Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Opel Tigra 1.4 проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Opel Tigra 1.4 проблем

    Пробии дупката за буталото-една е стига да е затапен. Разхода според мен няма да мръдне.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #47
      От: Opel Tigra 1.4 проблем

      Здравейте! С риск да стана обект на подигравки , не можах да се стърпя да не опитам късмета си тук, тъй като единствено в тази точно тема в този сайт видях информация за фамозния ЕГР клапан на що-годе достъпно и за мен ниво. Да уточня - жена съм и не си поправям сама колата, но много се интересувам какво се случва с нея и си я гледам доста добре. Имам драма с гадния ЕГР, след редовно почивстване години наред вследствие на запушване (поне веднъж годишно се налага, карам Тигра 2000г. от 5 години, 1,4, 16V, Ecotec) - най-накрая ЕГР даде фира и се счупи тотално. Автомонтьорът, който ползвам от години (и е доста читав), обаче, тотално отказва да го "затапи", но може би не е сигурен дали може да го направи качествено, та имам два съвсем кратки въпроса относно как може да си разреша проблема без да се налага да купувам нов ЕГР и да дам стотиците левове и за него, и аз смяната му:
      1. Правилно ли разбирам, че все пак има вариант ЕГР-а да се затапи, така, че да не ми свети engine check-а и да отчита като грешка, че не го намира, но все да си работи ок въпросния engine check при възникване на други проблеми? И последствия сериозни от затапването на ЕГР по системата на колата не се очакват?
      2. Можете ли да ми дадете координати на читав човек в София, който може да го "затапи" проклетия ЕГР както трябва и без никакви странични и вредни последствия за колата?

      Благодаря много предварително!

      P.S. Изчетох Опелския форум, естествено, но съм една проста жена и обясненията за ЕГР в 90% ми бяха на китайски в повечето случаи

      Коментар


      • #48
        От: Opel Tigra 1.4 проблем

        При тотално "счупен" ЕГР няма шанс чека да угасне без да вземете друг. Чувал съм за електронен симулатор на опелски ЕГР,но не съм виждал. Вземете си читав от морга (около 50 лв) и закараите някъде колата да го затапят.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #49
          От: Opel Tigra 1.4 проблем

          Сеща ли се някой какво излиза през ауспуха на този двигател , щом така става с "екологичния" клапан Ма то Евро нам колко си ( екочистота) А , това беше друга тема.Госпожо , като затворите достъпа на част от отработилите емисии до горивната камера на двигателя-може и да тръгне добре ( стига да не е позапушил гърнетата). Смело тапата и успех!
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #50
            От: Opel Tigra 1.4 проблем

            Има няколко системи ЕГР при Опел и е възможно при затапването колата да влезе в авариен режим...На по-старите опели ЕГР няма обратна връзка към еку-то и след затапването му колата се събужда малко и може евентуално да падне разхода,но при тези които еку-то следи положението на клапана само със затапване няма да мине трябвва симулатор,за да не влиза в авариен режим.
            Поздрави
            Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

            Коментар


            • #51
              От: Opel Tigra 1.4 проблем

              Аз на моя ЕГР,му изрязах една ламаринка,с 1мм дебелина и точно където е буталцето на ЕГР-а,леко прокарах с шкурка,около буталцето и включително буталцето,но много малко,за да падне на по ниско ниво от корпуса,за да може да се движи,без да опира в ламарината,сложих го и в момента check-а не свети,а буталцето си се движи.Поздрави,Момчил!
              Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

              Коментар


              • #52
                От: Opel Tigra 1.4 проблем

                Да колега, и при мен е така въпреки,че не съм с екотек но поне според мен това е когато искаш да изолираш ЕГР когато е работещ.
                Поздрави
                Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                Коментар


                • #53
                  От: Opel Tigra 1.4 проблем

                  Колеги,отново проблем,който май обяснява всички проблеми,още от преди затапването на ЕГР-а зимата,та чак до сега.Значи,чух един звук,на течаща вода вътре в купето от към радиатора,но помислих че ми се причува,докато вчера сутринта,не може да откъсне из един баир едвам на трета.Подавам газ рязко до долу за 10 секунди се форсира,по пътя грам мощност няма.От ауспуха излиза дим,като пари и като сложиш близко ръка,се усеща влага.Като свалях последния път казачето,когато сменях степ мотора,забелязах че е с цвят на боза,но отново не обърнах внимание,а и се зарадвах,че мотора замърка,след смяната на степ мотора.Няма особенна загуба на антифриз,но има цвят на боза и при форсиране,в казанчето бълбучи водата(излизат големи балончета).Викнах един майстор,за да подтвърди съмненията ми за духнала гарнитура и каза,че най-вероятно е от нея.Каза,че тази седмица не е свободен,та чак другата.Мисля,тази неделя,най вероятно да я разглобя,да дам за шлайф главата,смяна гумички и припасване на клапаните.Обаче,проблема е че,до сега такъв ремонт не съм правил!Какво Ви е мнението,колеги?Да речем,притягането с динамоментричния ключ,мога да взема такъв от един монтьор-приятел или да го извикам ,направо той да притегне главата.После,дали ще мога да оцеля зацепването на ремъка?И има ли някакви работи,захванати на кофти места,по главата,освен тясното място и ръждясалите болтове на изпускаелния колектор?Давайте мнения и съвети какво да правя,понеже съм пред голямо двоумение.Дали да рискувам и да я бръкна сам или да я давам на майстор?Поздрави,Момчил!
                  Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X