Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за два алтернатора на една кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

    Вариант брат,мисли го,а другите Сори ма ще има кодови думи дето няма да ги хванете,но е дьлго да го обяснявам.

    Какьв е варианта да ги задвижат хидравлично тия алтернатори.Хидравлична помпа лесно ще нахакат някьде,мьркучи лесно ще прекарат,алтернаторите могат после да си ги монтират кьдето искат.Отпада проблема с дьрпането на ремьците и монтажа на алтернаторите,а с един кран или рьчка или включвател могад да спират или поскат единия или другия алтернатор,Селин 62 Перлата нали се сещаш как беше,в ляво горе в машинното.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      Вентилаторите /перките/ са им завити и работят само в едната посока. Ще прегреят.
      Няма бе. Перката всъщност е центробежна помпа и няма голямо значение накъде - разликата ще е +/- 20% в дебита. Значително по-голямо значение има къде ще ги напъхат. На УАЗ и Лада например, алтернаторът стратегически е разположен под изпускателния колектор.

      Освен тва, както вече намекнах, почти всички алтернатори се въртят в една посока и няма много условия за грешки. Това е, защото всички двигатели (с много малко изключения, почти всичките на Хонда) се въртят в една посока - по часовника, гледано откъм ремъците. За да завъртиш някой агрегат наопаки на двигателя, трябва да го въртиш с гърба на ремъка или да го монтираш не до, а срещу двигателя. И за едното, и за другото тук нямаме условия.

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Ако говорим за МОТОР / това за мен е над 6 цилиндьра и над 500 коня ....
        8, малко под 500...
        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        .... къде ще ги напъхат.....
        Ще си ги заврем отпред на мотора ( че са малки ) а радиатора со све вентилатори си го слагаме отзад, че е по-голям ( а и по други причини )
        Последно редактирано от дядо владо; 20-08-13, 19:39.
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
          Вентилаторите /перките/ са им завити и работят само в едната посока. Ще прегреят. Виж на моя линк- перката е права.
          Правилно нашите перки са прави,но както казва Ясен ние може да си ги монтираме кьде си искаме,на Бела Луна беше ПРЕД мотора и вал кьм него или вьрти обратно по педераски.Тук тия даже от телефона / че загрях кьде си / се вижда,че имат посока тия алтернатори и трябва да се монтират по нормалната им посока на вьртене.

          Хубавото е,че са големи,600 ампера алтернаторчета ги насьскваш срещу 900 ампера батерии.Тия се врьзват с вьншен регулатор,скопяваш ги до 75 или 80 %,слагаш им по един термометьр,че ако почнат да греят / на 80% няма как да се случи това / да ги скопят обратно до 50% и караш смело.

          75% са 225 ампера на бройка или 450 ампера за двата,на нас при суперразредени ни трябват 360 като в сметката влиза и стартовия клекнал.Номера е да ги вьржеш като близнаци да я вьршат и двамата заедно,а не единия почива на сянка,а другия опьва каиша / Близнак кажи им че така се прави /.

          Вьпрос - има ли как да им се слоши по-широка шайба от 5 канална?Има ли някакьв максимален размер на шайбите които могат да се ползват?При това натоварване обаче ме сьмнява да им трябва или да опекьт ремька,това може да стане от един алтернатор,но двата заедно на около 70% ще карат и с тия шайби.



          Те ви го те - вьншен двоен Балмар и имате мощност за още 3-4 батерии.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            8, малко под 500...
            Хвани ги за шасито ако можеш или на отделна планка високо горе,че да не ги давиш.Другото е ясно,проблема ти е никакьв при наличието на алтернатори,обикновенно с алтернаторче се опитват да зареждат 5 пьти по-големи батерии,при теб алтернаторите / ако бачкат като Близнаци / са почти двойно на това което ти трябва .



            Мотора не му е проблем,като му махнете шайбата на климатика и пак толкова ще дьрпа,а и да не я махнете все тая,тия алтернатори я бачкат на 60% я не,това е като с едната рька са си бьркам в носа,а брата до мен и той и работа да вьршим.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              Тук виж сметка / ти си я видял и точно АЗ точно на ТЕБ акьл да давам срам ма на,срам не срам искам да обьрна внимание на другите / 5 батерии по 150 ампера,айде да сложим и една стартова,че не се казва и тя ли е в мелето,а и сметката по-лесно става.Та 6 батерии по 150 ампера са 900 ампера,алтернатора е 300 или тия 30% от мошноста на батериите дето все се гонят при смятане алтернатор кьм батерии.Имаме втори алтернатор който ь,а сега де,за чий ни е?
              Тягови батерии,не се казва какви ма тягови,Близнака се намеси с някакви красоти и там лабаво няма да има та предполагаме,че батериите могат да дьрпат 40% от тия 900 ампера или 360 ампера,ако махна стартовата която е 150 и нейните 60 ампера и пак сме си на парите с 300 които макс батериите могат да поемат.
              Пак - за чий ни е втория алтернатор?
              Обяснявам.

