Покрай темата почнах да се интересувам повече от електричките . Наред с добрите отзиви има и много такива https://carmarket.bg/drugi/naj-golia......-tesla-9871 https://autobild.bg/%D1%88%D0%BE%D1%...0%D1%81%D1%82/
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Всичко за: E.V. Електрически автомобили, хибриди, батерии..
Свий
X
-
-
Точно Тесла получава максимум оценки за сигурност при повечето европейски краш тестове. В Америка е друг процента защото основните инциденти се случват когато колата сама се кара . Този автопилот в Европа е забранен , работи за малко под контрола на водача.
https://www.youtube.com/watch?v=il2jmMRgFV8&t=139s
-
То и шофирането е доста субективен фактор . Сина на колегата с пикап Шевролет Авалаж 8.1 бензин има един куп актове за превишена скорост а ние с него със същия автомобил нито един за много повече навъртяни километри . Та предполагам и с електричките е така . Като имаш на педала мощност и въртящ момент повече от на болид от Ф 1 в сериен автомобил изкушенията стават много . Мене повече ме притесняват тези спонтанни самозапалвания . Това е изцяло извън контрола на водача .
-
-
Да, но лятото си е изключение. Обосновано предполагам, че е била в гараж или на сянка.
АКО паркираш ЕВ на слънце? Например в Италия масово с автомобила отиват до гарата и от там бързо и евтино с влака до която част на големия не толкова близък град се стига за минути.
Лятото на СЛЪНЦЕ в Италия става като грил тиган колата - е колко ток ще й трябва за да 'държи температура добра на батерията'?
Зимата на открито - при -20 , а на места -30 и надолу?
Докато бензинката я паркираш и може и да става +50 на Слънце, може -40 и няма загуби.
Коментар
-
Поне това което са ми казвали за по новите тесли че имали нещо като пиропатрон който при сработването на пиропатроните на коланите и въздушните въдглавници гърми и прекъсва основните захранващи кабели веднага след батерията . Това поне до някъде би трябвало да решава проблемите . При тая електрическа мощност на батерията тръгне ли верижна реакция късо съединение нещата се развиват за части от секундата та едва ли ще имаш време за аварийно чукче . Чувал съм че в щатите точно някоя Тесла не е отключила вратите и човека вътре загинал . До колко е вярно не знам .Последно редактирано от sek.1; 14-12-24, 05:28.
-
За батериите: Имам дрон. Поиграх си прибрах го и забравих няколко месеца. Вчера го отворих - батерията раздута. И взех да чета, защо така?
Оказва се, че Li-батериите, ако са разредени отделят някакъв газ и се скапват. А те пък си се саморазреждат ...
Още една грижа - караш, не караш, трябва да поддържаш батерията заредена, иначе я губиш.Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
Коментар
-
Да, но не сменяш масло на двигателя, а това е по-важен разход от нова батерия...
Коментар
-
Да ама цяла батерия се сменя толкова рядко, че почти никога . Сменят се елементи и цените падат. Последно гелдах на една каляска 40 % смениха елементите , и не беше нещо страшно нямаше 5 000 пари . Ма пък човек я карал 10 години преди това .
-
А другите 40 догодина. По-догодина още 20. Та за 12 г по твоите сметки са 12000 лв за батерии. Или по 1000 лв на година ти се пада. Ако под пари имаш предвид левове де. А едва ли батерията е единственото нещо,което се амортизира в един електрокар. 😉
-
https://www.mediapool.bg/kevr-obyasn...ews366294.html -това било заради климатиците,а климатици раздаваха за върната печка на твърдо гориво . Нямам нищо против прогреса и в частност електрическите автомобили,но безразборното им налагане няма да доведе до нищо по-добро от повишаване на разходите и глад за енергия,която няма от къде да дойде чиста,зелена и не променяща климата на Земята.Поне до като не се пусне термоядрения синтез евентуално,или не се измисли нещо съвършенно ново.
Коментар
-
Другият проблем е изолацията и нейното стареене. Според регулаторните изисквания, всички зарядни станции са длъжни да следят утечката към земя и при стойности над 6 мА да изключват. Изключват както на DC, така и на AC утечка. При такъв проблем, колата не се зарежда и е за сервиз...
Коментар
-
Тоя канал е за секви ремонти по електрички и хибриди,може да е полезен на някой: https://www.youtube.com/@CarRepairVideos/videos
Прави ми впечатление,че повечето проблеми по тия коли са от откровенни инжинерни глупости.Кой иска да гледа.
Коментар
-
Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнениеДругият проблем е изолацията и нейното стареене. Според регулаторните изисквания, всички зарядни станции са длъжни да следят утечката към земя и при стойности над 6 мА да изключват. Изключват както на DC, така и на AC утечка. При такъв проблем, колата не се зарежда и е за сервиз...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнениеДругият проблем е изолацията и нейното стареене. Според регулаторните изисквания, всички зарядни станции са длъжни да следят утечката към земя и при стойности над 6 мА да изключват. Изключват както на DC, така и на AC утечка. При такъв проблем, колата не се зарежда и е за сервиз...) - та на три станции отказва да им зарежда. Те звънят на съпорта и пича светнат се сеща - "Там сега не е ли мъгливо при вас?"
И съответно е доста мъгливо.
Та качват се на последна зарядна на 100 м по-висока надморска, което е над мъглата и там си зарежда .... Какво правим като няма наоколо станция коятто ' не е в мъглата' ?
- 1 like
Коментар
-
Доста показателно:
https://www.facebook.com/share/r/1BV7frihGZ/
особенно часта с бързото 'изгаряне' на EMMC паметта от излишните логове.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар