Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗАреждане на стара Хонда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ЗАреждане на стара Хонда

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    съвсем логично звучи
    Е да де ма на 8000об/мин сигурно имам 50 Волта 'криво' напрежение и едва 13 право.

    Коментар


    • #32
      От: ЗАреждане на стара Хонда

      Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
      Е да де ма на 8000об/мин сигурно имам 50 Волта 'криво' напрежение и едва 13 право.
      Глей ся. 50 волта без товар са едно, а като ги натовариш - съвсем друго. Всъщност картинката изглежда напълно нормална с изключение на това че акумулаторът е силно разреден или генераторът е нефелен. По-скоро първото. На генератора много няма какво да му стане, освен да му се прекъсне намотката. Съпротивление под 10 ома не се измерва лесно и като нищо си объркал измерването.

      Да го погледна на място, искаш ли?

      Коментар


      • #33
        От: ЗАреждане на стара Хонда

        Е па гости сека вечер след 7 приемам...и събота и неделя.

        Коментар


        • #34
          От: ЗАреждане на стара Хонда

          ОК. Само да се върне Регулатора от Гърция, че съм му дал амперклещите да ги води на море. То май утре се пада де, та напиши на лично къде си.

          Коментар


          • #35
            От: ЗАреждане на стара Хонда

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CopyofPicture002.jpg
Прегледи:1
Размер:44.0 КБ
ID:5610201Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SL125AlternatorSketch.jpg
Прегледи:1
Размер:27.5 КБ
ID:5610202

            Това представлява статора.

            Коментар


            • #36
              От: ЗАреждане на стара Хонда

              Това ако е верно...лошо. едната трее да е 163омНатиснете снимката за да я уголемите

Име:SL125ChargingCircuitSketch.jpg
Прегледи:1
Размер:13.3 КБ
ID:5610204

              Коментар


              • #37
                От: ЗАреждане на стара Хонда

                ок, поумняваме. Тая 163 ома е за зареждане на акумулатора само (и хич не бърза да го зарежда, защото оригинално няма какво да спре зареждането и ще кипне), другата дето е 0.6 дава жега и на лампата.

                Ако искаш да е истинско - включвай трайно тая 0.6 и слагай регулатор. И ако не прекалиш с мощността на лампата, ток ще има.

                Коментар


                • #38
                  От: ЗАреждане на стара Хонда

                  Друг вариант е да пренавиеш статора на трифазен и да си сложиш реле-регулатор от друг мотоциклет.
                  Ще имаш достатъчно ток и за заряд и за друг товар, особено при по-ниски обороти. Реле-регулатор може да си организираш и от три тиристора.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #39
                    От: ЗАреждане на стара Хонда

                    Това също е положителна идея. И за късмет МОЖЕ да се пренавие на трифазен.

                    Коментар


                    • #40
                      От: ЗАреждане на стара Хонда

                      Ми преди малко пратих един генератор на един пич от Сливен...ше го питам дали ше го пренавие на трифазен...то как трябва 3 двойни намотки...през една или една до друга?

                      Коментар


                      • #41
                        От: ЗАреждане на стара Хонда

                        Всъщност грешка - не може да се пренавие за трифазен. Но пък може да се навие само с една, по-яка намотка.

                        Коментар


                        • #42
                          От: ЗАреждане на стара Хонда

                          Деееем...нищо де.

                          Коментар


                          • #43
                            От: ЗАреждане на стара Хонда

                            И "монофазен" да е регулатора е същия-с тиристори.
                            Калин Владов,09РСПБЗН

                            Коментар


                            • #44
                              От: ЗАреждане на стара Хонда

                              Монофазен или трифазен не е важно, когато има акумулатор. Важното е пауър да има и да се регулира по някакъв адекватен начин.

                              Коментар


                              • #45
                                От: ЗАреждане на стара Хонда

                                Ми утре ше се чуя с човека, да каже кога ше го навие и изпече...не изглежда да е много сложен генератора (в моите очи...) и дано най-накрая подкарам зареждането.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X