Нормални бензинови бутала. 4.7 Jeep-ските мотори са с такива. Не е от EURO нормата - от нея са педерастиите с тънките сегменти, щото да не харчело масло и да имало по-малко blow-by. Ама както живия живот показва, нищо такова не се случва, а тъкмо обратното, поне в дългосрочен план.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремонт на блок от никасил/поставяне на ризи
Свий
X
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеНормални бензинови бутала. 4.7 Jeep-ските мотори са с такива. Не е от EURO нормата - от нея са педерастиите с тънките сегменти, щото да не харчело масло и да имало по-малко blow-by. Ама както живия живот показва, нищо такова не се случва, а тъкмо обратното, поне в дългосрочен план.
Японските за масовката са 160лв, а за тоя 500лв без малко по неведоми пътища и две седмици чакане, щото са само оригинални а в Миркат не познават парите !
Може и аз да съм дръпнал късата клечка, щото успях да ги изкарам само през VIN, а трябваше да се смени и шайбата на коляновият вал която си говори с датчика за позиция, щото и компа на донора бил съвсем друг, както и разпределителните валове, че горният датчик чете директно от тях.
Относно разхода на масло, верно му дават до половинка на 1000km или кварта на 1000mil, което много ме учуди, но явно това е цената за намаляване на триенето.
Модерни времена, май и ние ще трябва да приготвим вазелина !ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеЕто, Suzuki M16A 2013 EURO5 120к.с.
....
https://www.cp-carrillo.com/n-12069-...-kawasaki.htmlВ НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
Евтини отлети бутала , в днешно време с тази форма и начин на изработка ги ползват само в китайските мотоциклети. Съвременните мощни мотоциклети са по-различни бутала.
https://www.cp-carrillo.com/n-12069-...-kawasaki.html
Масовката си е класическа.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
Такъв тип бутала, къси и с пола само откъм "лопченето" в цилиндъра, са патентовани от Nueral като "Elastoval" преди 30-40 години. Спомням си, че дъртите 2,3 бензинки на Ауди бяха с такива. Сега се използват масово.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Всички се чудят от къде да сберат още ток, а нашите боклуци рапортуват пред големите батковци и не почват АЕЦа, като баламосват масовката с "руско оборудване", "комунисти" и други глупости, докато Турция и други близки и далечни комшии ще си направят по няколко такива от които ще купуваме ток, а може и добрите американци да ни доставят демократичен ток с кораби, стига и за него да направим някой хъб.
-
... и тогава Кольо ще си оре с електрическият трактор за да засади чудесна и издържлива американска ГМО царевица.
-
ГМО-то е като короната-мисиркаджийски балон, и народа вярва ли вярва...
Всъщност няма нищо лошо в ГМО, ама на много хора им се накъдрят космите по гъза като чуят само...
И с веганството е така, и с ГПРД, и с един куп моди които са на власт в момента.
Ще дойде време и ще разберете, че не сте били прави, ама сега ви ядем папарицата...
-
-
Здравейте. Ето това се вижда . 3 от цилиндрите са така. Двигателя още не е свалян ,защото решихме че няма смисъл преди да решим какво да правим. Аз съм обикновен човек , който няма възможност да плати 5-6 хиляди лв. за ремонт или нов мотор и това е причината да потърся помощ тук. Благодаря отново за отзивите на всички и много се надявам , някой да помогне с конкретен вариант или насока.
Благодаря отново.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Reg3 Преглед на мнениеЗдравейте. Ето това се вижда . 3 от цилиндрите са така. Двигателя още не е свалян ,защото решихме че няма смисъл преди да решим какво да правим. Аз съм обикновен човек , който няма възможност да плати 5-6 хиляди лв. за ремонт или нов мотор и това е причината да потърся помощ тук. Благодаря отново за отзивите на всички и много се надявам , някой да помогне с конкретен вариант или насока.
Благодаря отново.
- поршето на трупчета, докато събереш парички и намериш частите, после пак газ пред кафетата ;
- мегапартс, надин и подобни учреждения занимаващи се с движимо имущество в недвижим вид ;
Колкото и да си говорим напред е просто безпредметно, успех с ремонта по който и вариант да се развие
Коментар
-
Бях залетял да взима една Киа . Понеже не разбирам от техните двигатели, отварям руските форуми да видя какво да проверявам. Директен съвет, за бензиновите им мотори, задължително преглед с ендоскоп. Уговорих се с продавача Дунев имат такава услуга, снимат през свещите.
Добре че го прочетох, цилиндрите бяха надрани, а като се наруши никсаловото покритие, след това бързо растат деругите.
Коментар
-
Близо до мен има фирма продаваща рециклирани мотори за всякакви Поршета.
Въпросният мотор е 5000евро с една година гаранция или 60х км. Фирмата има разработена собствена система за подобрение на маслената система и гарантират разход на масло на техен мотор в гаранция до 200грама на 10х км.
Коментар
-
Приказвах с хората в Доброславци дето се занимават с шлайфане на глави и цилиндри. На тях им имам доверие. И от познати механици чувам, че само на тях им имат доверие. Особено за по-нестандартни неща.
Казаха, че не е драма да се слагат ризи на такива мотори, но си има специфики. Примерно хлабините около буталото се пускат по-големи. Ако трябва да са 0.3мм при никасилов/алусилов цилиндър се пускат на 0.6мм при риза (това са примерни цифри, не конкретни).
А за сегментите - нормалните се ползвали. Дали имат пропуск в знанията или няма разделяне на сегментите за за чугун или алусил/никасил не знам. Някъде назад по темата беше споменато това. В каталога на Goetze такова нещо не намирам - за моя мотор има точно едни сегменти, а иначе предлагат ризи за него.Последно редактирано от brum; 28-07-21, 07:13.
Коментар
-
Най-доволен съм бил от ЗиГ Сливен. В Доброславци, също са ми шлайфали разни неща успешно. Недоволен съм от тези зад Балканстар. Трябваше да минат на борщанга едни втулки в биели и ги направиха на 6 различни диаметъра..."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Първоначално публикуван от brum Преглед на мнениеПриказвах с хората в Доброславци дето се занимават с шлайфане на глави и цилиндри. На тях им имам доверие. И от познати механици чувам, че само на тях им имат доверие. Особено за по-нестандартни неща.
Казаха, че не е драма да се слагат ризи на такива мотори, но си има специфики. Примерно хлабините около буталото се пускат по-големи. Ако трябва да са 0.3мм при никасилов/алусилов цилиндър се пускат на 0.6мм при риза (това са примерни цифри, не конкретни).
А за сегментите - нормалните се ползвали. Дали имат пропуск в знанията или няма разделяне на сегментите за за чугун или алусил/никасил не знам. Някъде назад по темата беше споменато това. В каталога на Goetze такова нещо не намирам - за моя мотор има точно едни сегменти, а иначе предлагат ризи за него.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар