Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кипящи акумулатори!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Кипящи акумулатори!

    Моята е някаква особена, няма как да я завъртя. А и не може просто да се отвият кабелите и да се сложи новата клема, трябва рязане. Ето виж каква е. Ще сложа съвсем малко някаква медна, оловна или месингова пластинка, която да не обхваща всичко, а колкото да удебели точно тази част при захватката, където клемата се съединява. Все пак е метал в крайна сметка, а и като е притиснат си прави връзка. Поне мисля няма да има ядове.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20150122_001.jpg
Прегледи:1
Размер:102.7 КБ
ID:5636846
    SUV

    Коментар


    • #32
      От: Кипящи акумулатори!

      Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
      Моята е някаква особена, няма как да я завъртя. А и не може просто да се отвият кабелите и да се сложи новата клема, трябва рязане. Ето виж каква е. Ще сложа съвсем малко някаква медна, оловна или месингова пластинка, която да не обхваща всичко, а колкото да удебели точно тази част при захватката, където клемата се съединява. Все пак е метал в крайна сметка, а и като е притиснат си прави връзка. Поне мисля няма да има ядове.
      [ATTACH=CONFIG]771687[/ATTACH]
      Нищо особено няма. Всичките Корейски и Японски са с такива.
      И разлика в конусите и мястото на плюса имат.

      Коментар


      • #33
        От: Кипящи акумулатори!

        Колегa рaзвий клемaтa, извaди болтчето и гaйкaтa и помисли къде е нужно дa се постегне с клещи,менгеме,чук или "нещото което имaм зa дa стесни клемaтa където трябвa".
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • #34
          От: Кипящи акумулатори!

          Едно жокерче -режеш оригиналната клема между болта и конуса за акумулатора.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:wp1.jpg
Прегледи:2
Размер:46.1 КБ
ID:5636848
          Бронзовата обувка я режеш така:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:086f69ad9144356474dc33fbf8fa09fb.JPG
Прегледи:1
Размер:7.9 КБ
ID:5636847

          В дупката на оригиналната клема вкарваш болта от бронзовата и после болта на мястото му в бронзовата клема.
          Тоест- остатъка от оригиналната да дойде на червената линия в бронзовата.
          Даже сгъвката за контра на болта на оригиналната може да не се наложи да я пилиш. а да се нахлупи в/у бронза.
          Последно редактирано от dedoKoko; 22-01-15, 17:52.
          Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

          Коментар


          • #35
            От: Кипящи акумулатори!

            Ясно, това си е идея.
            SUV

            Коментар


            • #36
              От: Кипящи акумулатори!

              Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
              Ясно, това си е идея.
              Само да не забравиш да изчистиш боята на остатъка от оригиналната клема в мястото на контакт с бронзовата клема и "да ме споменаваш с лошо" после, че си нямал контакт!
              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

              Коментар


              • #37
                От: Кипящи акумулатори!

                Имам такива клеми от хюндай,ако искаш са подарък,причината да ги имам е че,ги смених с бронзови и си сложих нормален акумулатор,за тея клеми батериите са други,карам корейска кола и клемите са си нормални,тея клеми са на малолитражките.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #38
                  От: Кипящи акумулатори!

                  Какво ще рече нормален акумулатор. На моя минуса е горе вдясно, а като тръгнах да търся все такива гледах, с обратните полюси са май изключението. Притеснявам се дали се зарежда докато карам, ама щом подава ток без проблем значи и в обратния ред важи.
                  SUV

                  Коментар


                  • #39
                    От: Кипящи акумулатори!

                    Самите полюси на батерията са с по малък диаметър и по дълги
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #40
                      От: Кипящи акумулатори!

                      С по-малките са нормалните, така ли. То затова и имам този проблем. Явно е трябвало от по-дебелките.
                      SUV

                      Коментар


                      • #41
                        От: Кипящи акумулатори!

                        Ама, колеги... наистина ли вярвате, че тази клема, потопена в чаша с вода за 2 минути няма да дава после достатъчно ток в двете посоки!? Чудя се аз ли трябва да спра да карам , или вие да пишете...!
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #42
                          От: Кипящи акумулатори!

                          Ами да ти кажа, често луфта м/у клемите от този чешит и аХтокумулатора е достатъчен за бързо образуване на окиси и от там всички съпътстващи проблеми с недозареждания и непаления.
                          Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                          Коментар


                          • #43
                            От: Кипящи акумулатори!

                            Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнение
                            Ами да ти кажа, често луфта м/у клемите от този чешит и аХтокумулатора е достатъчен за бързо образуване на окиси и от там всички съпътстващи проблеми с недозареждания и непаления.
                            То и аз съм се изразил добре:
                            "потопена в чаша с вода за 2 минути "

                            А и непалене и кипене ме навежда на мисълта, че нещо съм пропуснал в образованието си...
                            А не е, като да не съм карал...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Кипящи акумулатори!

                              За сега сложих медна пластинка, че в момента нямам време. Има на места малко луфт, но като гледам 4/5 от площта е покрита от клемата барабар с пластината. Ще следя за окиси. Вярвам, че е достатъчно и за палене и за зареждане, когато карам.
                              SUV

                              Коментар


                              • #45
                                От: Кипящи акумулатори!

                                chrichri е прав че точно този окис пада лесно с вода,после мажеш с грес ,ако си по изискан има едни сини ,виждал съм и розов спрей с който се пръскат клемите и стои като прозрачна синя грес,вероятно някакъв силикон
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X