М@йка и стара на Люпка...хонда цб250г от '75. Как така става, че ОТ променливо токовия генератор (с постоянен магнит) идат 10-40 волта, а след един грец трудно стига 12 волта...мерих греца...уж е жив. Проблема е че с тия 12 волта не зарежда акумулатоа.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ЗАреждане на стара Хонда
Свий
X
-
От: ЗАреждане на стара Хонда
http://i201.photobucket.com/albums/a...Batteryjpg.jpg
тожа е приннципна схема на повечето хонди до около 70-та година...някои с без регулатор, само грец.
-
От: ЗАреждане на стара Хонда
има...некво устройствоно по описание той се задейства само ако надвиши некъв волтаж....иначе е пасивен
.... The diagram is a compilation of the basic Honda twin system.... It will work on ANY Honda with a magnetized rotor/wire-wound stator assembly regardless if they originally had a regulator or not.....If you remove the regulator (and its three wires) from the drawing, you have the basic older single cyclinder bike circuit (like my 1963 90cc for instance), that was also used on some early twins (not many...., My 1968 CL 175 had a regulator)).... The regulator only works (or is needed) if the alternator output is sufficient to "trigger" it.....but it can't hurt to be in the system, unless it is defective....
Коментар
-
От: ЗАреждане на стара Хонда
Как селен бе?Та той не се използва от много време. Дома имам няколко селенови стълба, ама не са ми трябвали.
Много голям пад на напрежение. Или е регулаторът, или грецът. Но ти пък казваш, че регулаторът е пасивен. Остава грецът. Смени го! Той е евтин, ама сигурно ще се наложи охлаждащ радиатор. Провери и за лоши връзки и окислени кабели. Често и те са проблем
Коментар
-
От: ЗАреждане на стара Хонда
Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнениеДа бе селен
Я го снимай.
http://www.japparts.nl/images/rmcp/31700-102-731.jpg
Така изглежда.
Коментар
-
От: ЗАреждане на стара Хонда
Колко па да е модерен ...има 4 диода вътре. Оригинала е 1:1. Ма явно проблема е некъде другаде. Чистих букси за 3 път, мерих намотките ...имат некво съпротивление (в менюъла не пише колко требе да е), намерих некъв самоделен грец и с него същата работа (мерих го и него...изглежда ОК)
А иначе примерно батерията е 12,1 волта в покой...палим 11,8 Волта...газ до 5000об/мин ...12.2 волта. Мерих променливата част на греца...дига над 20 Волта...мерих и изправеното след греца при откачен от системата грец...дига пак над 20 Волта, обаче като го закачим към акумулатора нешо кляка.
1 година периодично се борим с тоя проблем...почва да ми омръзва.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар