От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?
Тъй, описвам експеримент, който много хора могат да повторят и приключвам темата до следващото поколение двигатели
доказва се, че фаровете ни струват при ефективен двигател максимум 0,1лв./час също и моето и на Търтея твърдение, че с климатик или без, разликата е пренебрежима ( 5лв за 10 часа)
тойота 2.0 D4D брой замервания 31 пъти. външна темтература над 20гр. надморска височина под 1000м.
27 пъти разход за климатик -> 200мл./ч ! На празен ход по инерция при 100км/ч -> 400мл./ч включваме климатик на LO -> 600мл./ч (ветилатори на макс.)
1 път разход за климатик ->300мл./ч
3 пъти беше 400мл./ч
Замерванията покриват три сезона и нарочно ги правих с нафта от цялата гама доставчици - от незнайна бензинколонка до дизела нитро на Шел.
Имайте предвид, че така мерено тенденцията е да покаже повече на час, защото скоростта пада от 102/3 до 95.
Та за мен случая е приключен това е хубав тест и до колко е ефективна една кола, субаруто(бензиновото) например е мега зле откъм КПД
Тъй, описвам експеримент, който много хора могат да повторят и приключвам темата до следващото поколение двигатели
доказва се, че фаровете ни струват при ефективен двигател максимум 0,1лв./час също и моето и на Търтея твърдение, че с климатик или без, разликата е пренебрежима ( 5лв за 10 часа)
тойота 2.0 D4D брой замервания 31 пъти. външна темтература над 20гр. надморска височина под 1000м.
27 пъти разход за климатик -> 200мл./ч ! На празен ход по инерция при 100км/ч -> 400мл./ч включваме климатик на LO -> 600мл./ч (ветилатори на макс.)
1 път разход за климатик ->300мл./ч
3 пъти беше 400мл./ч
Замерванията покриват три сезона и нарочно ги правих с нафта от цялата гама доставчици - от незнайна бензинколонка до дизела нитро на Шел.
Имайте предвид, че така мерено тенденцията е да покаже повече на час, защото скоростта пада от 102/3 до 95.
Та за мен случая е приключен това е хубав тест и до колко е ефективна една кола, субаруто(бензиновото) например е мега зле откъм КПД
Коментар