Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кипящи акумулатори!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Кипящи акумулатори!

    Ще го разкостя скоро да проверя всичко, но малко ме съмнява да е от това - поне веднъж годишно ги проверявам тези работи. По-скоро си мисля, че регулатора усеща скапания акумулатор и затова надува! Чудя се ако му сложа 18Аh вместо оригиналния 14Аh дали няма да е по-добре?
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

    Коментар


    • #17
      От: Кипящи акумулатори!

      Виж как е при мен.



      Според моите показания,твоето динамо не зарежда Моя фар не може да се гаси,винаги свети както отпред така и отзад,само че работи на обратно на теб,при високи обороти сваля напрежението,при празен ход вдига !Нищо не доливам.Батерията е купена същия ден в който дойде мотора при мен.Имай в предвид че във високите съм на 11000 -13000 оборота !
      Последно редактирано от Roninn; 16-01-15, 22:16.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #18
        От: Кипящи акумулатори!

        Да, виждам, че работи наопаки от моя, но пък стойностите са сходни което ме кара да си мисля, че май всичко е от акумулатора! Твоят колко Аh е?
        Honda XL600LM, 1987
        Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
        Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

        Коментар


        • #19
          От: Кипящи акумулатори!

          Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
          Да, виждам, че работи наопаки от моя, но пък стойностите са сходни което ме кара да си мисля, че май всичко е от акумулатора! Твоят колко Аh е?
          Мисля че беше 10 амперчасов

          п.п Толкова е ..сега разбрах че е AGM и напълно не обслужваем

          Информация за продукта
          Мотоциклетен акумулатор 10Ah, 12V
          AGM-технология
          Пусков ток 180 А по EN
          Размери в mm (LxWxH): 150x87x130

          L+

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20131130_161156.jpg
Прегледи:1
Размер:80.6 КБ
ID:5635127
          Последно редактирано от Roninn; 16-01-15, 22:56.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #20
            От: Кипящи акумулатори!

            Мерси за инфото Колега, като за по-нова машина явно и акумулатора е по-компактен! Аз си мисля за по-голям от 14Ач, но мястото естествено е ограничено - 135х91х166 е оригиналния. Има 18Ач в Louis, но е 150 широк и не съм сигурен, че ще пасне пък и цената му е 150 Евро!
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • #21
              От: Кипящи акумулатори!

              Моя е 70 лв.Никога не се е налагало да завъртам повече от веднъж и за по дълго от 2-3 сек.не зависимо от зима или температура,всяка седмица го карам,днес няма че жената има рожден ден,но утре ще се повозим,300 лв. за акумулатор няма да стане,за джипа беше 240 лв.банер 100 амперчаса
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #22
                От: Кипящи акумулатори!

                Колега много верни предложения за откриване на причината вече получихте.
                Проблемите могат да са в акумулатора,връзките и изправителния блок за кипенето и презареждането,а падът до 6 в. при стартиране- от акумулатор,връзки и стартер. -Целият "филм" с откриването на пробема трае не повече от 5 минути, ако имате съответните "уредчета". Диагностиката ще спести време и разходи!
                Извършете замерванията , да се знае коя е причината. Успех!

                Коментар


                • #23
                  От: Кипящи акумулатори!

                  Проверих всички връзки и замерих генератора - всичко изглежда наред! Ще трябва да избягвам постоянното каране на къси за да пазя акумулатора и да доливам по-често дестилирана вода. За съжаление нямам място за по-голям от 14Ач, мисля да си взема една Искра за 60 лева и да приключвам сагата!
                  Honda XL600LM, 1987
                  Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                  Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                  Коментар


                  • #24
                    От: Кипящи акумулатори!

                    Колеги, минусовата клема на акумулатора на автомобила от подписа ми е хлабава, макар да е притегната докрай. Препоръчайте какво да направя, за да уплътня. Някаква медна ламаринка ли преди това или пък се продават подобни джаджи, с които да захлупя минуса и след това да сложа клемата и вече да я притегна добре. Питах в какви ли не магазини, нямат подобно нещо. Един съсед вика да съм сложил пирон! Има ли значение материала, та да не стане някоя беля.
                    SUV

                    Коментар


                    • #25
                      От: Кипящи акумулатори!

                      Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                      Колеги, минусовата клема на акумулатора на автомобила от подписа ми е хлабава, макар да е притегната докрай. Препоръчайте какво да направя, за да уплътня. Някаква медна ламаринка ли преди това или пък се продават подобни джаджи, с които да захлупя минуса и след това да сложа клемата и вече да я притегна добре. Питах в какви ли не магазини, нямат подобно нещо. Един съсед вика да съм сложил пирон! Има ли значение материала, та да не стане някоя беля.
                      Може медна, месингова или оловна.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Кипящи акумулатори!

                        Ясно, значи ще търся такава ламаринка. То явно съвсем малко му трябва, ама.
                        SUV

                        Коментар


                        • #27
                          От: Кипящи акумулатори!

                          Защо не вземеш една нова клема просто. Месинговите са по 5 лева комплекта. Можеш и да я направиш да се стяга повече като изпилиш малко там където е прореза.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:086f69ad9144356474dc33fbf8fa09fb.JPG
Прегледи:1
Размер:14.5 КБ
ID:5636819

                          Коментар


                          • #28
                            От: Кипящи акумулатори!

                            Ами сигурно и с нова клема ще стане, но май е повече занимавката, щото като гледам моята как е връзвана. Мислех с пилене, но не е такава като на снимката, по-тънка е и явно няма накъде да се пили, че има риск да я строша.
                            Другото което се сетих е, дали операцията мога да я осъществя при работещ автомобил, т.е. за да не ми се нулират там разни други неща. Нали нищо няма да му стане, ако разкачам, правя стягам и закачам докато е запалена колата. Че ако я изгася и махна клемата изчезнаха преди доста неща-станции на радиото, време на часовника и т.н.
                            SUV

                            Коментар


                            • #29
                              От: Кипящи акумулатори!

                              Не рискувай да откачаш клеми при запален двигател! Напрежението може да скочи от веднъж и да изгори някоя електроника!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Кипящи акумулатори!

                                Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                                Колеги, минусовата клема на акумулатора на автомобила от подписа ми е хлабава, макар да е притегната докрай. Препоръчайте какво да направя, за да уплътня. Някаква медна ламаринка ли преди това или пък се продават подобни джаджи, с които да захлупя минуса и след това да сложа клемата и вече да я притегна добре. Питах в какви ли не магазини, нямат подобно нещо. Един съсед вика да съм сложил пирон! Има ли значение материала, та да не стане някоя беля.
                                Защо просто не я завъртиш на обратно. Това което е отгоре отива от долу. Нали е конус клемата. Надявам се разбра- На няколко коли съм го правил и няма проблем.
                                Всякакви ламаринки са предпоставка за лоша връзка.
                                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X