...Ясене най-накиченият вал с балансиращи елементи който съм виждал е бил на 3 цил.двигател, шестака който седи в момента в коша даже не трепва
То на 3 цилиндъра каквото и да им балансираш все ще са в разнобой.
На дългите двигатели проблемите определено не се групират около общите вибрации, аз говорех за усукващи колебания на коляновия вал от които си страда само той.
Точно твойта конверсия ме интересува как си я направил.
Този BRABUS 3.8 М112 ли е, и с коя кутия е бил 5G или 7G-тройник ?
Ми как с шест степенна ръчка Мейла беше 2006 година та с 5G !Жената от три години търкаля такъв ама с 3200 V6 голямо куче излезе не се предава в нейните ръце!От скоро търкалям еднo V8 5800 бензин с четири степенен фтомат механичен туй голям кеф и яко желязо
То на 3 цилиндъра каквото и да им балансираш все ще са в разнобой.
На дългите двигатели проблемите определено не се групират около общите вибрации, аз говорех за усукващи колебания на коляновия вал от които си страда само той.
Но на V6, вала е много по-сложен за изчисление и изработка. Поне при ъгли на V-то различни от 120 градуса - т.е практически винаги.
А за вибрацийте, повечето с различен ъгъл от 60 градуса, им слагат и балансиращ вал.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
То на 3 цилиндъра каквото и да им балансираш все ще са в разнобой.
На дългите двигатели проблемите определено не се групират около общите вибрации, аз говорех за усукващи колебания на коляновия вал от които си страда само той.
Много е дълго, като за 5 г. в ТУ.
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Моля те, да се изразяваш правилно,
за теб ТУ би трябвало да е ВМЕИ "Ленин" !
Сега по темата:
И какво се оказва, че чисто констуктивно, редовият шестак е по-удачният вариант като мазане, заради работа при наклон, и балансирана работа.
Относно охлаждането на "дългата глава", мисля че ситуацията е спорна.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Имат предвид страничен наклон. И то голям. При който едните цилиндри на V-то стават почти хоризонтални. Като се има предвид, че повечето V6 са на 60 градуса, а V8 на 90, то при осмака този проблем е възможен и при по-малък страничен наклон.
От друга страна - ЗиЛ 131 с V8, 157 с L6. Опциите не са много за голям мотор.
Петре, егати и пущиняците - нещо което иска стардиагноза не е за в пустинята. Едно време LG 315/46, нарочно го правят всеяден за армията, не вЕрвам и с тия нови Геги да е така.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Петре, егати и пущиняците - нещо което иска стардиагноза не е за в пустинята. Едно време LG 315/46, нарочно го правят всеяден за армията, не вЕрвам и с тия нови Геги да е така.
Тева дето съм го пуснал е последното нещо от цедес за военните. Снимката е от един авер дето на това служи - прясна прясна. Иска ли, не иска ли стар диагноза не знам
Всъщност НАТО не е останало в края на ВСВ съответно и возилата се движат напред.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар