Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за два алтернатора на една кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
    Дишай! И съ успукой! 500 ампера а? А кой ще го върти? И с какви ремъци? И за чий 500?
    Алтернатора над 1/4 от капацитет на акумулаторите не ти трябва /за оловни/, и 40% за AGM.
    .
    Е та колко са широки ремьците на Катерпилар Ц18 да речем,нали я има половин см от тоя на осмака я не.7 канала да речем срещу 5 на твоята кола дето е 110 ампера алтернаторче.То като ще е от морга поне да е от някоя яка на 12 волта па ако искат да го ограничат на 60% с регулатора,така пьк сьвсем става вечен,а и има опцията Дрьж Шаро,сипи сите ампери.
    250 амперовия на Горди колко му беше ремька?

    Ма това си го има изчислено,алтернатор не е проблем,регулатора е майката на системката.



    6 броя на ремьк колко моя.


    WebRep


    currentVote


    noRating
    noWeight
















    Лебедката да е на 24 волта има ли го варианта,че да е лесно намирането на по-бабанести алтернатори?
    Последно редактирано от BENZBOSS; 20-08-13, 07:47.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

      Ей, вие двамата ми оправихте деня.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Ей, вие двамата ми оправихте деня.

        Представи си лебедка ма на нея си сложил котва 80 кила,малко верига ммммм 200 метра да речем и една лодка кьде 70 тона.И се чудиш това сьс 100 ампера ще стане ли и какьв да му е ремька.



        Брата ги знае,аз само подьржам огьня и като клекне тока и него го няма я карам на рька или почти.На нормално нещо с което работим имаме поне 4 или 6 алтернатора,последни ни гласиха на 4 мотора 12 цилиндруви двутактови дизели по 1000 коня бройката.За алтернатори не питах,че ме е страх.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          какви ядове може да даде.....
          Няма ядове. Ако не те притеснява, че повечето време ще работи само единият, а вторият ще се включва да помага само при натоварване.

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

            Идеята на Дядо Владо е че трябва да осигури с ток пет акумулатора по 150(ah) от които ще се захранва лебедка с три високо скоростни електромотора.
            Общо на Джипа ще има две лебедки.Генераторите са два броя по 304-A.
            А едната лебедка работи на 24 волта в турбо режим и с двата електромотора.

            Ето и малко снимки.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0170.jpg
Прегледи:2
Размер:115.8 КБ
ID:5511123Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0176.jpg
Прегледи:1
Размер:101.1 КБ
ID:5511124Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0175.jpg
Прегледи:1
Размер:135.0 КБ
ID:5511125
            Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 20-08-13, 14:08.

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

              Ивайло, има ли някога правено подобно нещо, някъде, ако да - какъв е проблема, защо не се следва утъпкания път или сте на ниво R&D и с Дядото творите нещо ново, което май ми звучи най-вероятно и интересно ?
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                Сериозни машини. Единствено ме притеснява дали може и двата алтернатора да са на един ремък. Това са близо 10 киловата предавана мощност. Или трябва да се разделят на отделни ремъци. Някъде трябва да има такива данни за ремъците.

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                  Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                  Ивайло, има ли някога правено подобно нещо, някъде, ако да - какъв е проблема, защо не се следва утъпкания път или сте на ниво R&D и с Дядото творите нещо ново, което май ми звучи най-вероятно и интересно ?
                  Интересно или не на този етап не съм виждал някой да е правил такова нещо.За нас по важното е да работи и то безотказно.
                  Виждал съм много шоу кар с подобни схеми на захранване но те работят за няколко часа в годината.
                  Интересно е че едната от лебедките е специално произведена за нас и е още прототип.
                  След тестовете които ние ще направим ще я тестват за американската армия.Звучи малко като фантасмагория но това е самата истина.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                    Всъщност на този въпрос електрическата част е по-лесна. Алтернаторите може да са с общ регулатор, може да са с отделни. Може да са с вътрешни, може да са с външни регулатори. За тия мощности кабелите ще са въздебели (30-50кв.мм), но такива има в свободна продажба.

