Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мерцедес V8 M119 S420

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Мерцедес V8 M119 S420

    Първоначално публикуван от Людмил Кюковски Преглед на мнение
    И неволята викнала : Байййй Василеееееее !
    Стига бе!

    Това сериозно ли?

    Коментар


    • #32
      От: Мерцедес V8 M119 S420

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      Стига бе!

      Това сериозно ли?
      Равносилно е точно като да чакаш неволята
      Лудак

      Коментар


      • #33
        От: Мерцедес V8 M119 S420

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Правилно,но и тук имам вьпроси.

        Как така това нещо ще ми вьрви 2-3 месеца леко припушващо,ще има проблем с бубината и няма да метне код за грешка,няма да светне ламБа за проблем в цилиндрите и го прави само студена тоя номер.Скенер имам,проверявам и кодове няма,няма запазени при Стар Диагностика и леко претриса само от време на време без да светка каква да е лампа.

        Сядам,паля преди 2 седмици и тресе,секунда след това ЧЕК ЕНДЖИН,КЕЕЕЕЕЕФ ти казвам,най-после.Проверявам кодове и втори,трети и множество цилиндри проблем,прост тест ми показва положителни показатели на катализатора.Сменям свещи,завьртам му бубините и опс,пьрви цилиндьр,сменям бубина и пей сьрце.Как така вьрви сьс скапана бубина без да мрьнка тая кола?Избивала ми е и преди бубина,докато завьрша Майката,някьде около Йкраткото сьм и чек енджина е светнал.
        Бобините умират различно. Някои цъфтят отведнъж и после няма ни една искра и положението е ясно. Други започват да пропускат все повече запалвания, да зависят от температура, влага и фаза на луната. Ако пропуща примерно 15% от искрите, 15% от мощността на един от осем няма да се забележи, само леко ще тресе в някои режими, а катализаторът ще изгори. Евентуално частично, та да проявява само някои от проблемите и да не светят лампи. На тия лампи механизмът им не е идеален, а и не може да бъде.

        Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
        Не, не се губи доколкото знам. И никъде няма омаслено около спирачните апарати. Не мога да разбера обаче, връзката на спирачната течност и сладникавата миризма с бяла пара от ауспуха. За мене си е гарнитура на една от главите. Правенето означава друга кола. Утре козата отива на много рогат пръч и той ще каже.
        Спирачна течност ако се губи в посока двигателя, нищо няма да се омасли около спирачните апарати. Просто сервото ще храни един от цилиндрите със спирачна течност и въздух, а отначало то самото ще работи добре и няма да се забелязва. На кола без катализатор съм карал месеци наред така, ама накрая тъпото серво започна да гаси двигателя и да усилва спирачките само когато си иска. Като го смених, двигателят сам се оправи.

        Коментар


        • #34
          От: Мерцедес V8 M119 S420

          Асене, братко...

          Започна свършека на света - и при тебе почват да се случват чудеса, моя дерт хвърли в размисъл всеки собственик на СтарДиагноза в региона...

          Лошо..

          За бензина нищичко не мога да ти помогна, уви.. само по спомен, при разсипан катализатор дрънчене се чуваше само на тихи обороти, при 1000+ rpm нямаше абсолютно нищо... това за камбанките, де..

          Коментар


          • #35
            От: Мерцедес V8 M119 S420

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Не си казал,не сьм ти натоварил една,митото кой го плаща,че последно на шестачето му тьрсеха едни 11 бона мито.Това го има на половината километри на моята за около 7 или 8 примерно,с лек напьн за около и под 6,ако е бежова и за 4500 без повече от 5 дребни забележки.
            Тук е модерно да караш със щатски номера !

            Жалко ,че ти се спи а пък колата сигурно не е под прозореца ти ...... и 1-2 инструмента да имаше........
            Лудак

            Коментар


            • #36
              От: Мерцедес V8 M119 S420

              [QUOTE=NIKSD;2030626]Пенчо, тя работата ясна, нещо е изплякало и ще се прави/хвърля. Въпроса е защо не светват всякаквите там лампички, че нещо не е наред?[/QUOTE

              Обикновено се получава при някаква лоша връзка. Ту я има, ту я няма. Биг проблем, че при тебе май са километри жици и килограми куплунги>>>

              Коментар


              • #37
                От: Мерцедес V8 M119 S420

                Първоначално публикуван от Людмил Кюковски Преглед на мнение
                Тук е модерно да караш със щатски номера !

