От: LED крушки вместо халогенните?
Тъй, направих експеримента. H4 крушка вкарана във фара. Крушката ако има някакво значение е истинска Hella, но най-обикновенна.
11.65V/4.12А = 48W = 2600 лумена
12.85V/4.4A = 56W = 3450 лумена
Напрежението е мерено на самата крушка, че кабелите ми се оказаха леееко тънки и имаха малко над волт пад. Та тук имам грубо 16% повече мощнсот и 32% повече светлина. Или грубо казано - 1V повече на фара = 30% повече светлина. Nightbreaker-а дава 15% повече светлина при същата мощност за сметка на живота на крушката който пада горе-долу на половина. Та изводите - инсталацията е много важна. Едни читави кабели и релета биха свършили в повечето случаи по-добра работа от специални крушки.
Уреда с който мерих е малко кекав (от към кабели) и дава леко неточни стойности. Та тока може да е малко грешен, но би трябвало грешката да е горе-долу еднаква и в двете измервания
 .
							
						
					Тъй, направих експеримента. H4 крушка вкарана във фара. Крушката ако има някакво значение е истинска Hella, но най-обикновенна.
11.65V/4.12А = 48W = 2600 лумена
12.85V/4.4A = 56W = 3450 лумена
Напрежението е мерено на самата крушка, че кабелите ми се оказаха леееко тънки и имаха малко над волт пад. Та тук имам грубо 16% повече мощнсот и 32% повече светлина. Или грубо казано - 1V повече на фара = 30% повече светлина. Nightbreaker-а дава 15% повече светлина при същата мощност за сметка на живота на крушката който пада горе-долу на половина. Та изводите - инсталацията е много важна. Едни читави кабели и релета биха свършили в повечето случаи по-добра работа от специални крушки.
Уреда с който мерих е малко кекав (от към кабели) и дава леко неточни стойности. Та тока може да е малко грешен, но би трябвало грешката да е горе-долу еднаква и в двете измервания
 .
							
						
Коментар