Обява

Свий
Няма добавени обяви.

V6 или R6 за джип ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: V6 или R6 за джип ?

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    ...но мислим дека с неговия си хавтомат и подходяща отделна раздатка, може да се получи нещо.
    То се е получило,
    само че ще е почти невъзможно да го намеря,
    та си правя сметката да си го сглобя,
    но тогава искам да е точно каквото ми се ще.

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    То наистина зависи от целите, ама 722.6 не е от простите фтомати иска около 10 километра жици,а и отделната раздатка - г/газ69/нива - кво да сложи
    Целите - туризъм, да "дърпам" Гагич по светофарите, и да стигам преди него в Бургас, ма с повече почивки.

    Ако 722.6 беше проста, нямаше да я дискутираме,
    а и я има с раздатката която ми трябва.

    Въпроса е: Как да се куплира и тръгне с редовият шестак ?
    Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 10-03-16, 20:58.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #47
      От: V6 или R6 за джип ?

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      ...
      да се обявят мечтите
      - искам еди какво си, двигател, кутия
      ...
      да се пита
      - това аджеба, става ли, правил ли го е някой, може ли да стане.

      Тогава ще има техническо задание, по което може да си чешем езиците.
      ...
      Обявих кой двигател, с коя кутия, искам.
      ...
      Обикновено правя неща, които никой не е правил, щото така ми е интересно.
      С мислене и смятане (понякога се налага да е много бързо, но случаят не е такъв) нещата винаги ми се получават.

      ... а иначе, Форума е пълен с "офроудъри", дето искат да минат по утъпкани пътеки,
      ма то, в топъл креват се ляга най-лесно !
      ...

      Заданието: М104 с 722.6

      P.S. ... и това, разбира се, не е "на всяка цена", добре е да е без насилие, което надявам се, ще се изясни в темата.
      Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 10-03-16, 21:36.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #48
        От: V6 или R6 за джип ?

        [QUOTE=Джоу (x3mrjoe);2934971

        Заданието: М104 с 722.6

        P.S. ... и това, разбира се, не е "на всяка цена", добре е да е без насилие,.[/QUOTE]
        Какво насилие за някакви 5/6 входящи сигнала ?
        ПП. Това дето те е срам да му напишеш марката има ли ABS?

        Коментар


        • #49
          От: V6 или R6 за джип ?

          То, в днешно време, насилието е финансово, та това имах предвид.

          Идеята само е нахвърлена, и почти не съм мислил по темата, та се надявам, в дискусията, проблемите да се поизчистят.

          Проекта ще е нарочен, и няма пряка връзка с това от подписа, което има ABS,
          но в крайна сметка всичко ще зависи като се удари чертата.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #50
            От: V6 или R6 за джип ?

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Аз не че нещо разбирам от магарцедеси, но имам следните три въпроса:

            Атмосферки?
            Бендзин?
            722.6 на джип?

            Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
            Само "Да", че не ми се влиза в подробности.
            Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
            Гагич, промени нещо в терапията си !
            Ше взема да я патентовам моята терапия. Като гледам как благотворно ти се отразява. Как тъй се отказваш от олиото и старото масло като горива?
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #51
              От: V6 или R6 за джип ?

              Многото жица я свързвам единствено с много проблеми !
              Нужен е майстор с нестандартна мисъл !

              Коментар


              • #52
                От: V6 или R6 за джип ?

                За мойто G донора беше МL 3800 V6 Brabus и както двигателя така и автоматичната кутия бяха пипнати и имаха тунинг-мунинг!Но бързо се отказах от фтомата макар че щеше да "върви" повечко но.............мноо жица и чесане по някоя тъпа тиква то некви датчици щуротии дето в G-точката ги няма
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • #53
                  От: V6 или R6 за джип ?

                  Сетих се за един минус на редовия шестак- дълга тиква, като я прегрееш и се криви по-лесно.
                  В то е с 2 късички... дето на теория трябва да имат по-малко линейно разширение...
                  Успех!

                  ПП- Тоз мотор какви техн. данни има че нещо не се ориентирам?

                  Коментар


                  • #54
                    От: V6 или R6 за джип ?

                    За двигателите на МБ нямам мнение, но от известно време се чудя защо за проекти не се ползва ВАГ мотора ВР6 2.8( по-масов е от 3.2 и по-съвременен от 2,9) от голф . За него дори се продава преход към 01Е кутия за надлъжно куплиране(всъщност не е за 2,8 а за 3,2 и се позва от Фаетон ,А6 и Туарег и Кайен но захвата към камбаната на кутията е идентичен).
                    Мотора е доста компактен и има приятен въртящ момент и мощност дори и ако се кара атмосферен.
                    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                    Ford Fiesta 1.4 Tdci

                    Коментар


                    • #55
                      От: V6 или R6 за джип ?

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Ше взема да я патентовам моята терапия. Като гледам как благотворно ти се отразява. Как тъй се отказваш от олиото и старото масло като горива?
                      1.Не се хАби да я патентоваш - Не работи !
                      Консултирай се с фармацевтите и сменете химията, или пробвай нещо от природата.

                      2.От олиото няма да се откажа, щото въпроса е принципен,
                      а както писах и в "Дедовата" тема, приготвил съм ти подарък за Пасата, топлобменник и една десетка олио, ма ше треа да си го дръпнеш сам от резервоара.

                      P.S. Гагич, може да си технически неграмотен, ма поне може да четеш, а като пишеш, виждам че ползваш и Гугъл, та потърси с/за какво гориво е измислен дизеловият двигател от Рудолф Дизел, а това с отработеното масло го правят само малоумници, ма то и ти за това все го повтаряш.

                      P.P.S. В момента да караш "на олио" въобще не е "на далавера" , правя го за да не цапам природата, ма ти не може да го разбереш, щото и без това не я ползваш !

                      P.P.P.S. ... абе толкова ли не можа да си намериш нЕкой Пасат VR6, ми се излагаш с тая печка пред хората ?!
                      Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 11-03-16, 10:58. Причина: допълване
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #56
                        От: V6 или R6 за джип ?

                        Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                        За мойто G донора беше МL 3800 V6 Brabus и както двигателя така и автоматичната кутия бяха пипнати и имаха тунинг-мунинг!Но бързо се отказах от фтомата макар че щеше да "върви" повечко но.............мноо жица и чесане по някоя тъпа тиква то некви датчици щуротии дето в G-точката ги няма
                        Точно твойта конверсия ме интересува как си я направил.

                        Този BRABUS 3.8 М112 ли е, и с коя кутия е бил 5G или 7G-тройник ?
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • #57
                          От: V6 или R6 за джип ?

                          Доста интересни неща научих тука като това за дългият вал и дисбаланса му. Ясене най-накиченият вал с балансиращи елементи който съм виждал е бил на 3 цил.двигател, шестака който седи в момента в коша даже не трепва. А, и това за по-дългата глава също, щото съм виждал един дето е с много на брой къси глави пък често го ремонтират. На V-то което конструктивно не е мислено за екстреми наистина големите странични наклони са проблем но се решават с т.н. сух картер.
                          Ники, не знам какво точно гониш но се замисли за по-нататък щото аз карайки няколко години с редови шестак се оглеждам все повече за V осмак. Да няма нова тема догодина.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #58
                            От: V6 или R6 за джип ?

                            Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                            P.P.P.S. ... абе толкова ли не можа да си намериш нЕкой Пасат VR6, ми се излагаш с тая печка пред хората ?!
                            Мислиш дека от пръв поглед разпознаваш разни МПС-та, да, ама не. "Пасатът" ми си е бензинов, т.нар. "2Е" мотор, 2 литра.
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • #59
                              От: V6 или R6 за джип ?

                              Проекта си е за туристчески разходки, без фанатизъм, та мисля и за V8, но всичко зависи и от това на какви пари и проблеми ще дойде.
                              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                              Коментар


                              • #60
                                От: V6 или R6 за джип ?

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                Мислиш дека от пръв поглед разпознаваш разни МПС-та, да, ама не. "Пасатът" ми си е бензинов, т.нар. "2Е" мотор, 2 литра.
                                Извинявай, ше ти подаря газова уредба.
                                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X