Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за два алтернатора на една кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за два алтернатора на една кола

    Питане както е заглавието. Търси се повече мощност и се купуват два еднакви алтернатор. Свързват се в паралел, всеки си има собствен реле регулатор......ама не съм го правил до сега и незнам какви ядове може да даде.....
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

  • #2
    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

    Ако имаш и два акумулатора?
    Механично, как ще ги обикаля ремъкът?
    Не може да ги синхронизираш по напрежение - ще работи по-високото.
    От какъв зор два? Има достатъчно мощни и единични.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

      Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
      От какъв зор два? Има достатъчно мощни и единични.
      Има ли 240А?
      И до колко А може да се върти от трапецовиден ремък?

      Че и на мен ми се въртят някви мисли
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

        Разгледайте за идеи:

        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=117767
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

          Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
          Ако имаш и два акумулатора?....
          ....поне два, и лебетка с поне два мотора...на "морските близнаци"темата не става, тук имаме равномерно натоварване....
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

            Тогава няма проблем. Остава монтажът и управлението, разбира се.
            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=122595
              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                ....поне два, и лебетка с поне два мотора...на "морските близнаци"темата не става, тук имаме равномерно натоварване....

                А какво значение има?

                Ако единия алтернатор е 100 ампера да речем,а другия 250,аз поне бих вьрзал регулатора на големия да вкарва една идея повече та тоя да ми го играе основен и в момента в който ми трябва още ток да скача и малкия.

                Ключ маса колкото искаш.кеф ти каскадно през стартовия кеф ти да го отделяш тяговите от палещия.


                Най-просто ма страда стартовия - малкия алтернатор за стартовата,големия за тяговите и ключ за да ги пляскаш паралел като ти потрябва тока на малкия.Е винаги можеш да сложиш една малка батерия която да те пребере и която да е каскадна сьс стартовата ма това сложно и няма смисьл.

                Всичките големи и всичките на куп през ключ,тягова ще го пали и пее без да питам даже каква е машината.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                  Ясенеее, сложи ли измервачката на Уаза? Да им кажеш, че 100 ампера алтернатор не вкарва повече от 50. Защото от вътрешния регулатор чеп за каца не става.
                  Всичко по-долу го пиша без да съм електричар.
                  По лодките имаме едни измервателни уредчета, мерят точно колко ампера ти липсват от акумулаторите и колко вкарва алтернатора. Не е необичайно да сме няколко стотин ампера назад и алтернатора да си работи на 50%. Вътрешните регулатори са на базата на волтаж. Вдига до 14- 14.2v и спира да си дава зор. Това, че акумулатора показва 14v хич не означава, че е зареден. Не е проблем да се сложат 2 алтернатора да работят паралел. Ама ефекта ще разочарова и най-големите песимисти. Започват да се четат един друг- пипаш единия, горещ. Другия- хладък. И меренето с амперклещи не е и нужно.
                  Трябват ли 2 алтернатора? Обикновен акумулатор приема около 25% от капацитета си. Ако имате 100 ампера алтернатор, 400 ампера оловни акумулатори са идеални. AGM гълта около 40% от капацитета си.

                  Единичен V ремък може да задвижва максимално около 120 ампера алтернатор. Говорим за истински 120 ампера мерени след алтернатора, а не за "абе аз имам 150 ампера и си работи"! Работи ама не си дава зор /амперклещи и един бас?/. Всичко над 120 ампера е или с двойка V ремъци или с пистови 5,7 или 9 канални.

                  Оправията е да се оправи регулацията на алтернатора. Ние за целта ползваме Balmar външни регулатори. Цените са грозни ама бие в земята двойка вътрешно регулирани алтернатори със същия капацитет. Най общо казано мери колко зор си дава алтернатора за да държи акумулатора на максималния волтаж- мери колко ампера поема акумулатора. И бие камшика на алтернатора на 100%. Ама наистина на 100%. Ще познаете по миризмата на ремъци, ако сте се престарали с нешо над 120 ампера.
                  Малко алтернатори издържат на такъв кански тормоз. За да не горим алтернатори през ден, регулатора може да се нагласи да ръчка алтернатора на колкото си поискаме между 100% и 50%. На алтернатора може да се завие топлинен датчик, при достигане на 210F, регулатора дръпва юздите на 50% автоматично- като падне температурата, пак газ до дупка.

