Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за два алтернатора на една кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image.jpg
Прегледи:1
Размер:169.7 КБ
ID:5527823
    Прикачени файлове
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      ... универсалния офроуд-алтернатор.....
      Не'а такваз гад, май си зависи от целите. Баткото дет'е собственик на фирмата от задната лебетка каза за амперите "О.К. ама фък моя е толкоз(показа с ръце размера на алтернатора, 3 пъти по-дълъг) и дава макс ток на 2400 оборота на мотора. Тези на кърлежа са къси, някакви "рацерск" и дават макс на 7500 и за да ти освободят "коньеве" към колелата на финалния спринт си имат и бутон "волтидж даун" .......

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      А ние толкова не се задълбочаваме...
      Да сте живи и здрави... и не сте единствени, това е практика почти 100% от случаите които аз знам,......ама "електрото" си е отделно образование, и като такова неговите проблеми се мислят заедно с всичко останало преди, а не по време или (пази боже) след събитието....

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Чак сега прочетох на сайта им онова за output at idle = 0. Не е и нула ами е минус направо.
      Аааааааааааа що'чак сега, деб'маа'им.......Близнации на изчакване на "ЕсЕсите" и при други сходни случаи "Кърлежа" да се гаси!
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        А ние толкова не се задълбочаваме.На 1000 коня дизел работни обороти са му 600,на 900 оборота почва да зареждат алтернаторите /2 мотора,не си играем на дребно /и на около 2200 оборота харчим по 300 литра на час та не ги карам много злобно.
        Лесно ви е на вас.
        Първо имате отделен генератор и можете да го палите при нужда.

        И после, колко ви са минималните обороти на двигателя? Щото ако минималните са 600 а максималните 2200, много лесно можете да имате алтернатори които работят добре във всичките режими.

        Ние тука сме от 600 до 6000+
        Последно редактирано от Ясен; 18-10-13, 23:34.

        Коментар


        • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          бутон "волтидж даун" .......
          Подсети ме. На една от колите си бях направил такова чудо. Генераторът се изключваше при пълна газ.
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

            http://www.balmar.net/PDF/alternator...-sheet-web.pdf

            Добре де, с тия червенички алтернатори нямаше ли една такава табличка?
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
              ... с тия червенички алтернатори нямаше ли една такава табличка?
              Не, само листовка: Уан уайър конект енд го....фъ(р)к(последното е от мен)
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                Подсети ме. На една от колите си бях направил такова чудо. Генераторът се изключваше при пълна газ.
                Напоследък доста цивилни коли го имат. Както и приоритетно включване на алтернатора в режимите на спиране с двигател и други подобни хитрини. Пусти цени на бензина...

                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                Добре де, с тия червенички алтернатори нямаше ли една такава табличка?
                Близнак таблица не чете. Близнак се кефи на голема цифра и заръчва. Производителят пък не дразни такивата купувачи с таблици.

                Ааа е виновен този дето не го е гледал в ръцете по-рано.
                Последно редактирано от Ясен; 19-10-13, 00:38.

                Коментар


                • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                  Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                  ... табличка?
                  Сега погледнах табличката. Хитряги.
                  Балмарите работят под тока на самоограничаване, което е предпоставка за относително малко отделяне на топлина и способност за продължителна работа.

                  Да позная ли колко струва един или ти ще ми кажеш?

                  Коментар


                  • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Сега погледнах табличката. Хитряги.
                    Балмарите работят под тока на самоограничаване, което е предпоставка за относително малко отделяне на топлина и способност за продължителна работа.

                    Да позная ли колко струва един или ти ще ми кажеш?
                    Ти сега за смях ли искаш да станем или си просто мазохист?
                    Помниш ли като ревах в Панама че ми е умрял регулатора. Е на такъв алтернатор беше.
                    98 серия са най-скъпите. Най- евтините са по около $600.



                    Item# Item Name List Price Our Price Qty Add
                    BAL017-0001 98-220-24-IG-BL, 220A, 24V, Iso. Ground, dual pulley
                    $3,795.95
                    $2,424.05

                    BAL017-0002 98-310-12-IG-BL, 310A, 12V, Iso. Ground, dual pulley
                    $3,795.95
                    $2,424.05

                    То си е направо за валериан. Ама тука нали са само ненормални баровци...
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар


                    • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                      И 98 серия не става за нас. Максималните и обороти са 6500 и значи трябва да е почти 1:1 към двигателя. А минималните са 1500...

                      Коментар


                      • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                        То май излиза че трябва дизел. Че и един куп други проблеми се решават.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                          94та серия са до 15000 оборота.
                          98 са за големите дизели. От Панама до Канада- 1300 оборота на мотора.
                          Има Балмар за всякакви нужди. Ама цените ...
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            То май излиза че трябва дизел. Че и един куп други проблеми се решават.
                            Точно проблемът с тока намалява, определено. И с обема на резервоара, дето беше мъка. Ама куп други проблеми възникват.

                            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                            Има Балмар за всякакви нужди. Ама цените ...
                            Има. Лошото е че освен цените, физиката си е същата. Алтернаторът който ни трябва е нещо като малко прасенце.

                            Коментар


                            • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                              Трапера, навремето беше изнамерил такива, колкото малко прасенце, екранирани, от някакви руски военни машини, прости, вечни и мега мощни, Таргата сигурно се сеща за какво говоря.

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Точно проблемът с тока намалява, определено. И с обема на резервоара, дето беше мъка. Ама куп други проблеми възникват.


                              Има. Лошото е че освен цените, физиката си е същата. Алтернаторът който ни трябва е нещо като малко прасенце.
                              Бъдете живи и здрави!

                              Коментар


                              • От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                                Трапера, навремето беше изнамерил такива, колкото малко прасенце, екранирани, от някакви руски военни машини, прости, вечни и мега мощни, Таргата сигурно се сеща за какво говоря.
                                И аз за тях съм се размечтал. Някои бяха и с постоянни магнити. Ама нещо не намирам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X