                    Интересният въпрос ще дойде откъм закрепването и ремъците. От Флота вече се обадиха, че няма да е лесно, а на други места са писали че доста от техните двигатели имат ограничение на усилието и отнеманата мощност на ремъчната шайба. Празният ход на такъв двигател също няма да се нагласи лесно. При натоварване с ел. консуматори ще е и осезаемо муден в ниски обороти.

                    Ако нещо не бъркам, става въпрос за 2 по 300 ампера алтернатори и много батерии. И не разбрах отведнъж, ама има ли някъде 24 волта или всичко ще е на 12 ?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                      А, прочетох. И откъде ще се вземат 24 волта за турбо-режима?

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                        Браво, радвам се, че отново се опитвате да бъдете пионери по не лекия път на нововъведенията.

                        Малко ме изби на патриотизъм, и наистина искрено ви се радвам, респект!

                        Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                        Интересно или не на този етап не съм виждал някой да е правил такова нещо.За нас по важното е да работи и то безотказно.
                        Виждал съм много шоу кар с подобни схеми на захранване но те работят за няколко часа в годината.
                        Интересно е че едната от лебедките е специално произведена за нас и е още прототип.
                        След тестовете които ние ще направим ще я тестват за американската армия.Звучи малко като фантасмагория но това е самата истина.
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                          Ще работят на 100% само когато въртите лебедките. И, ако са на един ремък, ремъка няма да издържи толкова зор. Наскоро си имах работа с един 440 ампера /220А на 2чв/. Натоварването по шайбите не беше проблем, ремъците ги стягах с голямата щанга. Тресна му регулатора. При ръчно закачане на 100% възбуждане, си палеше двойката ремъци /проби, и форума помагаше с идеи/. Ааа, и 450 коня морски дизел съвсем ясно си променяше звука, като го натоварех с алтернатора. Тия алтернатори са с посока на вентилатора, и за това трябва да се внимава. Нашите са с прави перки, работят в коя да е посока-дават повече варианти за монтаж. Вие сувалка ли правите бе?

                          http://www.balmar.net/98-series.html

                          Е така идва оригинално от завода. Мислете да ги задвижвате с отделни ремъци. И ако може да дърпат /ремъците/ в две различни посоки. Страничното натоварване на шайбата ще е интересно.
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                            Тия алтернатори са с посока на вентилатора, и за това трябва да се внимава.
                            Не вярвам да ги слагат на Хонда. Друг шанс да ги врътнат наопаки е да им сложат някакви конзоли и генераторите да стърчат ПРЕД двигателя - там където на нормалните джипки се слагат радиатори.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                              Вентилаторите /перките/ са им завити и работят само в едната посока. Ще прегреят. Виж на моя линк- перката е права.
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за два алтернатора на една кола

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Интересният въпрос ще дойде откъм закрепването и ремъците. От Флота вече се обадиха, че няма да е лесно, а на други места са писали че доста от техните двигатели имат ограничение на усилието и отнеманата мощност на ремъчната шайба. Празният ход на такъв двигател също няма да се нагласи лесно. При натоварване с ел. консуматори ще е и осезаемо муден в ниски обороти.



                                Грубо колко коня умират като искаш ампери да правят,на 600 ампера ще загинат около15 коня грубо ма това е вьв високите обороти кьдето не е интересно.Ниските обороти са близо 4 коня и се надявам тая джипка или да има отделна батерия за мотора която не е вьрзана за тия или да е стар дизел ма колкото и бегло да познавам Близнака ми е ясно,че това не е случая тук.

                                Ясене верно е,че при нас проблема стои кьде и как да му го нахакаме.Да ме извинят някои,но почвам с едни такива цифри дето при вас го няма.110 коня Янмар 4 цилиндрово дизелче,алтернатора му 110 ампера и тегли в дясно като погледнеш мотора.След него сложили 3 батерии по 150 амперчета да речем което се врьзва идеално ако не харчиш.Ние монтираме още 8 такива и врьзваме други 2батерии или още 1500 ампера.

                                Проблеми
                                1 няма място за голям алтернатор,максимума който влиза там е 110 ампера и няма как да сложиш по-голям на неговото място.
                                2 няма как да закрепиш огромен алтернатор от другата му страна,и там няма как да се хване,че кьрти тялото на мотора.
                                3 трапецовиден ремьк дьржи грубо за да се помни 111 ампера алтернатор и не ни е лесно слагането на широк пистов ремьк.
                                4 мотора има спецификация колко можеш да му дьрпаш вала на едната страна та ако монтираш друг алтернатор трябва да е срещу тоя който вече е там
                                5 двойни ремьци изваждат шайбата много напред и се получава голямо рамо под което алтернатора дьрпа вала.


                                и да не продьлжавам.Тук си говорим обаче за малко 4 жилиндрово моторче което е 3 пьти по-малко от генератора на други лодки и от което се оска зареждане на 400 ампера да речем.Става,но си иска бракет на който се слага втория алтернатор сьс сьщата мощност,дьрпа срещуположно,двата са с един регулатор,а не единия дьрпа тук,другия спи и после обратното / какьвто ще е случая горе ако не ги накарат и двата да бачкат /алтернатора е сравнително мальк,бачка си на втори трапецовиден ремьк.

                                Ако говорим за МОТОР / това за мен е над 6 цилиндьра и над 500 коня дизел,другото е моторЧЕ или моторЧЕНЦЕ / там има колко искаш номера от груб селски характер.

                                1 правиш му стойка и го закрепваш за дьното на лодката,за некое ребро,да тегли колко иска.
                                2 там нямаме нежелни алтернаторни ремьци осввен ако не си говорим за малкия алтернатор който храни само стартовите и който вьобще не го смятам ако не трябва да ги паралеля с тяговите.
                                3 вала на мотора е колко китката ми,а шайбата е размер 20 литрова кофа,мога да и навьртя ремьк какьвто ми кефне
                                4 мога да и направя или монтирам или сложа друга водеща ролка която да поведе ремька в посока която аз искам за да му легне добре ьгьла на ремька кьм шайбата.

                                и пак да не продьлжавам,около мотора може да се кара колело и са високи мммм 160см примерно,на 700 коня,че губел 15 ми е все тая и на мен и на мотора.


                                Тук виж сметка / ти си я видял и точно АЗ точно на ТЕБ акьл да давам срам ма на,срам не срам искам да обьрна внимание на другите / 5 батерии по 150 ампера,айде да сложим и една стартова,че не се казва и тя ли е в мелето,а и сметката по-лесно става.Та 6 батерии по 150 ампера са 900 ампера,алтернатора е 300 или тия 30% от мошноста на батериите дето все се гонят при смятане алтернатор кьм батерии.Имаме втори алтернатор който ь,а сега де,за чий ни е?
                                Тягови батерии,не се казва какви ма тягови,Близнака се намеси с някакви красоти и там лабаво няма да има та предполагаме,че батериите могат да дьрпат 40% от тия 900 ампера или 360 ампера,ако махна стартовата която е 150 и нейните 60 ампера и пак сме си на парите с 300 които макс батериите могат да поемат.
                                Пак - за чий ни е втория алтернатор?

                                Гледаме снимки - алтернатора е ВЕЧЕ НАГЛАСЕН да дава тоя и тоя ток на тия и тия обороти което е вьтрешен регулатор,на вьншен това се прави с едно малко магнитче,може да си го монтираш и в жабката ако искаш.Вьтрешния регулатор както стана ясно едно си може едно си прави,единия от тия алтернатори няма да го играе на повече от 20%,а другия ще набива до вдигане на ВОЛТАЖА,а ампеража може да е много долу.Така са сметнати и така са нагласени ма поне са бабанки и може да се играе с тях.

                                Няма да питам колко струват,това може да си го намеря и сам,буджет има обаче и не е с трици маймуни.
                                Тьрси се 24 волта и кретеноустойчиво,там го играе втория алтернатор според мен поне.Какво става обаче единия като клекне,кьде отива идеята с лебедките и ТУРБО РЕЖИМА?



                                Как да е,по-умни от мен да го мислят.За мен / брата спи още / в момента в който има 2 алтернатора който да бият една банка батерии ЗАДЬЛЖИТЕЛНО се слага вьншен двоен регулатор който да тормози батериите които искаш да тормозиш.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X