Да тегля чертата по темата, че нещо много се разводни: след изучаване на схемата на мотора разбрах, че регулатора следи напрежението от контактния ключ и един приятел ми подсказа, че най-вероятно имам нагар на клемореда и от там се получават тези екстремни стойности. Разглобих всичко - наистина даваше 1-3 Ома съпротивление, почистих добре, добавих един свободен чифт клеми към веригата за по-голяма надеждност, малко гресчица и получих необходимите 0 Ома! Сега напрежението се стабилизира на 14.35 без консуматори или на габарити - вече не прави разлика и е 14.53 на къси, надявам се тези стойности вече да се харесат на новата Yuasa и да изкараме поне няколко години заедно!
Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар