Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на блок от никасил/поставяне на ризи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Нормални бензинови бутала. 4.7 Jeep-ските мотори са с такива. Не е от EURO нормата - от нея са педерастиите с тънките сегменти, щото да не харчело масло и да имало по-малко blow-by. Ама както живия живот показва, нищо такова не се случва, а тъкмо обратното, поне в дългосрочен план.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Нормални бензинови бутала. 4.7 Jeep-ските мотори са с такива. Не е от EURO нормата - от нея са педерастиите с тънките сегменти, щото да не харчело масло и да имало по-малко blow-by. Ама както живия живот показва, нищо такова не се случва, а тъкмо обратното, поне в дългосрочен план.
      Като се сетя за сегментите, иии !
      Японските за масовката са 160лв, а за тоя 500лв без малко по неведоми пътища и две седмици чакане, щото са само оригинални а в Миркат не познават парите !
      Може и аз да съм дръпнал късата клечка, щото успях да ги изкарам само през VIN, а трябваше да се смени и шайбата на коляновият вал която си говори с датчика за позиция, щото и компа на донора бил съвсем друг, както и разпределителните валове, че горният датчик чете директно от тях.

      Относно разхода на масло, верно му дават до половинка на 1000km или кварта на 1000mil, което много ме учуди, но явно това е цената за намаляване на триенето.

      Модерни времена, май и ние ще трябва да приготвим вазелина !
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        Ето, Suzuki M16A 2013 EURO5 120к.с.

        Натиснете снимката за да я уголемите Име:vitara045.jpg Прегледи:0 Размер:303.4 КБ ID:6757151

        ....
        Евтини отлети бутала , в днешно време с тази форма и начин на изработка ги ползват само в китайските мотоциклети. Съвременните мощни мотоциклети са по-различни бутала.

        https://www.cp-carrillo.com/n-12069-...-kawasaki.html
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • mikivt
          mikivt коментира
          Редактиране на коментар
          Това са бутала от лека кола, не от мотор, не знам защо ги намесваш моторите. Те, особено по така които са, работат на двойни обороти и буталата им са съвсем други като конструкция от автомобилните.

        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          Колегата казва , че въпросните бутала са като на мотоциклет , а аз му показвам разликата.

      • #34
        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

        Евтини отлети бутала , в днешно време с тази форма и начин на изработка ги ползват само в китайските мотоциклети. Съвременните мощни мотоциклети са по-различни бутала.

        https://www.cp-carrillo.com/n-12069-...-kawasaki.html
        Колега, това е заводски автомобилен двигател от Suzuki, като е някаква къса екзотика.
        Масовката си е класическа.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Грешка.

      • #35
        Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение

        Такъв тип бутала, къси и с пола само откъм "лопченето" в цилиндъра, са патентовани от Nueral като "Elastoval" преди 30-40 години. Спомням си, че дъртите 2,3 бензинки на Ауди бяха с такива. Сега се използват масово.
        Идеята на двата колянови вала е , че се елиминира страничният натиск на буталото към цилиндъра при работният ход. При мотоциклетният двигател с два колянови вала , буталата нямат никаква пола , но там двата вала се въртят по друг начин , защото се търси по-голям въртящ момент.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Всички се чудят от къде да сберат още ток, а нашите боклуци рапортуват пред големите батковци и не почват АЕЦа, като баламосват масовката с "руско оборудване", "комунисти" и други глупости, докато Турция и други близки и далечни комшии ще си направят по няколко такива от които ще купуваме ток, а може и добрите американци да ни доставят демократичен ток с кораби, стига и за него да направим някой хъб.

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          ... и тогава Кольо ще си оре с електрическият трактор за да засади чудесна и издържлива американска ГМО царевица.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          ГМО-то е като короната-мисиркаджийски балон, и народа вярва ли вярва...

          Всъщност няма нищо лошо в ГМО, ама на много хора им се накъдрят космите по гъза като чуят само...
          И с веганството е така, и с ГПРД, и с един куп моди които са на власт в момента.
          Ще дойде време и ще разберете, че не сте били прави, ама сега ви ядем папарицата...

      • #36
        Здравейте. Ето това се вижда . 3 от цилиндрите са така. Двигателя още не е свалян ,защото решихме че няма смисъл преди да решим какво да правим. Аз съм обикновен човек , който няма възможност да плати 5-6 хиляди лв. за ремонт или нов мотор и това е причината да потърся помощ тук. Благодаря отново за отзивите на всички и много се надявам , някой да помогне с конкретен вариант или насока.

        Благодаря отново.

        Коментар


        • novatech
          novatech коментира
          Редактиране на коментар
          Като си обикновен човек без кинти за поддръжка на Порше , следващия път си купи нещо което ти е по джоба.
          То 5-6 хиляди отиват за ремонт на къде къде по масови мотори.

      • #37
        Аз виждам само и единствено вариант втора ръка мотор от Ибей. Проверих, излизат доста.

