Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Симптоми колянов вал/износен двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    един ъпдейт - след смяна на регулатора за налягане на рейката има известно подобрение. При положителни температури, колата пали от първия път. При по ниски не иска, но стартира от втория. Това което ми прави впечатление, е че ако не запали, премигва лампата за маслото. Нормално ли е в случая или е знак за проблем. Реално е едно премигване, докато върна ключа.

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Датчика за налягане на маслото реагира на опита на помпата да качи масло в системата. Ако двигателят е читав и акумулаторът добре зареден може и да угасне при по-дълго непрекъснато въртене, особено на студен двигател.

  • #62
    Мисля си една промивка да направя преди смяната на маслото с примерно BARDAHL Engine Flush. Има ли риск от нея да протече двигателя или да нанесе други щети? Пише да работи с нея 15 минути на празен ход

    Коментар


    • #63
      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
      Сегашната диагноза е: ниско налягане на горивото при палене , дюзи в режим на палене , управление на дюзите в режим палене.
      смятам че открих проблема - когато не запали, показва бензиново време на впръскване 25мс. Което е много. Направих тест да махна релето на помпата и да направя мост така, че помпата да работи непрекъснато. Наистина я чувах, но колата не запали. Тоест, има гориво, но не стига до инжекторите, ами се връща обратно. На топъл двигател бензиновото време при палене е 2,6мс, което е нормално
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:c1fe438f29717d562dfe0d8ea61c3f3a.jpg
Прегледи:464
Размер:30.9 КБ
ID:6921104

      Коментар


      • #64
        след над година усилия и поддръжка, включително пресен бензин, добавки, ултразвук и по големи инжектори, колата продължава да не пали(освен на газ). Има ли смисъл да проверя компресията на студен двигател? Изрично е посочено да се мери на топло, когато обаче съм сигурен, че резултата ще близо до препоръчваните 9,8 бара.

        Коментар


        • #65
          Когато не пали проверявал ли си свещите дали са сухи или мокри? Завърташ един, два пъти и ако не запали отвиваш една свещ и гледаш.

          Коментар


          • neumoren
            neumoren коментира
            Редактиране на коментар
            направо си сложих старите, тъй като по резбата на сегашните имаше леко омасляване. Но и това не е

          • syscop
            syscop коментира
            Редактиране на коментар
            Завърти един-два пъти. Ако не запали отвий едната свещ. Виж дали по електрода има бензин или е сух. Това по резбата не е интересно.

          • neumoren
            neumoren коментира
            Редактиране на коментар
            сух е електрода

        • #66
          Първоначално публикуван от neumoren Преглед на мнение
          ....обаче съм сигурен, че резултата ще близо до препоръчваните 9,8 бара....
          Няма такъв производител на бензинови двигатели , който да твърди ,че компресия 9,8 бара е "ОК , карай си ..."

          За сметка на това болшинството от горните при 9,8 бара препоръчват основен ремонт на мотора.

          Друг е въпросът , че проблемът не е точно в компресията , а някъде в системата за захранването с бензин - това при положение , че твърдението ти че на газ си пали и работи нормално, е истина.

          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • neumoren
            neumoren коментира
            Редактиране на коментар
            моя грешка, не 9,8 бара, а 9,8 compression ratio. Тоест, уреда ще покаже повече. На газ върти доста стартера, но отваря газовия клапан и пали. Не е от раз, но в това време толкова. После си работи добре. Обаче ако първо опитам на бензин и не стане, втория опит на газ е по труден. Дали защото са се поумешали горивата, не знам. Помпата ми даваше налягане 3,2-3,3 бара на работещ двигател. 3,5 на контакт при последната проверка. Чудя се пак ли да меря...

          • Vlado_Ts
            Vlado_Ts коментира
            Редактиране на коментар
            А ако по време на движение при загрял двигател прехвърлиш от газ на бензин , какво се случва ?

          • neumoren
            neumoren коментира
            Редактиране на коментар
            пробвал съм, не се усеща. В момента е настроена да минава на бензин след определени обороти

        • #67
          Първоначално публикуван от neumoren Преглед на мнение
          след над година усилия и поддръжка, включително пресен бензин, добавки, ултразвук и по големи инжектори, колата продължава да не пали(освен на газ). Има ли смисъл да проверя компресията на студен двигател? Изрично е посочено да се мери на топло, когато обаче съм сигурен, че резултата ще близо до препоръчваните 9,8 бара.
          След като пали на едното гориво - проблема не е в двигателя. При това ЛПГ е доста по-капризно при палене на студено - значи двигателя механично си е перфектен.
          Проблема ти се нарига 'грешна адаптация' - оправя се само от много кадъден и немързелив майстор. Повечето такива взимат скъпо
          Скъпо взимат и повечето некадърници , които успешно повреждат автомобилите

          Коментар


          • #68
            Правих тест с машина за пушек и видях че го изкарва през тръбата към дросела. Вероятно засмуква въздух оттам и обеднява сместа. Ако външната температура е над 22 градуса пали веднага. Ще свалям тръбата за проверка и при нужда ще се направи заварка.
            По газта не мисля че има какво повече да се пипа, при положение че тримовете са в границите на минус плюс 5%

            Коментар


            • #69
              Първоначално публикуван от neumoren Преглед на мнение
              Правих тест с машина за пушек и видях че го изкарва през тръбата към дросела. Вероятно засмуква въздух оттам и обеднява сместа. Ако външната температура е над 22 градуса пали веднага. Ще свалям тръбата за проверка и при нужда ще се направи заварка.
              По газта не мисля че има какво повече да се пипа, при положение че тримовете са в границите на минус плюс 5%
              Гледал си и Long и short тримове, нали?

              Коментар


              • #70
                Малко късно, ама... Въртиш, не пали, свещта е суха --> няма гориво в цилиндъра. Ако няма искра ще е мокра. Търси защо няма бензин.

                Коментар


                • kameno karp
                  kameno karp коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами не пръска върху електрода. Но ако впръсканото гориво не се запали,цялата горивна камера се омокря от бензина. А тъй като свеща е в горивната камера се мокри и тя. Та колегата е прав.

                • syscop
                  syscop коментира
                  Редактиране на коментар
                  Въртиш, в цилиндъра постъпва гориво-въздушна смес, искра - пали. Няма искра свещите(и не само) се овлажняват от неизгорялата смес. Ако са сухи и не пали означава, че няма бензин.

                • neumoren
                  neumoren коментира
                  Редактиране на коментар
                  тази година не съм, но миналата свалях свещите след неуспешно палене. Не бяха мокри. Но пък от друга страна вадих инжекторите и въртях на стартер и се видя че пръскат гориво

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X