Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗАреждане на стара Хонда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЗАреждане на стара Хонда

    М@йка и стара на Люпка...хонда цб250г от '75. Как така става, че ОТ променливо токовия генератор (с постоянен магнит) идат 10-40 волта, а след един грец трудно стига 12 волта...мерих греца...уж е жив. Проблема е че с тия 12 волта не зарежда акумулатоа.

  • #2
    От: ЗАреждане на стара Хонда

    http://i201.photobucket.com/albums/a...Batteryjpg.jpg

    тожа е приннципна схема на повечето хонди до около 70-та година...някои с без регулатор, само грец.

    Коментар


    • #3
      От: ЗАреждане на стара Хонда

      А твоята има ли регулатор?
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • #4
        От: ЗАреждане на стара Хонда

        има...некво устройство но по описание той се задейства само ако надвиши некъв волтаж....иначе е пасивен

        .... The diagram is a compilation of the basic Honda twin system.... It will work on ANY Honda with a magnetized rotor/wire-wound stator assembly regardless if they originally had a regulator or not.....If you remove the regulator (and its three wires) from the drawing, you have the basic older single cyclinder bike circuit (like my 1963 90cc for instance), that was also used on some early twins (not many...., My 1968 CL 175 had a regulator)).... The regulator only works (or is needed) if the alternator output is sufficient to "trigger" it.....but it can't hurt to be in the system, unless it is defective....

        Коментар


        • #5
          От: ЗАреждане на стара Хонда

          Както разказваш звучи като да е проблемен регулаторът. Ако няма такъв - грецът.

          Коментар


          • #6
            От: ЗАреждане на стара Хонда

            регулатора го откачих...и пак така. Утре ше купа един модерен грец 20-30А...че оригиналния май е селенов (каквото и да означава това) и може би е свършил?

            Коментар


            • #7
              От: ЗАреждане на стара Хонда

              Да бе селен
              Я го снимай.
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #8
                От: ЗАреждане на стара Хонда

                ако е селен е умрял със сигурност.

                Коментар


                • #9
                  От: ЗАреждане на стара Хонда

                  Как селен бе? Та той не се използва от много време. Дома имам няколко селенови стълба, ама не са ми трябвали.
                  Много голям пад на напрежение. Или е регулаторът, или грецът. Но ти пък казваш, че регулаторът е пасивен. Остава грецът. Смени го! Той е евтин, ама сигурно ще се наложи охлаждащ радиатор. Провери и за лоши връзки и окислени кабели. Често и те са проблем

                  Коментар


                  • #10
                    От: ЗАреждане на стара Хонда

                    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                    Да бе селен
                    Я го снимай.
                    Е па 75 година...почти 40 години е мотора.

                    http://www.japparts.nl/images/rmcp/31700-102-731.jpg

                    Така изглежда.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ЗАреждане на стара Хонда

                      Абе все пак пише у менюъла ,че 'силиконов' демек силициев...сигурно 75-та е било еб@ти тупаницата.

                      Коментар


                      • #12
                        От: ЗАреждане на стара Хонда

                        не е селенов

                        Коментар


                        • #13
                          От: ЗАреждане на стара Хонда

                          Освен че не е селенов,този от снимката си е модерен грец с регулатор вътре. Снимай оригинала да видим.
                          Калин Владов,09РСПБЗН

                          Коментар


                          • #14
                            От: ЗАреждане на стара Хонда

                            Колко па да е модерен ...има 4 диода вътре. Оригинала е 1:1. Ма явно проблема е некъде другаде. Чистих букси за 3 път, мерих намотките ...имат некво съпротивление (в менюъла не пише колко требе да е), намерих некъв самоделен грец и с него същата работа (мерих го и него...изглежда ОК)

                            А иначе примерно батерията е 12,1 волта в покой...палим 11,8 Волта...газ до 5000об/мин ...12.2 волта. Мерих променливата част на греца...дига над 20 Волта...мерих и изправеното след греца при откачен от системата грец...дига пак над 20 Волта, обаче като го закачим към акумулатора нешо кляка.

                            1 година периодично се борим с тоя проблем...почва да ми омръзва.

                            Коментар


                            • #15
                              От: ЗАреждане на стара Хонда

                              Пробвал си с друг акумулатор предполагам ?
                              Калин Владов,09РСПБЗН

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X