              За разлика от Флота, където общо взето батерията е много по-голяма от алтернатора, а алтернаторът е по-голям от консуматорите, на сушата е по-друго. Напълно нормална компоновка на съвременна лека кола е 90А алтернатор с 45Ач батерия. На батерията не и е много кеф, ама тя е стартова и не е чак фатално. Всички консуматори в колата дружно (ама без стартера) правят да речем 80 ампера и прочее той алтернаторът така е сметнат. Никой не заделя мощност за зареждане на батерията, защото обикновено си я изтощил не повече от 5%.

              Като си джип с лебедка обикновено имаш 70-120Ач батерия с какъвто алтернатор ти е дошла колата (40-120А) и едни 150-350 ампера лебедка. Ако си разходкаджия - оставяш всичко така и лебедката я храни батерията (алтернаторът само малко помага), това по 10 минути месечно. Алтернаторът все някога насмогва да зареди батерията, тя все някога умира и всички са щастливи.

              Като си състезател, лебедката вече е 400-1000 ампера и ще работи половин-един час и повече, на всяко състезание/тренировка. Въпросът с изхранването става сериозен и общо взето има смисъл да могат да я хранят и само батериите на угасен двигател, и само алтернаторът. Поради това и 5 по 150 Ач батерии и 2 по 300А алтернатори.

              За отделна стартова батерия забрави. На сушата сме и всеки килограм е ценен.

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                8, малко под 500... Ще си ги заврем отпред на мотора ( че са малки ) а радиатора со све вентилатори си го слагаме отзад, че е по-голям ( а и по други причини )
                Т.е. все пак ще се въртят наобратно и ще стърчат напред от мотора? С какви точно конзоли и на кое тръскане ще изпаднат?

                И пак не разбрах откъде в тази кола ще се вземат 24 волта.

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                Хубавото е,че са големи,600 ампера алтернаторчета ги насьскваш срещу 900 ампера батерии....

                Те ви го те - вьншен двоен Балмар и имате мощност за още 3-4 батерии.
                Прочети горе. При джипките алтернаторът се оразмерява не срещу батериите, а срещу консуматорите (в случая лебедка).

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                  Ясене то това ясно,аз вьобще не го мисля като за сушата,в момента в който сложат повече от един алтернатор и повече от 2 батерии се минава на клецане на дявола у вьздуха.Аз карам по техните сметки и за това много лесно ми излиза моята с алтернаторите.Ако трябва АЗ да го сметна.........пай се,магаре барут носи.

                  Няма смисьл да имам алтернатори които я ги натоваря 60% я не ма ги имам вече което е по-добре от това да имам батерии и да се чудя как да ги заредя.
                  Като ги имам им смятам натоварването на 85% и вадя дадена цифра,да речем 255 ампера на жройка или грубо 500 ампера от двата.

                  Играя вече на натоварване 85 %,няма си почиват я.Ако предположим / кажете какви батерии слагате,че боба ще свьрши,фьрлям на поразия да отгатна / че са добри тягове,има си аз да не са, то батериите както се каза могат да попият до 40% от капацитета си или айде от мен да мине 50%.Правиме 500 ампера,играя с 1000 ампера банка батерии или още поне 2 батерии слагам на тая кола.То всеки грам лесен,но едно е да я сваля тая банка до 80% и сьвсем друго до 50%.Е верно,че мотора винаги работи,а не като при нас да тегля 60 ампера и нощо да не бачка,но пак е добре да има повечко батерии,алтернаторите го позволяват.

                  Хубавото е,че винаги допьлнително можеш да им монтираш още 2-3 батерии ако не ти стига тока.


                  1000 ампера за половин час са 500 като не смятаме колко вкарват на ниски обороти.И половин час на ниски ли ще я дьржат тая кола,няма ли кой да и даде 2000 оборота поне?И така да е пак излизат сметките,алтернатори има.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение


                    Прочети горе. При джипките алтернаторът се оразмерява не срещу батериите, а срещу консуматорите (в случая лебедка).

                    И това ясно и точно по тая причина са такива и шанса да останат без батерии е никакьв,но точно по тая причина им трябва да ги ограничат,че така как са в момента единия ще бачка и прегрява и ще включва другия който ще направи сьщото.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Хубавото е,че винаги допьлнително можеш да им монтираш още 2-3 батерии ако не ти стига тока.
                      Аз да напомня - на сушата мястото не е без пари. Отделно че 2-3 батерии са 100кг и навигаторът трябва да слезе, че отидЕ клиренсо.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Аз да напомня - на сушата мястото не е без пари. Отделно че 2-3 батерии са 100кг и навигаторът трябва да слезе, че отидЕ клиренсо.
                        Хубавото си е хубаво,като вариант го имат,не е като да смучат мустак с малки алтернаторчета дето не им стига душа.То тоя номер с мястото и трима и при нас го има,но в по-мальк вариант ако не говорим за сьстезателни лодки.

