Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зарядно за акумулатори. От къде?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Зарядно за акумулатори. От къде?

    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
    Това с инвертора от България не го казвайте в друг форум, че ще ви се смеят.
    Само инвертор 2KW тука се намира за 2000лв.
    Я скивай това http://www.altestore.com/store/Inver...Inverter/p840/
    Объркаха ми се представите.
    Ще преосмислям концепцията.
    Трябват ми поне две устройства. Едното е по-добре да има инвертор но 5 бона за две устройства нямам. Боклуци не ми се купуват. Купувах вече едни китайски врати. Аман.


    Трябва ми:
    1. Зареждало за кемпер. Един стартов акумулатор и два тягови. Предвижда се слагане на поне още два тягови. Правя опити да намеря точно такива, но за сега няма. Ще търся начин тяговите да са еднакви, че иначе е сложно окабеляването. Две банки са стига. Не съм наясно какво се случва когато харчиш от акумулаторите по време на заряд. В тоя случай големия ток на зарядното е предимство, но и това на ми е ясно дали става.

    2. Едно зареждало за обща употреба в гаража. Един извод за лодка, един за калния джип и един за някоя от колите в движение.=3извода ако е стационарно. Не се гони голям ток защото време има.

    Мога да си позволя за 2 зарядни да дам 1000-1200лв. Ако има инвертор на едното става друго. Трябва да се мисли. Много дебело ми идва.

    Имам еФтина идея. Да ползвам 600 вата UPS само за тяговите. Някой ако разбира да каже дали става. Изхвърлям му акуулатора и връзвам 200Ач външни


    ПП Това с крушките в къщи вече е направено 1000 вата UPS. Имам закачени на него 10-тина крушки по 15 вата енергоспестяващи. Кафето, ако се наложи си го правя в кемпера. Немах ентусиазъм за още един инвертор 2-3KW. Рекламизията може да почака идването на тока. Резервното отопление ще правя с 2 водни нафтови печки за кола на 12 волта. Разход 2x30W/12V. ако сменя акумулаторите на UPSа с 2х100Ач, мога да се отоплявам една седмица без ток.
    1. Кемпера може да се сложи 2 банки зареждачка. Не и пречи това, че ще харчиш ток от акумулаторите по време на заряд. То всички лодки са така- в марината все бачка по някой хладилник и фризер.На ход, пускаш генератора, зареждачката сритва и всичко си стои включено. Под "всичко" мога да изпиша страницата.
    По-големия заряден ток си е предимство. Ако не добра зареждачката, на 200 ампера акумулатори, можеш и 500 ампера зареждачки да накачулиш една върху друга. Ако си луд, тия дето са направени да се комбинират им викат "stackable". Директно ги редят като тухли една върху друга. Ама не ти трябва. Там е за идиоти. 900 ампера заряден ток... Няма да ти изпече акумулатора, умна като Айнщаин.
    Ако минаваме на инверторна зареждачка, в кемпера може да сложиш еднобанкова зареждачка /ако тяговите са заедно/ и на каскадна система за се потдържа стартовата. Каскадното устройство взима ток от голямата банка когато волтажа и се качи над определени стойности. Връзката се прекъсва при падане на волтажа под тези стойности. Това за да можеш да запалиш. Така зареждаме стартовите на главни двигатели и на генератори по лодките. На ти линк.
    http://www.defender.com/product.jsp?...16473&id=93959

    2. За лодката- колко ампера са ти акумулаторите? Там зор май нямаш никакъв за ампераж. Има едни "батерии потдържащи устройства" -battery maintainer, абе много малък ток ти държи акумулаторите живи. Имам тук едно такова, оригинално на Порше, ръгаш в контакта от едната страна, другата я завираш в запалката на лодката /всички акумулатори трябва да за вързани за тая запалка/ и то мъждиво си държи акумулаторите. Врътката е, че малката гад е на 110V. Я някой да даде идея от 220V как да закачим 110V. Това "поршето" ти го давам за една баничка увита в кафява мазна хартия "не се базикам, оригинално Порше си е, остана тук от една Карера". Пробвай го, ако не работи, го засили в някое дере, или пък го подари на някой с Порше. Те и без това не са много в час горките.
    на ти линк

