До: Дизел загрява при изкачване
Нещо объркана тема се е получила....
Първо по конкретния въпрос:
Как установиха че центровката е неточна,с точно един зъб?
(то е ясно,че така е сложена,щото ГНП,не може да прескочи от самосебе си на предварение,а само на закъснение-но и това е малко вероятно)
На тези помпи(Bosch VE) се прави финна центровка с индикаторен часовник.За целта има тапа,на хидравличната глава,точно между изходите на тръбичките за високо налягане.Тапата се отвива и на мястото и се слага приспособление с индикаторен часовник,с което се измерва хода на буталцето на ГНП.На всеки мотор е описано,как именно се прави измерването,но по същество (и в доста от случаите) представлява измерване на хода на буталцето от неговата ДМТ,до достигане на ГМТ на първи цилиндър в ДВГ.Това разстояние се дава в техническата литература,а и обикновенно го има написано на видно място в коша на мотора(с простички цифри-примерно 1,24 или 0,96-това са милиметри).Доста малко са майсторите,които да могат да обяснят какво означават тези цифри,да не говорим за бройката на тези дето в действителност правят тази финна центровка.
На снимката е дадено точно устройството за студен старт.Действието му е елементарно.Интересното е,че при някои мотори чрез този клапан се контролира и аванса,не само при студен мотор,но и при нормална работа.(тогава обикновенно има и дюза с датчик за момента на впръскване).
Версията за износения мотор и "греенето" за мен не е сериозна.Ако няма компресия няма да запали когато е студен.Може да "грее" от лоша центровка,та даже и от скапани дюзи,ама от липса на компресия не може.От горивен глад още по-малко...
100 градуса в байр,с много газ(та даже и малко над 100) не е чак толкова необичайно и притеснително.
Дизелите се влияят най-много от натоварването(колко газ им даваш).
И ако това е вярно:
...то е ясно,че не си го държал в обороти а си го товарил много за да се движи и като добавим и слабия въздушен поток от малката скорост на движение,не виждам какво ти е чудно и какво точно е необичайното?!
Нещо объркана тема се е получила....
Първо по конкретния въпрос:
Как установиха че центровката е неточна,с точно един зъб?
(то е ясно,че така е сложена,щото ГНП,не може да прескочи от самосебе си на предварение,а само на закъснение-но и това е малко вероятно)
На тези помпи(Bosch VE) се прави финна центровка с индикаторен часовник.За целта има тапа,на хидравличната глава,точно между изходите на тръбичките за високо налягане.Тапата се отвива и на мястото и се слага приспособление с индикаторен часовник,с което се измерва хода на буталцето на ГНП.На всеки мотор е описано,как именно се прави измерването,но по същество (и в доста от случаите) представлява измерване на хода на буталцето от неговата ДМТ,до достигане на ГМТ на първи цилиндър в ДВГ.Това разстояние се дава в техническата литература,а и обикновенно го има написано на видно място в коша на мотора(с простички цифри-примерно 1,24 или 0,96-това са милиметри).Доста малко са майсторите,които да могат да обяснят какво означават тези цифри,да не говорим за бройката на тези дето в действителност правят тази финна центровка.
На снимката е дадено точно устройството за студен старт.Действието му е елементарно.Интересното е,че при някои мотори чрез този клапан се контролира и аванса,не само при студен мотор,но и при нормална работа.(тогава обикновенно има и дюза с датчик за момента на впръскване).
Версията за износения мотор и "греенето" за мен не е сериозна.Ако няма компресия няма да запали когато е студен.Може да "грее" от лоша центровка,та даже и от скапани дюзи,ама от липса на компресия не може.От горивен глад още по-малко...
100 градуса в байр,с много газ(та даже и малко над 100) не е чак толкова необичайно и притеснително.
Дизелите се влияят най-много от натоварването(колко газ им даваш).
И ако това е вярно:
Първоначално публикуван от infineon
Преглед на мнение
Коментар