От: Зарядно за акумулатори. От къде?
1. Кемпера може да се сложи 2 банки зареждачка. Не и пречи това, че ще харчиш ток от акумулаторите по време на заряд. То всички лодки са така- в марината все бачка по някой хладилник и фризер.На ход, пускаш генератора, зареждачката сритва и всичко си стои включено. Под "всичко" мога да изпиша страницата.
По-големия заряден ток си е предимство. Ако не добра зареждачката, на 200 ампера акумулатори, можеш и 500 ампера зареждачки да накачулиш една върху друга. Ако си луд, тия дето са направени да се комбинират им викат "stackable". Директно ги редят като тухли една върху друга. Ама не ти трябва. Там е за идиоти. 900 ампера заряден ток... Няма да ти изпече акумулатора, умна като Айнщаин.
Ако минаваме на инверторна зареждачка, в кемпера може да сложиш еднобанкова зареждачка /ако тяговите са заедно/ и на каскадна система за се потдържа стартовата. Каскадното устройство взима ток от голямата банка когато волтажа и се качи над определени стойности. Връзката се прекъсва при падане на волтажа под тези стойности. Това за да можеш да запалиш. Така зареждаме стартовите на главни двигатели и на генератори по лодките. На ти линк.
http://www.defender.com/product.jsp?...16473&id=93959
2. За лодката- колко ампера са ти акумулаторите? Там зор май нямаш никакъв за ампераж. Има едни "батерии потдържащи устройства" -battery maintainer, абе много малък ток ти държи акумулаторите живи. Имам тук едно такова, оригинално на Порше, ръгаш в контакта от едната страна, другата я завираш в запалката на лодката /всички акумулатори трябва да за вързани за тая запалка/ и то мъждиво си държи акумулаторите. Врътката е, че малката гад е на 110V. Я някой да даде идея от 220V как да закачим 110V. Това "поршето" ти го давам за една баничка увита в кафява мазна хартия "не се базикам, оригинално Порше си е, остана тук от една Карера". Пробвай го, ако не работи, го засили в някое дере, или пък го подари на някой с Порше. Те и без това не са много в час горките.
на ти линк
http://www.eagleday.com/pobach.html?...tm_content=pla
3. За разходкаджийската джипка и за паркетника- те на какво разстояние са един от друг? А лодката близо ли е? Акумулаторите еднакви видове ли са /всичките оловни да речем/? Има някакъв лимит колко може да са дълги изходните кабели. Там или 2 банки или и трета да има и за лодката.
А не може ли да е просто една банка зареждачка и през седмица да си ги местиш, а на паркетник, а на разходкаджийско возило, а на лодка... Или пък Поршето отива на паркетника а местиш по другите 2.
Абе и твойта не е лесна...!
Първоначално публикуван от drukman
Преглед на мнение
По-големия заряден ток си е предимство. Ако не добра зареждачката, на 200 ампера акумулатори, можеш и 500 ампера зареждачки да накачулиш една върху друга. Ако си луд, тия дето са направени да се комбинират им викат "stackable". Директно ги редят като тухли една върху друга. Ама не ти трябва. Там е за идиоти. 900 ампера заряден ток... Няма да ти изпече акумулатора, умна като Айнщаин.
Ако минаваме на инверторна зареждачка, в кемпера може да сложиш еднобанкова зареждачка /ако тяговите са заедно/ и на каскадна система за се потдържа стартовата. Каскадното устройство взима ток от голямата банка когато волтажа и се качи над определени стойности. Връзката се прекъсва при падане на волтажа под тези стойности. Това за да можеш да запалиш. Така зареждаме стартовите на главни двигатели и на генератори по лодките. На ти линк.
http://www.defender.com/product.jsp?...16473&id=93959
2. За лодката- колко ампера са ти акумулаторите? Там зор май нямаш никакъв за ампераж. Има едни "батерии потдържащи устройства" -battery maintainer, абе много малък ток ти държи акумулаторите живи. Имам тук едно такова, оригинално на Порше, ръгаш в контакта от едната страна, другата я завираш в запалката на лодката /всички акумулатори трябва да за вързани за тая запалка/ и то мъждиво си държи акумулаторите. Врътката е, че малката гад е на 110V. Я някой да даде идея от 220V как да закачим 110V. Това "поршето" ти го давам за една баничка увита в кафява мазна хартия "не се базикам, оригинално Порше си е, остана тук от една Карера". Пробвай го, ако не работи, го засили в някое дере, или пък го подари на някой с Порше. Те и без това не са много в час горките.
на ти линк
http://www.eagleday.com/pobach.html?...tm_content=pla
3. За разходкаджийската джипка и за паркетника- те на какво разстояние са един от друг? А лодката близо ли е? Акумулаторите еднакви видове ли са /всичките оловни да речем/? Има някакъв лимит колко може да са дълги изходните кабели. Там или 2 банки или и трета да има и за лодката.
А не може ли да е просто една банка зареждачка и през седмица да си ги местиш, а на паркетник, а на разходкаджийско возило, а на лодка... Или пък Поршето отива на паркетника а местиш по другите 2.
Абе и твойта не е лесна...!
Коментар