    http://www.eagleday.com/pobach.html?...tm_content=pla

    3. За разходкаджийската джипка и за паркетника- те на какво разстояние са един от друг? А лодката близо ли е? Акумулаторите еднакви видове ли са /всичките оловни да речем/? Има някакъв лимит колко може да са дълги изходните кабели. Там или 2 банки или и трета да има и за лодката.
    А не може ли да е просто една банка зареждачка и през седмица да си ги местиш, а на паркетник, а на разходкаджийско возило, а на лодка... Или пък Поршето отива на паркетника а местиш по другите 2.

    Абе и твойта не е лесна...!
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #77
      От: Зарядно за акумулатори. От къде?

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0791.jpg
Прегледи:1
Размер:115.5 КБ
ID:5464736Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0793.jpg
Прегледи:1
Размер:122.4 КБ
ID:5464737

      Ей на, намерих го. Ама Ясен да каже как да сваляме волтажа от 220 на 110. това, че е 50 Hz май не му пречи. Аз не съм виждал зареждачка да се впечатлява от херцовете. Поне последната лодка, като я паркирахме в Барселона, си бичеше на Европейски ток без нерви. Ако не стане за лодката, поне за Наварата ще стане. Щом ставало за Порше...
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #78
        От: Зарядно за акумулатори. От къде?

        Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
        [ATTACH=CONFIG]561537[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]561538[/ATTACH]

        Ей на, намерих го. Ама Ясен да каже как да сваляме волтажа от 220 на 110. това, че е 50 Hz май не му пречи. Аз не съм виждал зареждачка да се впечатлява от херцовете. Поне последната лодка, като я паркирахме в Барселона, си бичеше на Европейски ток без нерви. Ако не стане за лодката, поне за Наварата ще стане. Щом ставало за Порше...
        Те тея в Конрад са за по15-20 лева. Вършат работа и при 110 и при 220в.

        Коментар


        • #79
          От: Зарядно за акумулатори. От къде?

          Не е лесна, щото нямам кадърна концепция.
          Големия ток е интересен само за кемпера, ама не е критично. Когато има 220, 12 волтовите консуматори са малки. Хладилника и бойлера са на газ. Смятам да сменям бойлера с нафтов. Топлото вече е на нафта. Печката ми харчи 30 вата, при газ до дупка, което е нищо.Едни 20А ще ме оправят и ще хартиса. 2 печки х30W+телевизор 50-70W+лампи 20W. Със зор 150W. Когато няма 220V е все едно колко ти е голямо зарядното. Значи 20 ампера за 2 банки.
          Лодката лятото стои пред гаража а зимата вътре. Ще ползвам гаражното.
          Комбинираното с инвертор ми хареса заради инвертора. 2000W ..мечта. Ако го бях видял това преди да си купя инвертор... еееееех

          Наду ми се главата
          Две такива и едно такова. Това е. Ако намерите нещо по-хубаво и по-еФтино пак ще мисля.
          От понеделник ще действам...... ако не ме удари друга съчма.
          Благодаря за инфото. Пак научих нещо.


          ПП Ник не се еб@вай, моляаааа.

          ППП Таман проверих транспорта 100$ до България за 2 зарядни. Бива. Ако верно има дефектирали ще бъде пир. Като се мотате насам натам гледайте за некое дефектирало зарядно/инверторче... Плаща транспорта Ф миг и дава кифте....
          Последно редактирано от drukman; 24-03-13, 18:26.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #80
            От: Зарядно за акумулатори. От къде?

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Не е лесна, щото нямам кадърна концепция.
            .
            Изясни концепцията, че само си абим клавиатурите. А пък не ти трябва да се набутваш с едни ........ кинти.

            Коментар


            • #81
              От: Зарядно за акумулатори. От къде?

              Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
              Полудехте, лелее... това дето го пускам е 80тина лева бре, можеш да си вземеш по едно за всеки акомулатор и пак няма да стигнеш и 1000 лева. То и 500 няма да добуташ... А си работи и пее... па и китайско не е.

              Това зарежда с 6 ампера,9 максимум и той като налупа само 4 тягови и им свали по 100 ампера на батерия само за тях ще хване 4-5 дни за да ги зареди.АГМа попива като гьба,може да поеме над 50% заряден ампераж от капацитета си или по нашенски казано колко зоб му дадеш толко рупа.Смисьла да набие по 400 кинта на батерия с идеята бьрзо да ги зарежда и сьщевременно да сложи зареждачка която ги гьделичка само е малко странна за мен.И генератор да вземе за зареждане все тая,опитваш се да пьлниш олимпийски размер басеин с маркуча за доматите.И това е за кампера без стартовата му батерия,за всичко друго както казваш ще трябва отделна зареждачка което не е лошо ма 4-5 зареждачки в един гараж и на мен ми се вижда малко множко.

              Чак мен ме е яд,онова дето го подарих беше 150 ампера зареждачка и 2000 вата инвьртьр.

              12 Volt DC Electric System Inverter, 1500W Continuous Capacity, 3000W Surge Capacity, 240V Model - е това без напьване е 700 долара ма не зарежда,зареждачка каквато си говорим е 500 кинта още или груби 2000 лева

              Понеделник ако остане време ще се опитам да говоря с дильра и да видим какво клекнало има в склада.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #82
                От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                Drukman, Я оправи първия link, че ми излиза цяла страница. Брат ми тръгва довечера за се вози по лодки и няма да си е в нас. Може и да има Интернет , защото ще е до брега ама Божа работа. Аз след 6 дни тръгвам за Панама да карам лодка до Флорида. Интернет там няма, Кастро никакъв сигнал не пуска покрай Куба. Ако не го решим сега, ще е след няколко седмици. Май отиваме на пращане в кашони. Измисли го хубаво и ще ги накликам за 2 минути.
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #83
                  От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                  Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение

                  ПП Ник не се еб@вай, моляаааа.

                  Той не се ебава,просто с токове се занимаваме половината от времето в морето и е наясно тройно от колкото сьм аз или поне половин електричар можеш да го пишеш.Всичките тия неща са на базата на някакьв скапан опит от негова страна и ти давам лек пример.

                  2 мотора с 2 генератора са 4 стартови батерии или това което имаш ти в гаража.После слагаме 3 батерии за трьстара и още 3 за задния като всички тия са тягови или 2 банки батерии точно там.До тук все едно гледаш твоя гараж.После накачаме една стартова банка за всичко по лодката и още 2 батерии които са само за радиото и са отделни от всичко друго,че като се метнеш на камьните и потьне до крьста да има батерии на високо които да подьржат радиото.Айде станаха още 2 банки батерии.Ако намесиш и каскадното зареждане или още една банка на 6 волтови да речем за аварийното на крана на малката лодка и става мьтна и кьрвава.
                  Обикновенно сме с по няколко зареждачки,че не се знае коя кляка пьрва,но гледам да си трая,че сьвсем ще оплетем задачата.Та от там и брата гледа кое да отсее за да стане ем просто за разбиране,че и яко за изпьлнение.Аз нали пуснах синджир инвьртьри с една банка батерии и той ми скочи,за нас е нормално да бачкаме с 12 батерии на банка примерно ма ако го дам за пример и ще има да ме псува половината форум.

                  Мисли го,а аз ще гледам да ти изровя някой изгорял уред.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #84
                    От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    Той не се ебава,...
                    Имах предвид това смешното нещо с щекер за запалка.

                    Оправих линка.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #85
                      От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      Имах предвид това смешното нещо с щекер за запалка.

                      Оправих линка.
                      За трета кола има Хонда дето не я кара с месеци,а "колата" е рьчка та и жена му не може да я кара,само батерии купува и май ми е ясно за чий го е изнамерил това.Може и да стане ако батерийката е педя на половин или за някоя кола на третия ред или пьрва писта за пазарска чанта дето се ползва,за по-сериозно НЕ.


