Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зарядно за акумулатори. От къде?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Зарядно за акумулатори. От къде?

    Доволен останах от моето зарядно, цяла зима свърши бая работа. Автоматично спира, зарежда всичко от 10 до 120 Ач. Купих го от Ташев Галвинг, където беше почти /имаше не електронно за по-малко пари, но то не спира само/ най-ефтиното, много е малко и леко. А там имаше от пиле мляко и за всевъзможни суми. Мисля около 80 лева дадох...

    Коментар


    • #62
      От: Зарядно за акумулатори. От къде?

      Нещо марка,модел да кажеш?
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • #63
        От: Зарядно за акумулатори. От къде?

        Decaweld matic 119

        Fully automatic battery chargers built with electronic charge control, Automatic charge breaker and automatic reset.
        Suitable for charging lead batteries: WET serviceable and maintenance free, AGM, GEL, Ca/Ca.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1927_12236.JPG
Прегледи:1
Размер:25.5 КБ
ID:5464560

        http://www.decaweld.com/default.asp?...cmdID=1927&l=2

        Коментар


        • #64
          От: Зарядно за акумулатори. От къде?

          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
          Аз предимно отговарям на Drukman. .....
          За което съм ти безкрайно благодарен.
          Това с липсата на Блу Сии не ме кефи. Най много ми харесаха на картинка. Скъпи са но за едни 30-40А мога да се напъна. На мен също не ми се дават 1000лв. ама батериите не излизат по-еФтино. Най добре е верно да турите в един кашон неколко изгорели да ги дам на Евгени...той само изгорели цигари не оправя...

          ..къде е тоя линк с калкулатора на цената на пощата по кашони и килограми. Асен ми го беше пращал някога.

          Таман броих скапаните от стоене без надзор батерии. Без да броя двете от лодката, които умряха още есента, и оная на паркетника, имам на двора 4 скапани. Нека половината да са умрели от ЕГН поне 3-4 батерии ми умират на година от недоглеждане а другите са в съмнително състояние.

          Асене, кажи ми, че тоя кантек дето е и инвертор стои закачен на 230те волта и при спирането им връща 230 от акумулаторите???? Ако това е верно дай линк.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #65
            От: Зарядно за акумулатори. От къде?

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            За което съм ти безкрайно благодарен.
            Това с липсата на Блу Сии не ме кефи. Най много ми харесаха на картинка. Скъпи са но за едни 30-40А мога да се напъна. На мен също не ми се дават 1000лв. ама батериите не излизат по-еФтино. Най добре е верно да турите в един кашон неколко изгорели да ги дам на Евгени...той само изгорели цигари не оправя...

            ..къде е тоя линк с калкулатора на цената на пощата по кашони и килограми. Асен ми го беше пращал някога.

            Таман броих скапаните от стоене без надзор батерии. Без да броя двете от лодката, които умряха още есента, и оная на паркетника, имам на двора 4 скапани. Нека половината да са умрели от ЕГН поне 3-4 батерии ми умират на година от недоглеждане а другите са в съмнително състояние.

            Асене, кажи ми, че тоя кантек дето е и инвертор стои закачен на 230те волта и при спирането им връща 230 от акумулаторите???? Ако това е верно дай линк.
            http://ircalc.usps.com/?country=10046

            На линка е страницата на цените на обикновенната американцка поща. Инвертор/чарджер има колкото искаш ама са все на нашия 110V стандарт. За 220V ще се наложи да се разровя. Колко вата ти трябват за инвертора и какво ще включваш? Скочи в още по-дълбокото...


            Чак ме е срам да пусна link ама като питаш... Тежката артилерия!

            Няма начин да няма и по-малки. Търсенето продължава.
            https://www.readymaderesources.com/c...6.html?ccUser=

            http://www.thesolarbiz.com/Outback-Non-UL-GFX1424E-230V-50Hz-Inverter-Charger#.UU41HVc0-i0

            http://www.exploreelectric.com/produ...verter-charger
            http://www.infinigi.com/magnum-energy-mm1012e-1000-watt-mme-series-modified-sine-wave-invertercharger-p-4910.html


            Последно редактирано от NIKSD; 24-03-13, 00:27.
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #66
              От: Зарядно за акумулатори. От къде?

              Много зор с намирането на 220В. Магнум и Outback стават и то много. Само дето май нямат изходи за 3 банки акумулатори. Казвам "май" защото не съм сигурен. Гледах им кашоните на Магнум в магазина ония ден. Винаги мога да отида и да разпоря един и да го разгледам. На последния link ги има спецификациите на Магнума. Не знам дали няма да е по евтино и лесно да се вземе зареждачка за 3 банки от тук и да си вземеш от България инвертор.

              Aко се вземе зареждачка с единична банка само, винаги може да се измисли как да се зареждат още акумулатори на каскадна система. Ама и там литнаха по едни $120 за всяка банка.

              После що ми побелявала косата. Поне да бях учил за електричар а не да ходя да се дава по моретата.

