Обява

Свий
Няма добавени обяви.

интерколер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Да де ама въпросния мотор с 24 клапана, турбо и куулер .. е 205 !!!
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #32
      )) Всички коли, бензиновите особено, вървят най-добре в студения есенен дъжд. Това е същото. Остава някой и да сипва по малко вода във филтъра. Форсаж.

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от CarTest™
        Да де ама въпросния мотор с 24 клапана, турбо и куулер .. е 205 !!!
        да ама тогава е съвсем друг мотор вече... 4200сс е единственото общо... ти говориш за 1HD... а тази от моя линк е с тунингован 1HZ...

        ТАБЛИЦА
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #34
          Стефане на голяма грешка си се качил ! не знам какво имаш в гаража си и какво нямаш , но разликата е сериозна със и без интер.
          карал съм с измъкнат въздуховод на турбото и не ми се иска да си спомня каква мъка беше докато се усетя каква е повредата(все пак съм с 3 клас)
          и още : NISSAN 2.7 TD- 99к.с. , 2.7 TDI - 125к.с. - повярвай ми говоря за един и същи мотор !
          оставям твоята теория настрана и гледам моята практика(вярвай ми карал съм доста МПС-та с турбини)
          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
          0899187766

          Коментар


          • #35
            абе стига сте ровоили повече, че зехте да се излагате вече...
            Изкубан въздуховод и интерколер.... тва е се едно да сравняваш камион с кола та даже и повече!
            Че то дали има или не интерколер е се тая ако ти излезе въздушен мъркуч! Тия 1-2 бара дет натяга турбото отиват в атмосферата без значение каде е спукан мъркуча...
            аре стия вече с тоо интерколер разбрахме, че е хубаво нещо, но не е нещо без което неможе и със което ще постигнеш кой знае кво повече...
            и ние неядем доматите с колците...
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #36
              като се извади или скъса маркуч, двигателя става атмосферен... а турбодвигател без турбо е по-зле от обикновен двигател...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #37
                ) Сигурно е гнусотия да караш с постоянно включен ретардер

                Коментар


                • #38
                  Турбо с междинно охлаждане

                  Само едно не можах да разбера? Защо всички се опитвате да обясните на Стефан какво е кола с турбо и интеркулер. Човека не е казал, че не трябва да има междинно охлаждане на турбо дизела, а че точно това решение на вдигане мощността на дизеловия двигател е глупаво и евтино. И да - компресора при новите мерцедеси е нещо много по-добро, много по-умно и много по-елегантно решение. Ей хора, физиката си е физика, но финанситите на големите фирми гледат не физиката, а печалбите. Принципното решение за повишаване мощността на един дизелов двигател е компресор с бутилка Кислород към него. На бензиностанцията си зареждате нафта + кислород и ... Сте многократно по-добре от "колегите" с надпис TDi ...

                  Коментар


                  • #39
                    глупаво о ефтино а тези 26 коня( 27%)в повече ?
                    ама че глупаци произвеждат коли !
                    Стефан може би най-добре от всички ни знае какво е кола с турбо и за това се учудих , че според него - извинете НЕГО интера просто охлажда главите
                    а с кислорода внимавай - там нещата са доста по-сложни !
                    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                    0899187766

                    Коментар


                    • #40
                      Уф, не мога да се въздържа да не изкоментирам и аз
                      компресора при новите мерцедеси е нещо много по-добро, много по-умно и много по-елегантно решение
                      Да не би този умен компресор да не загрява въздуха при сгъстяването му?!? Какво като е механичен?
                      Какво ли трябваше да значи този цитат

                      Коментар


                      • #41
                        Първо лошото на компресора - излиза скъп щото трябва да е с голям дебит.
                        Всичко друго му е хубаво. Пускаш го да надуе гайдата и после караш и пееш. Като акумулатора. Генератора сипва в него когато колкото може, обаче на тебе не ти пука, щото инсталацията взема стабилно напрежение с колкото и трябва ток не от него ами от ефективния резервоар. Така като напомпаш подходящо някъв ресивер вече няма ни турбоями ни други зависимости от оборотите. Въздуха не е прегрят от турбината. Още повече. Можеш да пуснеш комресора на високо налягане, тогава на изхода на ресивера от разширението с неизменна топлопроводност той се охлажда изключително ефективно. Сред простолюдието номера е известен като адиабатен хладилник)) А иначе всички газови псуват че през зимата им замръзват изпарителите, е това е същото. Това е всъщност и истинското хладилене. Така не се запалват самолетите, атомните подводници, параходите, така се добиват от простия азот до истинския хелий.
                        А интеркулера е мижи да те лажем, отбиване на номера.
                        Според мене обаче компресорите са скъпи само щото са модни. Демек има надежда за нормалните хорица.

                        Коментар


                        • #42
                          че то един компресор изпълнимо е по-лесен от една турбина!
                          + това при компресорите няма лага при старта... както при турбините където винаги трябва да държиш определени обороти ако искаш максимума от автомобила!
                          така че разлика има, а и както казва Стефан интерколера е излишен, а от там и още маса пари повече...
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #43
                            Е, компресорната система е по-голяма, тежка и сложна. Затова и минава за по-нетехнологична и за оборудване от по-висок клас. Но така или иначе трябва да струва по-малко от нещастните климатици. Те са почти същото.

                            Коментар


                            • #44
                              и аз щех да се радвам да са евтини ама нема и аз бих си смонтирал един на пикапа Следа за втора ръка некаде от некой разбит гъзар паралия ама ...
                              4ао
                              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                              Коментар


                              • #45
                                Ами пак имам коментар по две точки
                                Въздуха не е прегрят от турбината.
                                Въздуха не се прегрява от близоста на турбината, а от самото сгъстяване, т.е. дали ще го сгъстиш с турбинен или механичен компресор все тая.
                                Можеш да пуснеш комресора на високо налягане
                                Не виждам смисъл - влагаш енергия и после пак снижаваш налягането за да се получи "ефекта на хладилника", а да не забравяме, че трябва и дюза, тясно място за да стане номера.
                                Иначе другите предимства са безспорни, за турбодупката и т.н. , но основното е, че на изхода на компресора пак има повишена темопература, която е добре да се понижи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X