Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо колата не запали?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Защо колата не запали?

    Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
    Правил съм опит да запаля при -15 градуса и много мудно върти. Само смъквам акумулатора за около час на топло, без да го зареждам и колата пали от раз. Просто не отдава необходимия ток.
    Значи с акумулатора нещо не е наред - гъстота , зареждане или пък стартов ток .
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #32
      От: Защо колата не запали?

      Ами не съм проверявал гъстотата. Докато са били гаранционни съм ходил на проверки и са били в нормите. Но всяка зима си ги имам тези проблеми.

      Коментар


      • #33
        От: Защо колата не запали?

        Лятото на морето след 7-8 дни престой и зареждне на бая джаджи от запалките като си затръгвахме акумулатора(95Ач/800А Blue Varta) се беше предал. Само цъкаше нещо отпред и нещеше да завърти. Купих колата с този аклумулатор и след това ми направи този номер още 2-3 пъти, та явно си заминаваше. Та ток си подадох с едни най-обикновенни кабели (600А раз'ираш ли) във винилово кръгло пликче с цип купени от първият Лукойл. Ток ми подаде един пасат(от вторите) с ~50Aч акумулатор и след една цигара време докато той работи и прехвърли малко ток завъртях и запали от раз. Това на WJ 2.7 CRD.
        WG 2.7 CRD

        Коментар


        • #34
          От: Защо колата не запали?

          Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
          Изписа се цял ферман......Колега прблема ти трябва да е във минусовата връзка/кабел-оплетка/ от минуса на акумолатора до шаси,мотор,скоростна кутия.Т.е. там някъде трябва да имаш лоша връзка /контакт/.Потърси болта към клемата на шаси /мотор,ск.кутия/,отвии , почисти окисляването , корозия евентуално , смажи и стегни здраво връзките.Или потърси проблема в занитването на самите обувки ,клеми към медния проводник. При всички случай проблема трябва да е в тази връзка , поне според това , което обясняваш. Успех!
          Предполагам, но маисторьт я запали по абсолютно сьщия начин без да чисти никакви клеми (сьс зарядно, което има същия вид кабели). Подаващите коли бяха 1,4 бензин и после 1,6 дизел. Предполагам проблема е, че не чакахме достатьчно. Засега акумулаторьт работи, но предвид че идва зима не знам какви мерки да предприема, за да го опазя. Може би трябва да взема едно зарядно, с което да мога и да зареждам и да давам ток директно на колата, за да запали, когато е паднал. Ще измисля нещо. Предполагам с каране от време на време и сьс зарядно нещата ще си доидат на място. Добре е, че темата бе приета насериозно предвид, че вьпросьт е малко безсмислен. Благодаря за отговорите.

          Коментар


          • #35
            От: Защо колата не запали?

            Темата се приема насериозно когато автора си е направил труда да обясни добре и самият той се е опитал да намери решение.

            Нещата изглеждат сложни само когато не ги разбираме...
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #36
              От: Защо колата не запали?

              Първоначално публикуван от kros Преглед на мнение
              Предполагам, но маисторьт я запали по абсолютно сьщия начин без да чисти никакви клеми (сьс зарядно, което има същия вид кабели). Подаващите коли бяха 1,4 бензин и после 1,6 дизел. Предполагам проблема е, че не чакахме достатьчно. Засега акумулаторьт работи, но предвид че идва зима не знам какви мерки да предприема, за да го опазя. Може би трябва да взема едно зарядно, с което да мога и да зареждам и да давам ток директно на колата, за да запали, когато е паднал. Ще измисля нещо. Предполагам с каране от време на време и сьс зарядно нещата ще си доидат на място. Добре е, че темата бе приета насериозно предвид, че вьпросьт е малко безсмислен. Благодаря за отговорите.
              За последно давам един и същи акъл , по горе съм писал .....................
              Колега майсторът я запали със същите твои кабели /имам предвид минусовия към шаси и плюсовия към стартера/ , защото освен към твоите амперчета на акумолатора е прибавил и още толкова.При това положение и да имаш лоша връзка или изтъняло сечение на някой от цитираните от мен кабели /минус към шаси и плюсов към стартера/ ампеража става голям и затова успяваш да запалиш , но когато останеш само ствоя акумолатор и минусовата температура загубите стават значително големи. Пак ти казвам търси проблема там и освен това гледай за намаляло сечение на проводниците /накъсани жички/ точно там където клемите /обувки/ са занитени или запоени. За мен проблема е там.
              Същото се отнася и за другия колега dimich87 изчезват ви амперите някъде по трасетата , другото е увеличена консумация в намотките на стартера /електродвигател/ ама на дали , това го оставям за последно 10. Успех и да почерпите!
              Последно редактирано от traper2504; 01-12-13, 12:19. Причина: Допълнения
              Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

              Коментар


              • #37
                От: Защо колата не запали?

