r/1BV7frihGZ/

              особенно часта с бързото 'изгаряне' на EMMC паметта от излишните логове.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X