Обява

Свий
Няма добавени обяви.

интерколер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Няма. И морга за джипове няма((( Не мога да разбера къде се дява всичкия тоя буклук. В Македония ли ги продават като усетят че умират, кво става не вдявам.

    Коментар


    • #47
      абе наскоро се свързах с един в дупница докарва по поръчка части сякви за джипове! Да ама компресори е имал и ги е продал по 200-300 лева и лебетки също и тех ги е бастисал! Поне една спирачна помпа ми намери(донесе я от гърция) за ландкрузер за 30 лева ми я даде! Скоро несъм се връзвал с него, но си мисла,че ако му удара някви пари на капака ще донесе квото заръчам ама ного път дотам, а несъм имал наскоро ходене натам!
      4ао
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #48
        Брат ми ходи постоянно по ония места, има и други хора, не е проблем.
        Обаче на мене поне това не ми върши работа. Аз не знам кога кво ми трябва. Като имам пари отивам в някоя морга и зяпам. Хем научавам кое как правят, хем си намирам нещо дето не съм и знаел че ми трябва. Или как да го направя.

        Коментар


        • #49
          много добре правиш! Аз обужавам да скитам сред моргите ама не във всички дават да се влиза, а още по-малко да влезеш и да си ровиш без някой да ти дава зор...
          В повечето случаи като ида да търса нещо и ме посрещат с израза "за каква кола е тва" и след като кажа няква японска и те отсичат "няма" и вече ..., обеждавам ги понякога по 1 час, че може да се пригоди нещо и да стане по-добро ама ...
          4ао
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #50
            На такива им показвам тлъста пачка кинти, поне три пръста, и им казвам че съм се канел да я похарча при тях. Ама сърцето не ми дава да ги безпокоя при това положение и си отивам. Още не е било да не скимтят и да не подтичват подире.

            Коментар


            • #51
              дали има ефект от интеркулера може да прецените като разгледате обявите в мобиле.де за ТЛК... Почти винаги има по някой 2.5ТД 116кс /и обяснение, че е с допълнително монтиран "LLK" и има ТЮВ за 116кс вместо 86 или 90кс.../
              А иначе, за теории може да си пишеме хиляда и една нощ...
              Важното е от точно определен тип кола какво може да се постигне най-лесно и евтино... в случая с колите с турбокомпресор, най-лесното е да се монтира интеркулер /или да се замени фабричния с по-голям/...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #52
                ) Теория която не работи се казва хипотеза. Незнаенето на теорията значи незнаене на нищо. Феменологичното описание на разните неща в техниката се казва занаятчийство. Писането на обяви с именно такова съдържание, или начало на разговора с брой коне за мене е скудоумие. А лабораторните стойности за сертификация и реалните стойности са хм, различни неща. Както показва живия живот.

                Коментар


                • #53
                  Не съм се задълбавал много, но се чудя върху няколко неща по темата:
                  Каква е тампературата на въздуха след турбото (или какъвто друг нагнетател се използва)?
                  Каква ще е температурата в края на сгъстяването в цилиндъра? с и без интеркулер?
                  Има ли критична стойност тази температура (в края на сгъстяването или момента на впръскване на горивото)?

                  Ако отговора на последния въпрос е да - как се регулира тази температура?
                  а) понижено налягане на компресора
                  б) интеркулер
                  в) понижена степен на компресия на двигателя

                  Ако някой много се запали - имам 2-3 книжки на тема теория и конструкция на турбо-бутални двигатели ... ама са на руски


                  ***
                  Стана дума за ммеханичния компресор на "новите" Мерцедес - всичко ново е добре забравеното старо - такива са се използвали от Мерц през 60-те в спортните им коли ...
                  Предимствата на конструкцията са непретенциозност, дълготрайност и цена ...
                  Той обаче е с по-ниско налягане и затова не винаги му се слага интеркулер. Почти няма Лаг, няма и прекомерна пикова стойност - равномерна работа в широк диапазон - това, което се иска от един Мерцедес ...
                  Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                  Коментар


                  • #54
                    Не съм искал и аз да се задълбавам нашироко в теорията и да чета умни и дебели книги. Спора ни беше принципен. Но явно не стигнахме до "консенсус"

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X