                  Не е никакъв проблем да се вържат 2 алтернатора да работят заедно. Има регулатори точно за двойка алтернатори- 2 алтернатора с общ регулатор. И не е нужно алтернаторите да са еднакви по капацитет. Просто някой трябва да им избуши карантиите /вътрешните регулатори/ и да ги направите с външно регулиране.

                  Външното регулиране има и един много готин момент- с обикновенно ключе може да се спират алтернаторите. Не за друго, ами на 2.0 дизел, като му сръгаш 2x200 ампера алтернатора, и няма да има за климатик /за баир и дума да не става/.


                  Значи от цялата тая дандания- има ли кой да ви изкара жиците за регулиране вънка от алтернатора? Дават ли ви се грозни пари за външен регулатор?
                  Всичко това го научиш по трудния начин. Горе има една цитирана тема. С лодката и с втория алтернатор, и външен регулатор, минахме Атлантика. И голямо зверене падна в измервачката.

                  Ясене, поправяй, ако нещо не е точно.
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                    http://www.balmar.net/PDF/mc-612-dual-manual.pdf
                    Страница 16 /последна/.
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                      Да де ама за тия пари ще сложи един стартови който е изолиран с ключ и който ако искаш го мяташ на каскадно към тяговите.
                      Сьс спестените пари по-добре още една батерия и си кара с алтернаторите как са си с вътрешния регулатор и се надяваш или на дълъг път,че да има време да зареди или като се пребереш и включваш зареждачката да ги вдигне горе.Е ако разходката е 3 дни то по-добре да си носиш туби с нафта или малко генератор че на 220 волта ма това всеки да си го смята.

                      Може и да бъркам де,брата е жичкаджията в отбора,аз съм по харченето на ампери.

                      Колко парици е един външен регулатор в БГто?


                      ПП цените или са паднали или аз си мисля за нещо друго - двойния егулатор горе в на брата линка е около 350 долара или на една трета от свестен алтернатор от морските,айде ако е някое малко парче на половината от цената му да речем.
                      Последно редактирано от BENZBOSS; 20-08-13, 06:46.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                        Хоуми, тука търсят, като опънат една лебедка, хем да има кой да подпира докато се "лебедят", хем да зарежда за норматив за да има за втората лебедка. Нали се сещаш как вдига волтаж и 120 ампера алтернатор пада на 30-40 със липсващи 700 ампера от акумулаторите?
                        Помниш като тресна на път за Хавай- вързахме през машинното кабелите за подаване на ток. И двата алтернатора си играеха на "онче бонче" кой ще си дава зор. Единия все хладък стоеше. Та и тук ще е така. Е, като ги шамаросаш с лебедката, ще си дадат зор докато навиваш. Ама до време. единия ще ги скръсти много скоро след спирането на големия товар. Вътрешно регулиране- толкова може.
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                          Хоумииииии......въртеше ми се у глъътъ да ге нещо от рода на 1500 кинта регулаторчето и си викам е те сега го снесьха.То бил Алтернатора на 24 волта 200 ампера Балмар дето го мислехме на ония бряг.

                          Аз не бих и ползвал автомобилни алтернатори.Всичко което е трактор,камион,автобус,а да не говорим за Термокинг камион или от тия хладилните бусове каква мечта алтернатори имат.2 такива с външно балмарче и ше и изкьртя зъбите на тая лебедка,на 500 ампера алтернатори като мога да изскубя 400 и батериите могат да поемат едни хубави ампери бая зор ще има да разпънат и 3 лебедки,батериите ще са пак над 85-90%,все пак тия лебедки са мислени да се захранват с нещо сравнително малко с нормално захранване,а не 4 батерии по 150-200 ампера и 500 ампера алтернатори.

                          Хоуми,тука бизнес може да се завьрти,ако го искат нагледно му монтираме на твоя една лебедка под мерника.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                            Дишай! И съ успукой! 500 ампера а? А кой ще го върти? И с какви ремъци? И за чий 500?
                            Алтернатора над 1/4 от капацитет на акумулаторите не ти трябва /за оловни/, и 40% за AGM.
                            Най красиво ще стане с един басамак от моргата, изкубваш им на двата вътрешното регулиране, слагаш външен регулатор и се возиш. Пари за втори алтернатор с вътрешно регулиране аз не бих дал. Ако ще се инвестира, парите заминават за регулатор. Ама това Ясен го знае, ще им го каже на лични. /не ме питай аз от къде знам, няма да си кажа/.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                              http://www.google.com/url?sa=t&rct=j...50952593,d.aWc

                              дааам...
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X