...
пп
факта че при 1500об , няма компенсиране на оборотите означава, че конструкторите не са счели за нужно да го компенсират
При еднакво подаване на гориво (педал подпрян с дъска) със светнати фарове двигателят се върти с 30 об/мин по-бавно. Изводът от това е, че при еднакво количество изразходено гориво един автомобил би изминал различно разстояние със и без включени фарове.
В конкретния случай на Спарки 1470 срещу 1500 оборота са 2%. Иначе казано: Ако Спарки без запалени фарове изминава с 8 литра нафта 100 километра (примерен разход 8/100), то с тези 8 литра и запалени фарове би изминал 98 километра.
При еднакво подаване на гориво (педал подпрян с дъска) със светнати фарове двигателят се върти с 30 об/мин по-бавно. Изводът от това е, че при еднакво количество изразходено гориво един автомобил би изминал различно разстояние със и без включени фарове.
В конкретния случай на Спарки 1470 срещу 1500 оборота са 2%. Иначе казано: Ако Спарки без запалени фарове изминава с 8 литра нафта 100 километра (примерен разход 8/100), то с тези 8 литра и запалени фарове би изминал 98 километра.
Да ама не, щото те тия обороти не са като нарисувани и си се менят така или иначе
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
При еднакво подаване на гориво (педал подпрян с дъска)
Ми там е работата че не можеш да си сигурен че подаването на гориво е еднакво. Даже по-скоро не е.
Отделно дето на ход цикловата порция ще е доста по-голяма, а промяната на оборотите - мижава, защото харча на фаровете отнесен към общия харч на системата (който вече няма да е литър на час а бая повече) е по-малък процент. 73 милилитра отнесени към 800 милилитра на час при празен ход едно, а същите 73 милилитра отнесени към примерно 3 литра на час е съвсем друго. Сещаш? От там ако приемем че цикловата порция е константа, при включени и изключени фарове, и промяната в оборотите ще е по-малка от тая при ненатоварен двигател.
Последно редактирано от sparkybg; 11-07-12, 10:36.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Ми там е работата че не можеш да си сигурен че подаването на гориво е еднакво. Даже по-скоро не е.
Да щото имаш компир дето пипа. Затва ше тестваме с моя дето най-сложното нещо е управлението за подгрева и мое и акуто да се махне за да няма хър мър
ПП Само за сведение, на извънградско на модерен дизел над 130 коня (примерно) с климатик и без климатик разходът е практически еднакъв.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
..
ПП Само за сведение, на извънградско на модерен дизел над 130 коня (примерно) с климатик и без климатик разходът е практически еднакъв.
Аз таз подсказка още в началото я дадох, ама на, Сафрид !
байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
Да щото имаш компир дето пипа. Затва ше тестваме с моя дето най-сложното нещо е управлението за подгрева и мое и акуто да се махне за да няма хър мър
При мерене на реално изразходваното количество, дали ще мерим моя или твоя е все тая. Не разчитаме на показания от компира. Разчитаме само да си регулира оборотите, щото го прави по-добре от нас. Ако с ръчната газ успеем да докараме достатъчно константни обороти - тогава е съвсем все тая. Ама ще трябва да кажеш от де да ги мериме и с кво.
Да бе. Почти повервАх! Климатика харчи примерно 2 киловата, че и нагоре. Забрави това да не се усети, ако го караш по еднакъв начин.
При над 130км/ч е тоз ефект, но там не съм мерил Със сигурност при 130км/ч да си с отворени прозорци е по-скъпо от затворени прозорци+климатик
байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
Да бе. Почти повервАх! Климатика харчи примерно 2 киловата, че и нагоре. Забрави това да не се усети, ако го караш по еднакъв начин.
Еми да, ама не.
Установено е многократно.
ПП Не става въпрос за скорост даже - просто двгто има достатъчен запас от мощност и климата не го бърка.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
ПП Не става въпрос за скорост даже - просто двгто има достатъчен запас от мощност и климата не го бърка.
Май започва нова тема
байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?
А не. Първо да свършим със старата.
Освен това съм написал практически, а не абсолютно еднакъв.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
ПП Не става въпрос за скорост даже - просто двгто има достатъчен запас от мощност и климата не го бърка.
Запаса от мощност не значи че климатика няма да дърпа от резервоара това, дето му се полага.
На модерен автомобил хем климатика е малко по-ефективен, хем купето е малко по-добре изолирано. Ако и му пуснеш вътрешна циркулация, след като веднъж изстуди, може и да харчи колкото фаровете.
Колега имa те това: http://www.mazda.bg/showroom/?t=mazdaCX7
И си има и разлика в харча, и във вървенето като всяка друга кола, въпреки конските сили и въртящия момент.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?
Добре де! Ще го кажа по друг начин
Ако на един двигател му подаваш константно количество гориво, този двигател се върти с различна скорост в зависимост от товара. Така се стига до следната зависимост:
Ако сложиш допълнителен товар на двигателя, ще изминеш по-кратко разстояние с едно и също гориво.
П.П. Хайде правете го тоя експеримент, та да знаем за колко гориво спорим: <10-20 мл/ч или >70мл/ч
Коментар