        Коментар


        • #38
          Първоначално публикуван от Reg3 Преглед на мнение
          Здравейте. Ето това се вижда . 3 от цилиндрите са така. Двигателя още не е свалян ,защото решихме че няма смисъл преди да решим какво да правим. Аз съм обикновен човек , който няма възможност да плати 5-6 хиляди лв. за ремонт или нов мотор и това е причината да потърся помощ тук. Благодаря отново за отзивите на всички и много се надявам , някой да помогне с конкретен вариант или насока.

          Благодаря отново.
          Много неприятно изглеждат снимките, вероятно е и по-зле на живо. За съжаление порше на старо е лукс, за който си плащаш. Дали ремонт на твоя мотор или друг уж читав, все е схема с едно крайно изваждане равностойно на поне 50% от цената на возилото към момента... Това е реалността, без да те обезнадеждавам или отчайвам . Ако не ти се вадят пари за ремонт (ти знаеш колко е амортизиран автомобила и дали има други проблеми, сиреч дали си струва ремонта) или пък нямаш финансовата възможност в момента, то имаш 2 решения:
          - поршето на трупчета, докато събереш парички и намериш частите, после пак газ пред кафетата ;
          - мегапартс, надин и подобни учреждения занимаващи се с движимо имущество в недвижим вид ;

          Колкото и да си говорим напред е просто безпредметно, успех с ремонта по който и вариант да се развие

          Коментар


          • #39
            Бях залетял да взима една Киа . Понеже не разбирам от техните двигатели, отварям руските форуми да видя какво да проверявам. Директен съвет, за бензиновите им мотори, задължително преглед с ендоскоп. Уговорих се с продавача Дунев имат такава услуга, снимат през свещите.
            Добре че го прочетох, цилиндрите бяха надрани, а като се наруши никсаловото покритие, след това бързо растат деругите.

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Коя Киа е с никасил ?

          • #40
            Близо до мен има фирма продаваща рециклирани мотори за всякакви Поршета.
            Въпросният мотор е 5000евро с една година гаранция или 60х км. Фирмата има разработена собствена система за подобрение на маслената система и гарантират разход на масло на техен мотор в гаранция до 200грама на 10х км.

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              При тебе може, но тук за Кайен струващ 10 бона никой няма да даде толкова за двигател, като въобще не коментирам докарване до тук + други финансови дреболии.

          • #41
            Приказвах с хората в Доброславци дето се занимават с шлайфане на глави и цилиндри. На тях им имам доверие. И от познати механици чувам, че само на тях им имат доверие. Особено за по-нестандартни неща.

            Казаха, че не е драма да се слагат ризи на такива мотори, но си има специфики. Примерно хлабините около буталото се пускат по-големи. Ако трябва да са 0.3мм при никасилов/алусилов цилиндър се пускат на 0.6мм при риза (това са примерни цифри, не конкретни).

            А за сегментите - нормалните се ползвали. Дали имат пропуск в знанията или няма разделяне на сегментите за за чугун или алусил/никасил не знам. Някъде назад по темата беше споменато това. В каталога на Goetze такова нещо не намирам - за моя мотор има точно едни сегменти, а иначе предлагат ризи за него.
            Последно редактирано от brum; 28-07-21, 07:13.

            Коментар


            • #42
              Сегменти има един куп видове и като форма и като материал/покритие. А че за твоя има само едни - той твоя е само никасил оригинално, какво очакваш да има?
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • brum
                brum коментира
                Редактиране на коментар
                Би ли дал пример за сегменти за никасил и за чугун. На Гьотзе в каталога няма такава информация. Пише сегменти и никъде не пише за какво са. Само има разни премиум класове дето са с друга обработка...

            • #43
              Точно тия в доброславци, ако е Делчо май беше, се съмнявам да ти го направят качествено. Ама то нема голем избор

              Коментар


              • #44
                Най-доволен съм бил от ЗиГ Сливен. В Доброславци, също са ми шлайфали разни неща успешно. Недоволен съм от тези зад Балканстар. Трябваше да минат на борщанга едни втулки в биели и ги направиха на 6 различни диаметъра...
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Последно преди повече от година на един колега му набиха 4 ризи на едно Рено Колеос с нисанския мотор . Една смяна на маслото до тук няма никакви грижи . Преди това беше една Тойота . Днес ако ми се появи ще го питам къде ги набиват .

              • #45
                Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                Приказвах с хората в Доброславци дето се занимават с шлайфане на глави и цилиндри. На тях им имам доверие. И от познати механици чувам, че само на тях им имат доверие. Особено за по-нестандартни неща.

                Казаха, че не е драма да се слагат ризи на такива мотори, но си има специфики. Примерно хлабините около буталото се пускат по-големи. Ако трябва да са 0.3мм при никасилов/алусилов цилиндър се пускат на 0.6мм при риза (това са примерни цифри, не конкретни).

                А за сегментите - нормалните се ползвали. Дали имат пропуск в знанията или няма разделяне на сегментите за за чугун или алусил/никасил не знам. Някъде назад по темата беше споменато това. В каталога на Goetze такова нещо не намирам - за моя мотор има точно едни сегменти, а иначе предлагат ризи за него.
                Това не взучи лошо , а даже обнадеждаващо. Дали ще може някакъв контакт с тези хора?

                Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X