Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предназначение на кората под капака на двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Предназначение на кората под капака на двигателя

    Колеги готово!

    Снощи до 23:00 всичко беше налепено.Ето сайта на фирмата с материала http://www.gomaplast-bg.com/Goma_about_us_BG.html
    Самия материал зе казва изогоматерм. Аз си купих широчина 40см. и дебелина 13мм. Има и дебелина 19мм. но за мен беше множко и щеше да пречи. Цената е 9,20лв на линеен метър.
    Аз я залепих с лепило на Хенкел - Moment Universal 110градуса. На опаковката е показано, че може да се лепи върху радиатор за отопление. Струва 13лв. за 800 грама - Бриколаж. Залепва много здраво като се спазват указанията.
    Резултата: Чуствителна промяна от към шум. Не преувеличавам но ще ми трябват няколко дни да си свикна с колата. Не знам дали загря по бързо но след 30км. градско каране в София тази сутрин капака отгоре е с температура равна на външната.
    За съжаление не разполагам с цифров фотоапарат за да направя снимки.
    Имам и един въпрос: Дали наистина няма да има проблем лятото? Едва ли контсрукторите на автомобили разчитат на това топлоотвеждане, но то все пак го е имало а сега не. Сигурно ще включва по-често вентилатора?
    Цялата операциа ми струваше 32лв. и 3 часа труд.

    Поздрави!
    Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

    Коментар


    • #32
      До: Предназначение на кората под капака на двигателя

      Ето и снимки благодарение на един приятел!
      Прикачени файлове
      Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

      Коментар


      • #33
        До: Предназначение на кората под капака на двигателя

        Резултатът ще е още по-добър, ако покриеш и оребряването
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          До: Предназначение на кората под капака на двигателя

          Първоначално публикуван от Danchojn Преглед на мнение
          ... Дали наистина няма да има проблем лятото? Едва ли контсрукторите на автомобили разчитат на това топлоотвеждане, но то все пак го е имало а сега не. Сигурно ще включва по-често вентилатора?...
          Не и на двата въпроса.

          Само едно ме притеснява - с каква скорост материалът деградира с времето?

          Коментар


          • #35
            До: Предназначение на кората под капака на двигателя

            ИЗОГОМАТЕРМ е неатакуем от микроорганизми във влажна или подземна среда.
            ИЗОГОМАТЕРМ е с голяма трайност, не гние, не променя изолационните си способности с времето.
            Затворената клетъчна структура на ИЗОГОМАТЕРМ притежава много повече предимства в сравнение с останалите използвани изкуствени покрития за термична изолация на тръбопроводи, по които тече горещ или студен флуид.


            Копирах го директно от сайта, пък ще видим колко е истина. Там има и голяма таблица с химичната устойчивост.


            За лятото значи да не се притеснявам.
            Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

            Коментар


            • #36
              До: Предназначение на кората под капака на двигателя

              Всъщност печелиш и през лятото - пак заради по-бавното изстиване на спрял двигател.

              Състоянието на спрян двигател е единственият момент, в който пасивният топлообмен има някакво значение.

              Коментар


              • #37
                До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Резултатът ще е още по-добър, ако покриеш и оребряването
                Мислих си го това, но 13мм. дебелина върху ребрата почти опират в мотора. Даже на места направо си опират и се отказах.

                Като спрях днес на служебния паркинг, който е открит, след един час проверих какво показва температурата на таблото - 65градуса. Мисля че е задоволителен резултата. Ако се сдобия с по-тънки парчета може и тях да облепя.

                Благодаря на всички за отговорите по темата! Лек и спорен ден!
                Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                Коментар


                • #38
                  До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                  Всъщност тези отвори по ребрата на капака не трябва ли да са отворени, ако има влага да съхне?
                  Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                  Коментар


                  • #39
                    До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                    отворите - да, но останалото можеш да покриеш безгрижно

                    Коментар


                    • #40
                      До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                      Благодаря!
                      Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                      Коментар


                      • #41
                        До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                        Много добре е станало,благодаря за идеята,изключително полезно!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                          Ето и продължението!
                          Прикачени файлове
                          Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                          Коментар


                          • #43
                            До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                            Така е съвсем супер.

                            Аз разсъждавам върху възможността да се използва някакъв по-тежък материал, но ако нищо не измисля, и аз се хвърлям на Гомапласт.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                              Здравейте колеги!

                              След поставянето на изолацията на капака забелязвам един ефект. Той не се проявява всеки ден. Дори до сега съм го забелязал само 3 пъти.
                              • Паля си колата изчаквам 1 минута обикновено и тръгвам.
                              • До поставянето на изолацията стигне ли 90 град. от там няма мърдане стрелката. Предполагам, че ще мръдне ако излезе температурата от границите 88-92град.
                              • След поставяне на изолацията, по някой път като спра в задръстване и оп стрелката леко пада и много бързо отива пак на 90гр. Предполагам, че тогава отваря термостата, а до тогава е бил затворен заради студеното време(а и съм се движил).

                              До сега две зими такъв ефект не е имало(или не съм го видял). Но доста често си поглеждам температурата. Възможно ли е според вас преди, зимно време топлопредаването на капака да е било достатъчно, че термостата изобщо да не отвори? Има ли всичко това някакви негативни отражения?

                              Благодаря!
                              Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                              Коментар


                              • #45
                                До: Предназначение на кората под капака на двигателя

                                Много често поглеждаш. Не вярвам да е от изолацията, но няма как да разбереш, освен ако не я смъкнеш пак.

                                Просто стана много студено. Нормално е в гранични режими системата да има малки колебания.

                                Моята Самара, например, в този студ изобщо отказва да достигне нормална за другите сезони температура, ако не спра парното или не спра на място. Ама аз съм си виновен - смъкнал съм корите под двигателя и ме мързи да ги върна.

                                Виж, корите отдолу, определено имат принос в охлаждането. При това - добре е да са там. Лятно време подобряват при охлаждането при работа на място, защото пречат на горещия въздух, издухван под колата да се върне напред и да бъде повторно всмукан от вентилатора. Зимно време създават допълнителни вихри при движение и допълнително охлаждат двигателя, който няма нужда от това.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X