              Абе, я някой от подготвените да се изкаже, пречи ли му много да е само един изхода на зареждачката? Така де, като имаш да зареждаш някой акумулатор, просто му плясваш едни кабели за подаване на ток и го свързваш към останалите. Малко побългарено става, ама никъде не намирам 3 банки зареждачка/инвертор.
              Последно редактирано от NIKSD; 24-03-13, 00:38.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #67
                От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                Тя жена му ако се занимава с тия батерии или ако и се наложи да се занимава и точно ще е до кабели.Иначе нали се сещаш на Деб Деб как вързахме хауса за стартовата и кирлива зареждачката 15 ампера ги държа живи ма свят и се виеше.


                А иначе Чарджьр/инвьртьр се връзва за главен включвател който следи от къде идва тока и прехвърля на него - включвам кабела към лодката и праща ток към зареждачката в лодката както и към бойлера и климатиците,Откачаш кабела и прекъсва тока за секунда преди да срита инвьртьра който смуче от тяговите 12 волта и праща по контакти и каквито малки джвьчки имаш 110 волта,климатика и бойлера са умрели до момента в който не запаля генератора.Тогава втори мастьр включвател усеща,че идва ток от някъде,инвьртьра спира и зацепва зареждачката,а и бойлера с климатиците.

                Да съм знаел та да съм ти го пратил вече да се мьчите,но не е късно да питаме дилъра тук за клекнали инвьртьри и зареждачки.

                Пущи нова тема зареждачката/инвьртьра че аз тия с автоматичните превключватели ич не ги обичам,а брата направо си ги мрази.Много по-проста система е отделен инвьртьр и Чарджьр и нормални си ключове.Това горе едно късо направи и увяхнаха 3500 бимберици,как не си строших палеца в него още се чудя.

                Имай в предвид,че един дебелллллл процент от пожарите по лодките са причинени точно от тия автоматичните - един включвател да зацепи на ебем страна и праща тока от брега към тока от инвьртьра или тока от генератора,им го накаканижа и на гениите и на чудото,какво му е на механичния ключ не ми е ясно.

                брат пускай тема,аз ще търся снимки на 5 Аутбака един върху друг.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #68
                  От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                  Чакай сега, дай да я караме по простия начин за да е хем разбрано, хем евтино, хем да работи.
                  Na gornite on izvoda im za 220 volta si izliza tok postoqnno. Като са включени към мрежата, тока си минава през уреда и заминава по направление. При спиране на захранването, за някакви милисекунди, инвертора превключва от захранващото напрайение към акумулаторното. На практика, ако имаш крушка включена към инвертора, я видиш да премигне, я не. Това му трябва да Drukman.

                  Другия гъдел е, ако тока от инвертора отива в общата мрежа на къщата. Там си трябва прекъсвач за да няма захранване от инвертора и от стълба на улицата. Ако и двете ги включиш паралел, става голямо ДУМ. Умните глави могат да го обяснят нАучно. Това НЕ му трябва на Drukman.

                  Като гледам цените на комбинираните инвертор/чарджер, най-добре е да се вземе една обикновенна зареждачка за 2-3 банки от тук и един инвертор от България. Сумарно парите ще са по-малко от един комбиниран инвертор/зареждач. Пък и като тресне инвертора, поне си го взел от съседната махала, и можеш да го върнеш за гаранционно обслужване. Гъдела е да имаш начин да разбираш колко ампера ти е дръпнал инвертора за да не сваляш акумулаторите под 50% заряд. Инвертора си има защите за слаб волтаж ама докато писне и изключи, акумулаторите ще са много под 50%. Което хич не им се отразява добре.

                  Стана ли сложно? На мене ми е сложно. Не съм го учил това, не ми е специалност. И за това и терминологията ми куца. Ако някои се засмее, ще му пусна гола ...
                  жица в банята!
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #69
                    От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                    Брат на мен долу горе ми е ясно,но и знам колко сме ги псували всичките тия боклуци.Ако ще е за кьща то ще трябва да намесим и соларни панели,че да има кой да подпира батерийките ако тресне зареждачката.После почват едни контролери,едни бустери,едни ключове.............и си бием капаците аз поне.Трябва много ясна идея какво се тьрси за да е просто решението,батерии които ги сваляш до 50 % карат на половината от батерии сваляни на 70% да речем или около 40% по-дьльг живот.И пак начукваме в сметката зареждането и контролерите.

                    От автоматиката по-мьрзеливо няма,от автоматиката по-скьпо няма и от автоматиката по-проблемно няма.Добрите стари лодки са като добрите стари каравани примерно и си имат ключове,гледаш кьде имаш ток и включваш там,не чакам някаква електроника да ми казва кое,кьде и как,че като клекне да клекна и аз.Ако има каравана 4 метра обаче и е хакнал вече 5 батерии вьтре и направо се чудя кьде ще вкара още 2 кутии от тия горе по линковете.Иначе и аз сьм ТВЬРДО ЗА отделни уреди,последния пьт като пишеше на нещо КОМБИ ми разказа играта,спря тока на цялата лодка мьрльото.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #70
                      От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BE-founder-Lex-Heslin-shows-Trojan-battery-system-and-Outback-inverters.jpg
Прегледи:1
Размер:50.8 КБ
ID:5464582

                      Ето зареждачки и инвьртьри комбо с една банка батерии,това си го представете на лодка и кьм него закачени един алтернатор от 250 ампера задвижван от ремьк и 2 алтернатора задвижвани от помпата на худравликата,всеки един по още 250 ампера.Това може да захрани малко климатици,малко хладилници и фризери и доста кафеварки,микровьлнови,мальк бойлер.............ма дупе да ти е яко,това на снимката е едни мммммм поне 40 000 с все батерийките.