                      Твоята дилема я имаме на всяка една лодка - корито за разходки в залива в което я има радио я не идва с една стартова и 2 тягови.Лодка за милион мислена за години плаване с каквото се сетиш на нея идва с една стартова и...............2 тягови.Пьрвата може да кара и така или все едно говорим за пазарската чанта или Тико от квадратните,втората лодка е все едно кампер в средата на Африка,ега издьржи и 3 дни с тия батерийки ма така ги продават.На седмица поне по една има да смятаме какво,кьде,кога и за колко.

                      Гледам на ибей има Китайци зареждачка с инвьртьр 2000 вата за около 300 долара,поразгледай и тия макар,че да спя с идеята,че ми гори гаража не е никак добре.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #86
                        От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                        Ама аз никак не се ебавам. Даже намерих форум на Порше, там половината навалица си държи колите по 6 месеца по гаражите, защото вънка е виелица а Поршето с гуми за гъста мъгла... И ползват точно такова и казват, че ставало. Ако не палиш Наварата често, ръгаш едно такова и готово. Поне такива са отзивите из Интернет. Аз това не съм го пробвал. Останало е от мъжа на сестра ми. Преди няколко седмици го намерих в един прашясал кашон. Ако кажеш, твое е. Аз карам кола дето струва малко повече от якето ми, ръчка е и винаги мога да я спра на баира горе. Да и тегля кабелчета, няма да се разберем.
                        Ако кажеш на твърдо, накликвам ги, пристигат в нас /тия на линка са в Масачиретс или Майн, от телефона зор да ги проверявам/ пращат ми ги до тук /Калифорния/ после ги ръгам в един кашон и ти ги засилвам. Имаше някаква любов между теб и нашите митничари /и си прав!/ та не знам как да го направя да ти е лесно. За разни фактури ма фирми и други, трябва да го обясниш подробно. Мога и директно да ги накарам да ги засилят към теб. Не знам дали ще се навият ама не боли да пробвам.
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #87
                          От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                          Тоя инвертор 2000W за 300$ и оня 2000W за 1300$ имат само една различна дума в спецификацията - "pure".
                          Моя е 3000W от най-добрите модифицирани. Платих го 500$. 3000W pure sine wave под 2500лв. не съм намирал.

                          Ник, не ги мъчи тия. По-лесно е аз да ги подкарам, защото ще ми ги пратят на фирмата и ще си ги взема от митницата за един час с фактура и пр. Проблемен е само транспорта и ако нещо се запече с цената ще викам.
                          Последно редактирано от drukman; 24-03-13, 19:15.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #88
                            От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                            Е то "Pure" защото като нагъчкаш бангията с разни гъзарски електроники и като не е "чист" тока от инвертора, и побеснява електрониката. Ама твойта каравана, нали не си решил да я правиш подвижен команден пост на Байконур? Дреме ти, телевизора, ако работи, ръгай смело.

                            ОК, ръчкай ги тия, цените им стават. Ако се закучи нещо и искат тукашна кредитна карта или адрес, свиркай. Само може да сме се запиляли някъде. С тая професия...
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #89
                              От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                              Баси как пази,тая Карера я няма от 100 години на улицата,даже не си спомних за нея и се чудех това Порше от къде изхвърча.

                              Ако не е съвсем свестен инвьртьра навигацията примерно откача,екрана и става на кадаиф,но с един изправител преди нея се оправя положението,на кафеварката и дреме за мръсния ток примерно.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #90
                                От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                                Кафеварката е реотан, телевизора е импулсно. На тия техники им е по-добре с модифицирана синусоида. Веселбата настава когато има индуктивност. Кафемашината 1300W с помпа смачква 3000W инвертор до примигване на претоварване. Бормашина до 1000W работи. Повече не ще и грее като за световно. Ако забучиш нещо с траф става още по-весело. ...и мирише, не се трае.
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X