                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                Ако подаващата кола е била с бензинов двигател с подобни характеристики по кубатура - забрави да припалите с нея. При следваща такава случка търсете дизелов автомобил. Това, което пиша не е фолклорна измислица. Оня ден при първото застудяване се случи на един Форд ескорт дизел.
                Всичко зависи от акумулатора , това за кубатури ,бензин ,дизел ,метан,керосин,дървени въглища и т.н. нямат никакво значение. Кабелите не са ги държали както трябва! За това подаване са необходими 3-ма човека , 2 минути , ключ 13 (откачане на едната клема на падналия 'акмлтр' ) , най-малко 5-6 псувни и това е !
                0899840225 / V = π.r2.h / 681г. / 1876г. / 1878г. /6 септември 1885 / 22 септември 1908 !

                Коментар


                • #38
                  От: Защо колата не запали?

                  Тази сутрин термометъра в колата ми показваше -5 градуса. Първото завъртане много мудно и не запали. Подгряване отново и пак не запалва. Измерих напрежението на акумулатора 12,55 волта показваше след втория опит за запалване. Подгрях отново и завъртях. Третия път запали, като напрежението падна до 11 волта при въртенето. Третия път се усети как завърта по енергично стартера.
                  Преди час се прибрах в нас и смъкнах акумулатора. Понеже е необслужваем за 3-те години не съм проверявал как е електролита, а само си гледам индикатора. Разлепих лепенките и развих тапичките. Със сериозно уплътнение са и здраво стегнати за да не изпускат пари. Нивото на електролита обаче беше почети до плочите. Купих дестилирана вода и съм налял повече от половин литър на целия акумулатор. Измерих напрежението след доливането и се оказа 12,05 волта. Сега се зарежда на зарядно и ще следя напрежението.
                  Предполагам че самия електролит е бил гъст и при минусовите температури си не отделя достатъчно ток.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Защо колата не запали?

                    Освен че за помощно стартиране трябват кабели от "електрожен",хубава информация дават "дрънкулките-волтметри",който са пригодени за гнездото на запалката. Виждаш волтажа преди да завъртиш ключа, "пада" докато подгрява и при стартирането. Струва си да "хвърлиш" 5-10 лв. .

                    Коментар


                    • #40
                      От: Защо колата не запали?

                      Обиколих Илянци да си търся такова и не намерих къде в София се продава тази джаджа?
                      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                      Коментар


                      • #41
                        От: Защо колата не запали?

                        Moже да погледнеш по магазините за "тунинг" аксесоари или при арменеца на Хладилника.
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #42
                          От: Защо колата не запали?

                          Има три разновидности на "джаджата", стрелкови,цифров,и светещи диодчета-последния вид не го купувайте.Алтернатива е евтин мултицет подвързан към куплунга на запалката.Наличието му в колата може да помогне и в други "токови" зайгравки!!!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Защо колата не запали?

                            Аз имам със светещо индикатори. Мерих напрежението с мултицет докато светят диодите и показва в нормите. Купих го от битака за 3лв. При непалена кола свети индикатор за напрежение 12,3-12,8 волта. Като подгрявам светва датчика под 12,3 волта и при самото палене всичко е изгаснало, но се дължи на факта че в режим на стартер се спира захранването към запалката.

                            Днеска след като сложих акумулатора зареден стартера рипа. Ама и акумулатора цяла нощ беше на топло. Утре ще разбера дали е имало ефект от доливането на вода и дозареждането.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Защо колата не запали?

                              Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
                              За последно давам един и същи акъл , по горе съм писал .....................
                              Колега майсторът я запали със същите твои кабели /имам предвид минусовия към шаси и плюсовия към стартера/ , защото освен към твоите амперчета на акумолатора е прибавил и още толкова..
                              ...!
                              Прибавил или взел?
                              А тези простотии се правят от името на всички ни.
                              Даника
                              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                              Коментар


                              • #45
                                От: Защо колата не запали?

                                Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                                Аз имам със светещо индикатори. Мерих напрежението с мултицет докато светят диодите и показва в нормите. Купих го от битака за 3лв. При непалена кола свети индикатор за напрежение 12,3-12,8 волта. Като подгрявам светва датчика под 12,3 волта и при самото палене всичко е изгаснало, но се дължи на факта че в режим на стартер се спира захранването към запалката.

                                Днеска след като сложих акумулатора зареден стартера рипа. Ама и акумулатора цяла нощ беше на топло. Утре ще разбера дали е имало ефект от доливането на вода и дозареждането.
                                Много се интересен "факт".Не знаех ,че има такова инженерно решение-да прекъсват захранването към запалката в режим на "стартиране". Защо не пробвате с пробна лампа и да споделите резултата...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X