                      Всичко може,но това е пьлно с капанчета,кой по-мальк или по-голям.Няма лошо едно да ги зарежда,едно да ги подпира и един инвьртьр,а не всичките навьрзани на синджир,да се чудиш кое ще ти го забие.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #71
                        От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                        На Drukman му трябва автоматична зареждачка, да не ти изпича акумулаторите и която да не я мислиш като спира тока. И понеже, така или иначе ги имаш заредени в гаража, като спре тока, защо да не си дръпнеш 220 през инвертор да ти захрани телевизора и 5-6 крушки например. Поне аз така ги разбирам задачите.
                        Спри се с тая тежка артилерия, ще ни се смеят хората. На референдума решиха, че не им трябват допълнителни мегавати, милионите Тиквата ги окраде- значи ток не трябва и пари няма. Съсредоточи се в задачата и не надскачай 300-400. Погледни пак, нулите са само две. Пак повтарям- две нули само зад тройката! Капиш?
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #72
                          От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                          Значи караваната да захрани през кабел микровьлновата,кафеварката и 5 крушки с телевизора барабар та като му спира тока да има готово кафе сутрин пред телевизора???В караваната колко батерии има?

                          То е ясно де - Блу нам си какво да зарежда,един прост ключ кьм кабела ТОК - НИЩО - ИНВЬРТЬР ако няма да дьрпа отделен кабел за кухнята и сецай смело.Инвьртьр тук на 220 волта трудно се намира и то с контролер и монитор на батериите,това от Европа,а там половината не познават цифрите,по-евтино ще му излезе телевозор и кафеварка от тук с все инвьртьра.

                          Мька ма няма как,зареждачка става,инвьртьр е чудо на 220 волта,става с кутия за повишаване ма то и това е един каскет долари.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #73
                            От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                            Това с инвертора от България не го казвайте в друг форум, че ще ви се смеят.
                            Само инвертор 2KW тука се намира за 2000лв.
                            Я скивай това http://www.altestore.com/store/Inver...Inverter/p840/
                            Объркаха ми се представите.
                            Ще преосмислям концепцията.
                            Трябват ми поне две устройства. Едното е по-добре да има инвертор но 5 бона за две устройства нямам. Боклуци не ми се купуват. Купувах вече едни китайски врати. Аман.


                            Трябва ми:
                            1. Зареждало за кемпер. Един стартов акумулатор и два тягови. Предвижда се слагане на поне още два тягови. Правя опити да намеря точно такива, но за сега няма. Ще търся начин тяговите да са еднакви, че иначе е сложно окабеляването. Две банки са стига. Не съм наясно какво се случва когато харчиш от акумулаторите по време на заряд. В тоя случай големия ток на зарядното е предимство, но и това на ми е ясно дали става.

                            2. Едно зареждало за обща употреба в гаража. Един извод за лодка, един за калния джип и един за някоя от колите в движение.=3извода ако е стационарно. Не се гони голям ток защото време има.

                            Мога да си позволя за 2 зарядни да дам 1000-1200лв. Ако има инвертор на едното става друго. Трябва да се мисли. Много дебело ми идва.

                            Имам еФтина идея. Да ползвам 600 вата UPS само за тяговите. Някой ако разбира да каже дали става. Изхвърлям му акуулатора и връзвам 200Ач външни


                            ПП Това с крушките в къщи вече е направено 1000 вата UPS. Имам закачени на него 10-тина крушки по 15 вата енергоспестяващи. Кафето, ако се наложи си го правя в кемпера. Немах ентусиазъм за още един инвертор 2-3KW. Рекламизията може да почака идването на тока. Резервното отопление ще правя с 2 водни нафтови печки за кола на 12 волта. Разход 2x30W/12V. ако сменя акумулаторите на UPSа с 2х100Ач, мога да се отоплявам една седмица без ток.
                            Последно редактирано от drukman; 24-03-13, 10:10.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #74
                              От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                              За какво ти е толкоз много ток? Аз бих мислил за отопление, готвене и ледоправене на газ.
                              И за подходящ генератор за 220в. на бензин или нафта.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Зарядно за акумулатори. От къде?

                                Полудехте, лелее... това дето го пускам е 80тина лева бре, можеш да си вземеш по едно за всеки акомулатор и пак няма да стигнеш и 1000 лева. То и 500 няма да добуташ... А си работи и пее... па и китайско не е.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X