Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предназначение на кората под капака на двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Предназначение на кората под капака на двигателя

    Свалянето е невъзможно - трябва да я покъсам. Просто сега го виждам и споделям да разбера и вашето мнение.

    И аз мисля, че не е от това но................

    Всъшност като се замисля без парно не съм забелязал такъв ефект. А и ми се вижда нормално като карам дълго на 5 скорост при -10гр. да не работи външния кръг. И като спра на сфетофара да се отвори.

    Все пак е добре да споделиш с хора, които имат опит.

    Благодаря!
    Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

    Коментар


    • #47
      До: Предназначение на кората под капака на двигателя

      Външният кръг винаги е поне малко отворен. Ако не е, значи двигателят е преохладен.

      Коментар


      • #48
        До: Предназначение на кората под капака на двигателя

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Външният кръг винаги е поне малко отворен. Ако не е, значи двигателят е преохладен.
        Май не разбрах! Преохладен в смисъл, че като отвори термостата влиза много студена охладителна течност ли?
        Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

        Коментар


        • #49
          До: Предназначение на кората под капака на двигателя

          Значи:
          Преохладен, имам предвид - с по-ниска от правилната работна температура. Това може да се случи по три причини:

          - или току-що си го запалил и още не е загрял - това е нормално, чакаш да загрее и не го напъваш много.

          - или термостатът е повреден и не регулира в очаквания обхват

          - или охлаждането, което не зависи от термостата (директно обдухване от студен въздух, интензивно отопление на купето, потапяне във вода - на някои двигатели им се случва) е прекалено силно и тогава термостатът просто е извън играта - топлинната мощност на двигателя не е достатъчна, за да се достигне нужната температура.

          Говорех конкретно за третата причина.

          Коментар


          • #50
            До: Предназначение на кората под капака на двигателя

            Благодаря!
            Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

            Коментар


            • #51
              До: Предназначение на кората под капака на двигателя

              Здравейте колеги!

              По горе в темата споделих с вас, че с поставянето на изолацията на капака се появи едно колебание в температурата. Нямаше логично обяснение, как би могло това да повлияе. Продължих да карам така и това колебание се задълбочи, на всичкото отгоре спадна и нивото на антифриза. Тогава вече бях сигурен, че не е от изолацията. Огледах обстойно цялата охладителна система - теч няма, бял пушек от ауспуха също. Отварям обаче на топъл мотор предпазно-изпускателния клапан на разширителния съд - няма никакво ссссссссс. Веднага го набедих!
              Взех една туба, на която успях да го завия. Пробих я и и навих един моторен вентил, към който включих помпа с манометър. Взех да помпам и се оказа че повече от 0,2 бара не мога да кача. Разглобих клапана - цялата пружина в антифриз.
              Купих нов, долях антифриз, вече цяла седмица никакви колебания в температурата. Антифриза не си е променил нивото - бях загубил ~250 грама. На практика съм карал на отворена система и за това са били температурните промени. Но е много гадно като съвпадна с поставянето на изолацията!

              Поздрави!

              Написах това за да не остане темата недовършена, пък и на някой може да е полезно!
              Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

              Коментар


              • #52
                До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                Сега след известно време експоатация, има ли проблеми? Аз трябва да изхвърля моята изо9лажя,че е раздрана и подгизнала в масло и този метод ми харесва. Искам да съм 100% игурн, че е безопасно за експоатация...

                Коментар


                • #53
                  До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                  Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                  Сега след известно време експоатация, има ли проблеми? Аз трябва да изхвърля моята изо9лажя,че е раздрана и подгизнала в масло и този метод ми харесва. Искам да съм 100% игурн, че е безопасно за експоатация...
                  До момента няма никакви проблеми! Никакви температурни колебания, но те не бяха от изолацията. Гумата изглежда като нова! Не се е отлепила! Аз лично съм много доволен! ДВГ е на 90 гр за максимум 2км. при -5,-10гр, без да го насилвам. В топлите дни, които отминаха вентилатора не се е включвал по-често от нормалното. Имам в предвид по сфетофарите.

                  Успех!
                  Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                  Коментар


                  • #54
                    До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                    здравейте колегиизползвам този продукт от 10 години буквално почти за всичко и навсякъде но едва сега от вас разбрах чее българско производство!използвам го за уплатнение на фуги по вратите,всичките си пикапи и бусове отвътре съм облепял с негоза лепило използвам прома5-6 лева за кутия много добър матеял радвам се че има такова производство в бг. !!!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                      А въпрос към колегата има ли разлика от първия път с облепването на капака и после с цялостното облепване ...разлика в шума...?
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #56
                        До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                        А въпрос към колегата има ли разлика от първия път с облепването на капака и после с цялостното облепване ...разлика в шума...?
                        Писал е по-горе. И точно затова го е правил.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                          А въпрос към колегата има ли разлика от първия път с облепването на капака и после с цялостното облепване ...разлика в шума...?
                          Не!
                          Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                          Коментар


                          • #58
                            До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                            Eто и един продукт който е доста известен и незнам как никой несе сети за него. Разбера се и цената е съвсем друга .Фирмата производител е специализирана в шумозаглушаванета в автомобилите.
                            http://www.toyaga.org/bg/dynamat/?slaveid=6&prodid=312
                            Поздрави.
                            "Само в най-простото може да се вмести най-сложното"- Джунджи Кимура

                            Коментар


                            • #59
                              До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                              Динамата го знаем, но е неоправдано много скъп!
                              Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                              Коментар


                              • #60
                                До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                                Здравейте, малко развитие по темата и въпроси разбира се!

                                За сега с изолацията никакви проблеми(~ 12 000км.). Дойдоха и по-топлите дни, но не съм забелязъл да върти по-често вентилатор по задръстванията.

                                При двигателя имам монтиран датчик за измерване на температурата - показанието е в купето, което позволява да я следя в реално време. Става въпрос за температурата на въздуха в двигателния отсек. Преди монтирането на изолацията или миналото лято, ми правеше впечатление, че показанието на този термометър в задръстванията беше около 55гр. Говоря за задръстванията щото като се движи колата се охлажда естествено. Сега обаче тази температура не минава 50гр.

                                И сега въпросът, дали може да се расъждава по следния начин? В задръстванията капака се нагрява много( от слънцето) и допълнително повишава температурата на въздуха при двг. Но при наличие на изолация, която не е топлопроводима това не става. Освен това като духне вентилатора, доста по-лесно ще изгони топлия въздух защото пак отсъства горещия капак. Мисля си така, защото дори когато автомобила е стоял цял ден на място, показанието на термометъра пак е по-ниско спрямо това от предходното лято. Но когато колата е на място със сигурност предния капак е по-топъл от ДВГ. При работещ ДВГ стигнал 90гр. дали обаче ефекта е такъв?

                                Поздрави!
                                Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X