                Жалко ,че ти се спи а пък колата сигурно не е под прозореца ти ...... и 1-2 инструмента да имаше........
                Не е,на 20 метра от мен е,а половината багажник на малкия е пьлен с инструменти.Вали обаче и ега не му легна,водя го на бик и да си каже бика.



                Вени направо ми иде да сьбудя жената с вьпроса за камбанките,как и какво е чула като колата се спира между 2 сгради и всяко дрьнчене ще го усетя веднага.Това е с един звук последните 5-6 години и маааалко да измрьнка и го хващам,така хванах и ролката та моите се чудеха дали е здрава или не,на здрава си приличаше..Номера е,че и сина е чул,а той друго не знае,пьрвото му качване беше като беше на 3 дни и от тогава подсказва,като прекьсне колата и я хваща с мойта бьрзина.АЗ обаче карам с отворен люк и нищо не ми дрьнчи,те какво чуват не ги знам,остава да сьм глух..........


                Мистерията ще я овьртим след малко,пия кафето и скачам в тепавицата,сьн не ме лови ЗАЩО ако е глава е станало така.Не е вечно,но по-добре направено няма как да е специално тоя мотор в тия години,а 300 000 са му нищо,сина на него ще се учи.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #38
                  От: Мерцедес V8 M119 S420

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Бобините умират различно. Някои цъфтят отведнъж и после няма ни една искра и положението е ясно. Други започват да пропускат все повече запалвания, да зависят от температура, влага и фаза на луната. Ако пропуща примерно 15% от искрите, 15% от мощността на един от осем няма да се забележи, само леко ще тресе в някои режими, а катализаторът ще изгори. Евентуално частично, та да проявява само някои от проблемите и да не светят лампи. На тия лампи механизмът им не е идеален, а и не може да бъде.
                  Ясене това е мрьсна ГАД баце,чек енджина не му е перфектен,но на изгорял катализатор ще бие гьзь в тавана как си види ключа.Един от основните проблеми да са никакви пари тия машини тук,генерацията в дильра му е почти двойно на цената на колата ако сметнем работата.49 Щата могат,а ние НЕ да си монтираме нормални катализатори,трябвало да е легален в Калифорния.Това за разлика от много други коли няма почти никакьв толеранс,няма как да ми е задьнен катализатора и на 20% и да не писне веднага,тия поне сьм ги виждал срязани при всеки дребен проблем.
                  Не да тресе и прекьсва,а мааааалко да му е извьн нормите дебитомер и веднага скача / да не се чудиш що му е 500 кинта дебита /,а колата ни тресе,ни харчи,ни прекьсва,ни пуши ни нищо,ккараш 5-10 километра и фраааас,чек енджин.

                  Не е като да ми е пьрва кола,не е като да е единствена и никаква екзотика не е,с такива имаме навьртени милион и повечко.Вьпреки това всяко друго нещо писва веднага при проблем с катализатора.
                  Малко теория ако трябва - катализатора е с пропускливост 400 единици,най-ниското легално което може да се вземе е 300 единици,има и 200,че и 100 за гьзета с пьрделници - колкото по-малка е цифрата толкова повече пропускливост има ката.На тая не е сменян,оригиналния 400 си е и няма мегдан да задьнва,ако беше едни 200 да кажа Бе майната му,малко е клекнал,това няма как малко да клекне,няма как да пусне тема Колко ви харчи,харчи ли ти приблизително над 20% от заводското са ти насветкали лампите вьтре и рИве,че вьрви богата.Това вьрви маааалко над заводските данни от как сьм му сложил валяците,няма и смисьл да питам жената дали и какво,прибира се редовно с над 400-430 мили на резервоар,за сравнение 500 с мойто каране 220 и сьн пьрви на колонката.

                  Гадта не я знам как са я направили,но малко да изпляка и ще се разбере с голяма червена лампа долу в дясно,а това мьлчиииииииии.



                  Развитие ще има,но до тогава има да се почесвам какво иска.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #39
                    От: Мерцедес V8 M119 S420

                    Искала повече напьн,сутринта под капачката нищо,на прьчката ми се стори лека боза,мрьсна газ без да го чакам да загрее и след 15 минути как си работеше му изтеглих прьчката,бозичка и айде проблема сьвсем се изясни.

                    Отива за глави,катализаторите май не са се скапали,но това ще го мисля след седмица.


                    Благодаря на взелите участие в темата,при клекнали катализатори ще пиша пак.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #40
                      От: Мерцедес V8 M119 S420

                      А аз толкова да ги харесвах тези. Ти уби всичко детско в мене...
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Мерцедес V8 M119 S420

                        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                        А аз толкова да ги харесвах тези. Ти уби всичко детско в мене...



                        И аз така,вьпроса вече не е КАКВО, а ЗАЩО,принципно това тия номера не ги прави.Нещото което не му е по спецификация е маслото,но шанса от там да дава проблем с тиквита е никакьв.

                        Свирка без топче
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          От: Мерцедес V8 M119 S420

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение


                          И аз така,вьпроса вече не е КАКВО, а ЗАЩО,принципно това тия номера не ги прави.Нещото което не му е по спецификация е маслото,но шанса от там да дава проблем с тиквита е никакьв.

                          Свирка без топче
                          Пак бобината.

                          Спорадични пропуски в запалването = подобрени условия за детонационно горене. Ако нок-сензорът е на другия край на двигателя, я чуе детонация в един цилиндър, я не.
                          Следствие - гарнитурата духната.

                          Ама това са фриволни спекулации.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Мерцедес V8 M119 S420

                            Почна леко да пуши преди да прекьсва или поне това сьм усетил.

                            Това ПРИНЦИПНО / ако има топче де / трябва да дьржи на мноооооого по-големи издевателства от скапана бубина.Бубина ми е избивала и преди както казах и си вьрви на 7 без много да се замисля.SL500 сьс сьщия мотор и сьщата година го отваряха в гаража - 320 000 мили,2 пьти маркучи кьса,един пьт снадката за парното,един пьт заклинил термостат / до тук 4 зверски прегрявания /свещи не помни кога е сменял,спирачки и задни гуми всеки месец.АЗ това ако го причиня на моя кола ще си набия 2 шамара.Вчера трьгвам да правя на една сьщата парното,че нямаше какво да правя в сервиза,аз го мьча,клапани,помпичка................на финала поглеждам и той изтекьл от пласмасата зад осми,проверка и няма антифриз в казанчето.Теглих му една майна,а майстора ме бьзика,че от 3 месеца му е казал и ония се ослушва.202 000 мили,3 литра антифриз ги нямаше,парното не иска да си пусне на ниски обороти и пак вьрви.И това само вчера само за 5 часа и само в един сервиз,мачкат ги като цица и пак карат,моя го галя като и пак текна.

                            Някакьв скапан кьсмет ще да е това,да беше шестака няма и да се замисля защо,той си има главоболие от как са го милили в завода или по-точно модела гарнитура,тоя мотор УЖ НЕ.

                            Свалят и двете глави сега,всичките кодове ми ги даде в дясната,ако и лявата е клекнала пак сме у темата.
                            Последно редактирано от BENZBOSS; 18-12-12, 17:15.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #44
                              От: Мерцедес V8 M119 S420

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              Бубина ми е избивала и преди както казах и си вьрви на 7 без много да се замисля.
                              Пак да напомня - напълно изключен цилиндър и спорадично работещ са различни неща. Едното просто не работи, а другото прави толкова нагар, колкото място има.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Мерцедес V8 M119 S420

                                Сьгласен - с напьлно истрескала бубина сьм го карал тройно на тая дистанция преди около 40 000 мили и проблеми нихц.Пуши и от двете глави вече и ще се види дали и двете са клекнали или само едната.Като изплякаха цилиндри всичките бяха от едната глава та ако е клекнала и другата без да има проблем сьс запалването там ще се тьрси и още някаква причина освен бубината.

                                От 5 до 8 цилиндьр никога сьм нямал проблеми,ако е скапана и тая глава ще остане тезата стареене,скапана гарнитура,скапано масло,прегряване,стари свещи / да бе да,как минава тестове тогава /или просто свирка без топче.

                                Пусто,че няма да сьм там да го видя,хуквам по работа,да избивам глави..........мамка му.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X