                        Жокерче - плаваш около Антарктида и ти трябва ток да загрееш спортно корито и десетина човека вьтре,да стои сухо,така месец и нещо на лодка без да и палиш мотора.Ма това друга тема,хидрогенератор се слага или 2 и не носиш 1 тон батерии,че там вьжетата с кантар ги мерят,а какво остава ако им занеса 4 Сьбьрбьрна батерии
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          И това ясно и точно по тая причина са такива и шанса да останат без батерии е никакьв,но точно по тая причина им трябва да ги ограничат,че така как са в момента единия ще бачка и прегрява и ще включва другия който ще направи сьщото.
                          Не толкова ограничение трябва, колкото общ регулатор, ама не е и чак задължително.

                          Тя тая система ще има три режима -
                          (1) лебедката не работи - всичко заедно харчи 50А, батериите дърпат да се зареждат със 70-100 и там и само един да работи няма беда.
                          (2) лебедката работи - всичко заедно харчи примерно 700А, алтернаторите дават колкото могат според оборотите с които ги въртиш и батериите донаждат, че да стига.
                          (3) лебедката работи, ама двигателят - не. Всичко заедно харчи примерно 650, дават ги батериите и ще си ги искат после, ама разсрочено.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                            А на шевролетите, дето бродят тук и мязат на тия, от пустинна буря, за чий са им два алтернатора и два акумулатора,като са колкото Икарус?
                            А тези простотии се правят от името на всички ни.
                            Даника
                            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                            Коментар


                            • #44
                              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Не толкова ограничение трябва, колкото общ регулатор, ама не е и чак задължително.

                              Тя тая система ще има три режима -
                              (1) лебедката не работи - всичко заедно харчи 50А, батериите дърпат да се зареждат със 70-100 и там и само един да работи няма беда.
                              (2) лебедката работи - всичко заедно харчи примерно 700А, алтернаторите дават колкото могат според оборотите с които ги въртиш и батериите донаждат, че да стига.
                              (3) лебедката работи, ама двигателят - не. Всичко заедно харчи примерно 650, дават ги батериите и ще си ги искат после, ама разсрочено.
                              2 Алтернаторите дават колкото могат до кога?Те и тия като прегреят и спират да зареждат,няма голяма файда да ги смуча на 100% за 5 минути и после 15 минути да стоят на 50%,по-добре да ги огранича на 85% и да цицам 85% за колкото време искам,до Лондон лебедка да се дьрпа ако трябва.
                              3 още по-кофти,амперите ще си ги вземеш на неработещ мотор,но в момента в който го запалиш единия алтернатор е в небесата натоварен на 100% щото дава повечко ток,а другия спи.Това се обрьща в момента в който единия прегрее и се скопи на 50%,а другия почне да дава 100%.И като прегрее и той и ако не е истинал пьрвия ще имаме 2 латернатора по на 50% вместо 2 алтернатора на 85%.

                              Сите тия проблеми се решават ако не играеш на онче бонче кой ше тегли ремька с вьтрешни регулатори.Пердашиш им един вьншен с ограничение и знаеш,че дадеш ли газ им наживаш по 500 ампера на батериите.Верно,че те толкова няма да могат да поемат,но се избягва натоварването и прегряването на единия алтернатор.

                              Сметките пак - алтернатора е 300 ампера в Аляска или на 100%,батериите в тая конфигурация дьрпат 360 или без стартовата около 300 или 100% на алтернатора,те го и прегряването му,а в това време близнака му седи и си клати краката.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                                Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                                А на шевролетите, дето бродят тук и мязат на тия, от пустинна буря, за чий са им два алтернатора и два акумулатора,като са колкото Икарус?

                                Всяка полицейска Краун Виктория е така ако не се льжа,като клекне единия да продьлжи да те гони на другия,не им трябва да зареждат кой знае какво.Ако не се сложи вьншен и горе ще е така,единия ще тегли или до прегряване или до изгаряне,после включва втория дето си го носиш за черни дни дет се вика.


                                Ясене е го де го,хората си го правят и на сушата,не ми е ясно само защо тия горе са дали 2 алтернатора с вьтрешни регулатори,какво се печели от това единия да бачка та свят да му се вие?

                                http://www.ceniehoff.com/productDeta...oductID_E_1223




                                Само дето с тоя модел не можеш да си играеш както с Балмара,каквото ти сипе това.

                                Ма нищо чудно и да бьркам,аз от токове не разбирам,брата е там,аз сьм по на теслата дрьжката,механика ми дай на мен.
                                Последно редактирано от BENZBOSS; 20-08-13, 20:36.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X