един ъпдейт - след смяна на регулатора за налягане на рейката има известно подобрение. При положителни температури, колата пали от първия път. При по ниски не иска, но стартира от втория. Това което ми прави впечатление, е че ако не запали, премигва лампата за маслото. Нормално ли е в случая или е знак за проблем. Реално е едно премигване, докато върна ключа.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Симптоми колянов вал/износен двигател
Свий
X
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеСегашната диагноза е: ниско налягане на горивото при палене , дюзи в режим на палене , управление на дюзите в режим палене.
Коментар
-
след над година усилия и поддръжка, включително пресен бензин, добавки, ултразвук и по големи инжектори, колата продължава да не пали(освен на газ). Има ли смисъл да проверя компресията на студен двигател? Изрично е посочено да се мери на топло, когато обаче съм сигурен, че резултата ще близо до препоръчваните 9,8 бара.
Коментар
-
Когато не пали проверявал ли си свещите дали са сухи или мокри? Завърташ един, два пъти и ако не запали отвиваш една свещ и гледаш.
Коментар
-
Първоначално публикуван от neumoren Преглед на мнение....обаче съм сигурен, че резултата ще близо до препоръчваните 9,8 бара....
За сметка на това болшинството от горните при 9,8 бара препоръчват основен ремонт на мотора.
Друг е въпросът , че проблемът не е точно в компресията , а някъде в системата за захранването с бензин - това при положение , че твърдението ти че на газ си пали и работи нормално, е истина.
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
моя грешка, не 9,8 бара, а 9,8 compression ratio. Тоест, уреда ще покаже повече. На газ върти доста стартера, но отваря газовия клапан и пали. Не е от раз, но в това време толкова. После си работи добре. Обаче ако първо опитам на бензин и не стане, втория опит на газ е по труден. Дали защото са се поумешали горивата, не знам. Помпата ми даваше налягане 3,2-3,3 бара на работещ двигател. 3,5 на контакт при последната проверка. Чудя се пак ли да меря...
-
-
Първоначално публикуван от neumoren Преглед на мнениеслед над година усилия и поддръжка, включително пресен бензин, добавки, ултразвук и по големи инжектори, колата продължава да не пали(освен на газ). Има ли смисъл да проверя компресията на студен двигател? Изрично е посочено да се мери на топло, когато обаче съм сигурен, че резултата ще близо до препоръчваните 9,8 бара.
Проблема ти се нарига 'грешна адаптация' - оправя се само от много кадъден и немързелив майстор. Повечето такива взимат скъпо
Скъпо взимат и повечето некадърници , които успешно повреждат автомобилите
Коментар
-
Правих тест с машина за пушек и видях че го изкарва през тръбата към дросела. Вероятно засмуква въздух оттам и обеднява сместа. Ако външната температура е над 22 градуса пали веднага. Ще свалям тръбата за проверка и при нужда ще се направи заварка.
По газта не мисля че има какво повече да се пипа, при положение че тримовете са в границите на минус плюс 5%
Коментар
-
Първоначално публикуван от neumoren Преглед на мнениеПравих тест с машина за пушек и видях че го изкарва през тръбата към дросела. Вероятно засмуква въздух оттам и обеднява сместа. Ако външната температура е над 22 градуса пали веднага. Ще свалям тръбата за проверка и при нужда ще се направи заварка.
По газта не мисля че има какво повече да се пипа, при положение че тримовете са в границите на минус плюс 5%
Коментар
-
Малко късно, ама... Въртиш, не пали, свещта е суха --> няма гориво в цилиндъра. Ако няма искра ще е мокра. Търси защо няма бензин.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар