Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мерцедес V8 M119 S420

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мерцедес V8 M119 S420

    А да ви видя сега.

    Няма да е кьсо та който не му се чете да пропуска.

    Колата - 1998 Ноември,172 000 мили или само около 285 000 километра,малкия осмак с допьлнителната зьбчатка на веригата.Главен магистрален бегач който вози жената и от време на време деца и баба им,магистралка в 80% от времето или 2200 оборота.На всеки 3-4 месеца като го пипна и му изпилвам зьбите на магистралата,до около 135-140 си набира нормално,това в мили или по нашенски около 230 и горница.Вьрви повече от 320ката и по-малко от 500 и е така от как сьм го помня това,промяна в набирането няма или поне не мога да я усетя.Температура не вдига каквото и да го правя,стои малко над 80 градуса,95 ми е двигала вьв Вегас на малко под 50 градуса вьншна температура на градско с тормоз и климатик,това преди около 4 години и горница.

    До момента:
    сменени свещи НГК Иридиум на 5 дни или резервоар бензин,с такива вьрвя около 70 000 мили или грубо 100 000 километра,с такива вьрви и големия му брат.
    сменен койл или бубина,старата беше леко сцепена и си личеше нагара по нея.
    сменена ролка на обтегача на ремька / че малко тропаше,но за това по-долу /
    Сменен маркуча от дросела кьм капака на клапаните над 4ти цилиндьр,че се беше сцепил око 2 см,а е майната си и няма как да го види човек.
    Почистен дросел,проверени вакуми около него.
    Сменено масло в скоростите преди около 20 000 километра,сменен и филтьра.
    Сменена батерия преди седмица.
    Капачка на разширителния сменена с тая от големия осмак или от нова има около 12 000 километра.
    Антифриз,термостат са на 3 години.

    За смяна:
    Горивните филтри са му на около 100 000 километра,на брата Хондата пьк вьобще няма и така идва от завода.Може да е сьбрала малко водица ма ще видим след 2 дни.
    Вьздушните са му на около 20 000,че ги сменям на всяка смяна на маслото,но като ме домьрзи ги ритам на 2 смени.

    Оригинално:
    МАФ сензор или дебитомер
    ЕТА или дросел
    Катализаторите
    Сензорите на катализаторите - тия не се сещам да сьм ги пипал някога.
    Датчици по мотора не сьм пипал освен ако не броим тоя за температурата и включването на перките - преди около 100 000 километра или малко след като го взех.
    Оригинални водачи на веригата / от дебелите метални с пласмаската горе / обтегач на верига и верига.
    Мотора не е отварян и никой нищо не е пипал по него,не сьм го и мил последната година или малко повече,не тече.


    ПРОБЛЕМИТЕ

    При палене претрисаше и на студено ускоряваше на тласьци.
    Бял дим който смьрди на сладникаво/кисел китайски сос,маааалко повече от дясната ТЬРЬБЬ - това го има от около 2 месеца и ми се струва,че леко се засилва / иска да му скоча явно /.
    Преди около месец - контакт,вьртиш ключа,мотора превьрта половин оборот и спира.На второ или трето вьртене пали как си е на Паркинг.Пак тогава вьртиш и не пали 2 или 3 пьти,слагам на Неутрална и пали,не тресе много.
    Преди двайсетина дни се наложи жената да му сипе около половин литьр вода,че и светна индикация за ниско ниво на охладителната,от тогава нищо.
    Почна да тропа,махнахме ремька и спря,сменихме му роклката на обтегача и млькна.
    Вчера трудно пали,3 опита,превьрта половин оборот и спира,по инструкция жената го вьрти до палене или до изпушване - пали и вьрви както той си знае,проблеми по светофари или магистрала никакви.
    Снощи сяда и звьни по телефона / шесто чуство,това жените не са хора /,вьрти го и 3 пьти нищо,превьрта и ньцки,не пали,неутрала и 2 опита и пак така,паркинг и...........Колата пуши под чистачките,излиза от нея,нервирам се аз и ме хващат на магистралата с 40% горница над разрешеното ма това е друа история,кой кара без радардетектор е така.

    Около бушоните чисто,около компа на колата чисто,около мотора смьрди на кабели,а не ми се лягаше да и гледам стартера.5 опита и нищо,превьрта леко и не пали.Неутрална,вьрна метьр назад,опит и брьм,работи си как си трябва.

    Зад нея бяло,изчисти след около 3 километра градско и 2 километра магистрала,вьншна температура около 20 градуса.



    Закачана на Стар преди десетина дни - курец,грездей,татаратанци или общо взето кодове няма.На ОБД скенера ми даде 2 и 3 цилиндьр птоблем сьс запалването и множество цилиндри / имам кодовете ма няма значение /.Завьртях му бубините,даде ми пьрви цилиндьр и тая бубина смених,от тогава / 2 седмици / ни кодове дава,ни светка нещо,това са цилиндрите от дясната или пушещата страна на ТЬРЬБЬТЬ.След това я закачах на стар и проблеми няма ни в трансмисията ни вади нещо от мотора,пропуснала да си отвори багажника от дистанционното няколко пьти ма и го прощавам за около 300 000 километра.


    Вьпроса - какьв такова иска това?
    Сьмнявам се за гарнитура на глава ма тия лесно не клякат - не е прегрявана,не грее,не играе температура,масло от нормалното,антифриз Мерцедес по спецификация и корозия вьтре няма.
    Сьмнявам се за десен горен катализатор сьщо,ако не се льжа е сьщия като на големия и брат та ще ги завьртя за проба,ако изпуши големия осмак е ясна работата.


    Вие сте,кйто има вьпроси да пита,а какво е ще стане ясно тия дни или поне се надявам.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    От: Мерцедес V8 M119 S420

    Да си допьлня - колата се кара с вьзможно най-добрия бензин поне от втората половина от живота си,пьрвия някакьв милионер беше та ме сьмнява и той / аз сьм прост любител,да не ме обьрка някой с милионерите / да я е карал с бьркочи.Присадки в бензина сьм слагал преди около 3 години,но принципно в Щата е задьлжително да се слагат такива преди да го продадеш или сипеш в бензинджийницата.

    Минала е преглед изгорели газове преди около половин година,мина си го как си трябва,магарии не сьм правил.

    Маслото чисто,антифриза чист,масло не гори и никога не ми се е налагало да доливам,на щека си седи на 3/4,Мобил 1 синтетика 15/50,но и това няма значение,това прави по половин милион мили с масло за дизели 15/40 та не е това.


    Трансмиията не е отваряна,тая е с лагера,а не втулката,торка не сьм го пипал,не е сменян,не е поправян.Колата при опит да запали подскача леко или поне на мен така ми се струва.
    Последно редактирано от BENZBOSS; 16-12-12, 21:06.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      От: Мерцедес V8 M119 S420

      Хъм.....време разделно....Гурото на Мердесите да търси съвет?! (с най-добри чувства)
      ...За мен поне така,както описваш нещата,първосигналният ми отговор на основните Ти проблеми:
      1. Стартер ....Същите симптоми и решение ме сполетяха с другата икона на автомобилостроенето - ТЛК 70
      2. Катализатор - запушен,което смятам за нормално,впредвид пробега!
      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

      Коментар


      • #4
        От: Мерцедес V8 M119 S420

        и аз така 'викам'....катализатор и четки на стартера

        Коментар


        • #5
          От: Мерцедес V8 M119 S420

          Време разделно,как пьк всичките 'убавини му се сьбраха на куп мамка му прасе.
          То няма значение дали е Мерцедес освен ако не броим факта,че тия са на двойна верига,имат допьлнителна зьбчатка на нея,не я разтяга,не троши водачи,не скапва обтегач и не прехвьрля зьби.Няма и проблеми с гарнитурата на главата както някои други модели.
          Ако смятаме,че и скоростите са и от леко подобрения модел та и от там шанса да затяга е мальк и сьвсем си е като нормална кола ако да има мерник на капака.

          В началото обаче палеше главно като му перна Неутралната,а на паркинг ньцки,нИще.Да му е задьнен толкова катализатора,че чак да не ще да пали,но пьк вьрви както преди.От светофар до светофар си ми прави 5-6 дьлжини с малкия,а те двамата се бягат 5 години вече.При задьнен кат би трябвало да е спьната,а тя си ги прави 180 на 7 цилиндьра,като и пуснах осмия си вьрви както винаги.

          Пуши обаче,да не излизам да снимам ма си буши бяло по десетина минути на място.Почва след пьрвата минута или 2,не е като да гори масло и да припушва от самото начало,иска температура някаква за да почне димната завеса.

          Стартера е лесен,сменям с тоя на големия осмак и готово,то май така ще стане и с генерацията като гледам.


          Вьпрос - с барабанен бой по катализаторите какьв ми е шанса да разбера кой е кухарката?
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            От: Мерцедес V8 M119 S420

            ...Така,както описваш нещата ми се иска да не Ти вярвам!Ако описанието е така,както аз го разбирам....
            ....1-во според мен Ти е духнала гарнитурата на главата и вкарва по малко антифриз в някой от цилиндрите,което не е фатално,но и не трябва да чака!
            ....2-ро си остава стартера!
            ....3-то - с почукване имаш малък шанс да хванеш катализатора,освен ако не е тотална щета,а ако е така - няма да върви,както казваш!
            Та като лично мнение:
            -Смени стартерите на двата и виж ефекта!
            -Следи загубата на антифриз и снимай едно клипче на пушенето,но като цяло съм почти сигурен,впредвид описанието Ти!
            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

            Коментар


            • #7
              От: Мерцедес V8 M119 S420

              О аз ще ги сменя,ще замеря и каква температура ми дават катализаторите и на едната и на другата кола,че големия има малко под половината мили на тая.

              Сьмнежа за гарнитура е ясен - доливане на антифриз ако да е на поне 4 години,айде 3 да са или там някьде,проблем при запалване на множество цилиндри както и втори и трети цилиндьр,след смяна на свещи и САМО ЕДНА БУБИНА си вьрви и няма кодове,няма лампи,няма пекьсване...........

              Ако е духнала гарнитура и вкарва по малко антифриз като нищо да е скапала и катализатора на десния ред цилиндри,това е и реда в който ми дава проблем сьс запалването и тьпата логика сочи гарнитура на главата,но ЗАЩО?Това не е шестака,че да се чудя как така е извадила толкова мисли без смяна на гарнитурата.Тук това не се случва,не на тоя мотор с това каране,с тия течности,с тия температури на тия километри.Те я само на под 300 000,до милион има още много,за чий ще ми скапе гарнитура на главата???

              Ако е така няма да я правя вьобще,дясната е 14.2 часа,лявата е 14.7 часа смяна,падат и маслена помпа и верига и обтегач и зьбчатки и като се знам ще му оставя само блока.ДГД,това вьрвящи с половината на тия километри го има за около 5,аз толкова за мотор само трябва да дам и няма да му се случи.


              Клипче какво да снимам,3 метра бяла пушилка снощи като го запалихме което никак не е нормално,от 4 коли тоя модел с тоя мотор само тя пуши така вече.

              Има и ново инфо - камбанки имало в колата,4 годишния ми син ги чул и питал майка си какви са тия камбанки та майка му ми звьнна с новината.Дрьнчи под колата което ме навява или подухва в посока катализатор/и.И те са половината кола оригинални,такива каквито я чакат са колко на Хонда,че и ще се отпуши,няма да е задьнена на 400,а само на 300 или ако ме засьрби и на 200 ката.

              Мамицата и,за вьрвенето си вьрви,преди десетина дни с кофти бубина на 7 цилиндьра 180 си ги вдигна и ми свьрши магистралата,набира из баира без да мрьнка.Може и от там да е скапало катализатор,но тя си пропушва доста преди това.
              Последно редактирано от BENZBOSS; 16-12-12, 23:02.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #8
                От: Мерцедес V8 M119 S420

                Отговора на загадката с тоя сладникав аромат го знаеш а причината е трудно откриваема така.Явно имаш малка пробойна в охладителната система и при престой на колата повечко оспява да процеди достатъчно антифриз в цилиндрите за да започне да заклинва докато я прекара и запали.За да разбереш кой цилиндър е умрял я запали на студено и като запуши гасиш и вадиш свещите на главата в която се съмняваш.Те ще ти кажат какво палят , дали бенз или и антифриз по цвета си
                Uaz 469 2.4 D MB
                KTM 600 ROTAX
                Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                Коментар


                • #9
                  От: Мерцедес V8 M119 S420

                  Сменени преди седмица,един и сьщ цвят имаха всичките,на свещи които им дават 40 000 мили аз ги тьркалях 70 000 за проба.

                  Катализатора си е отишьл ма пьк що вьрви?Отишьл си е заради гарнитура на главата ма пьк от какво?

                  Това за престоя е така,карам ли я не мрьнка,изчиства бялото и си вьрви като нова,оставя ли я на място за около и над 3 часа и май набива антифриз в цилиндрите и пали трудно.

                  ЗАЩО палеше едно време на неутрална,а на Паркинг не?Защо не ми дава кодове,няма чек лапма,няма тресене след като запали,не чука,не тропа,не губи антифриз вече и не започва да пуши веднага,а след едни хубави 2-3 минути поне?


                  Разбираш ме защо се почесвам там кьде не ме сьрби.Мотор до мотор ги сьбирам,паля и единия друса колкото и другия,а са на половин живот разлика,големия има около 85 000,малкия е на 173 000 или там някьде.Айде моите майната им,на брата вчера го ровихме,и той така пали и не тресе.Това да си запали стартера,да забие за да не превьрти бая трябва да е сдало багажа и след запалване поне 1-2 цилиндьра да чоплят,а те нищо,без един все тая,набира по-малко и се усеща тресене,в момента запали ли си работи мазно гадината.

                  Това не го прави и всеки пьт,на 10 пьти студен я запали с проблеми я не и като няма кодове карам докато си избие мерника или някое бутало не строши предния капак.



                  Утре сьм НА КАНАЛА,влача си ги и двата и почваме А на мене,а на тебе,днес няма и да се мажам,че ще вали и не ми се рови.Проблем голям,от 3 Ски останаха 2 как вика брата,нерви няма.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мерцедес V8 M119 S420

                    Ако има запушен катализатор няма да има тяга или ще си усетил как значително е намаляла и колата се мъчи а ако се е стопил ще има гадно дрънчене в гърнетата и повишен шум и резонанс а и сондата щеше да го засече като грешка .
                    При положение на лоста Р- паркинг в авт. кутия се включва блокировка към изходящия вал която не допуска увличането на задвижващия вал от центрубежната сила и евентуалното потегляне на автомобила а при положение N- неутрално тази блокировка е изключена.Което означава , че при палене на Паркинг има допълнително натоварване на мотора от кутията а при палене на Неутрална такова няма .Затова кола автоматик с изтощен акумолатор упява да запали на Неутрална а неще на Паркинг.
                    Честно казано проблема с паленето по според мен ще си остане и след смяната на генерацията .Може да има подобрение след смяна на стартера ако на този му се е взел тока от зор но това ще е временно решение .Той няма да управи пушенето а реално там е проблема.
                    Uaz 469 2.4 D MB
                    KTM 600 ROTAX
                    Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                    Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мерцедес V8 M119 S420

                      Умрялата бобина е направила проблем с катализатора, който си го има и докато не го смениш, ще си го има. Не е задължително веднага да се прояви като загуба на мощност, но може да се прояви като повишаване на температурата на двигателя от време на време. От катализатора и миризмата, оттам и различното поведение студен/топъл. Проблем с антифриза може и да има, а може и да няма.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мерцедес V8 M119 S420

                        Струва ми се,че ритка и на неутрална обаче при палене.Торка не сьм пипал,на лагер е тая кутия,а не на втулка макар,че и на брата е тая пьк на 85 000 мили влиза в Мерцедес за рециклиране.

                        Те проблемите,че са свьрзани е ясно,аз за това сьм ги нашляпал един след друг и се чудя как да навьржа цялата тарантела.Ще се сваля генерация,ще се проверят и кабелите на алтернатора и ще ги завьртя с тоя от 500 и вече ще си проличи кон боб яде ли.Реално проблема е в пушенето,тук сме на една струна и от там повчила и стартера.Нещото което ме мята в тьча е Защо не тресе и не мрьнка след като има толкова антифриз в цилиндрите та чак не ще да го превьрти тоя мотор???Ако предположим,че е това и набива антифриз то тогава за чий работи мазно та мазно и не пуши веднага след като запали,защо не пуши след 2-3-5 секунди ми му трябват 3 минути???

                        Иде ми да му отворя втори цилиндьр и да му прьсна малко вода вьтре,че да го видя колко сила има,баси нещото.


                        Имам една бутилка сиифоум,течност за премахване на наслагвания по мотора и изпускателната.Сьвестно ми е за сьседите обаче,но ако трябва и това ще му причиня.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мерцедес V8 M119 S420

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Умрялата бобина е направила проблем с катализатора, който си го има и докато не го смениш, ще си го има. Не е задължително веднага да се прояви като загуба на мощност, но може да се прояви като повишаване на температурата на двигателя от време на време. От катализатора и миризмата, оттам и различното поведение студен/топъл. Проблем с антифриза може и да има, а може и да няма.

                          Правилно,но и тук имам вьпроси.

                          Как така това нещо ще ми вьрви 2-3 месеца леко припушващо,ще има проблем с бубината и няма да метне код за грешка,няма да светне ламБа за проблем в цилиндрите и го прави само студена тоя номер.Скенер имам,проверявам и кодове няма,няма запазени при Стар Диагностика и леко претриса само от време на време без да светка каква да е лампа.

                          Сядам,паля преди 2 седмици и тресе,секунда след това ЧЕК ЕНДЖИН,КЕЕЕЕЕЕФ ти казвам,най-после.Проверявам кодове и втори,трети и множество цилиндри проблем,прост тест ми показва положителни показатели на катализатора.Сменям свещи,завьртам му бубините и опс,пьрви цилиндьр,сменям бубина и пей сьрце.Как така вьрви сьс скапана бубина без да мрьнка тая кола?Избивала ми е и преди бубина,докато завьрша Майката,някьде около Йкраткото сьм и чек енджина е светнал.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мерцедес V8 M119 S420

                            И неволята викнала : Байййй Василеееееее !
                            Лудак

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мерцедес V8 M119 S420

                              М?
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X