А да ви видя сега.
Няма да е кьсо та който не му се чете да пропуска.
Колата - 1998 Ноември,172 000 мили или само около 285 000 километра,малкия осмак с допьлнителната зьбчатка на веригата.Главен магистрален бегач който вози жената и от време на време деца и баба им,магистралка в 80% от времето или 2200 оборота.На всеки 3-4 месеца като го пипна и му изпилвам зьбите на магистралата,до около 135-140 си набира нормално,това в мили или по нашенски около 230 и горница.Вьрви повече от 320ката и по-малко от 500 и е така от как сьм го помня това,промяна в набирането няма или поне не мога да я усетя.Температура не вдига каквото и да го правя,стои малко над 80 градуса,95 ми е двигала вьв Вегас на малко под 50 градуса вьншна температура на градско с тормоз и климатик,това преди около 4 години и горница.
До момента:
сменени свещи НГК Иридиум на 5 дни или резервоар бензин,с такива вьрвя около 70 000 мили или грубо 100 000 километра,с такива вьрви и големия му брат.
сменен койл или бубина,старата беше леко сцепена и си личеше нагара по нея.
сменена ролка на обтегача на ремька / че малко тропаше,но за това по-долу /
Сменен маркуча от дросела кьм капака на клапаните над 4ти цилиндьр,че се беше сцепил око 2 см,а е майната си и няма как да го види човек.
Почистен дросел,проверени вакуми около него.
Сменено масло в скоростите преди около 20 000 километра,сменен и филтьра.
Сменена батерия преди седмица.
Капачка на разширителния сменена с тая от големия осмак или от нова има около 12 000 километра.
Антифриз,термостат са на 3 години.
За смяна:
Горивните филтри са му на около 100 000 километра,на брата Хондата пьк вьобще няма и така идва от завода.Може да е сьбрала малко водица ма ще видим след 2 дни.
Вьздушните са му на около 20 000,че ги сменям на всяка смяна на маслото,но като ме домьрзи ги ритам на 2 смени.
Оригинално:
МАФ сензор или дебитомер
ЕТА или дросел
Катализаторите
Сензорите на катализаторите - тия не се сещам да сьм ги пипал някога.
Датчици по мотора не сьм пипал освен ако не броим тоя за температурата и включването на перките - преди около 100 000 километра или малко след като го взех.
Оригинални водачи на веригата / от дебелите метални с пласмаската горе / обтегач на верига и верига.
Мотора не е отварян и никой нищо не е пипал по него,не сьм го и мил последната година или малко повече,не тече.
ПРОБЛЕМИТЕ
При палене претрисаше и на студено ускоряваше на тласьци.
Бял дим който смьрди на сладникаво/кисел китайски сос,маааалко повече от дясната ТЬРЬБЬ - това го има от около 2 месеца и ми се струва,че леко се засилва / иска да му скоча явно /.
Преди около месец - контакт,вьртиш ключа,мотора превьрта половин оборот и спира.На второ или трето вьртене пали как си е на Паркинг.Пак тогава вьртиш и не пали 2 или 3 пьти,слагам на Неутрална и пали,не тресе много.
Преди двайсетина дни се наложи жената да му сипе около половин литьр вода,че и светна индикация за ниско ниво на охладителната,от тогава нищо.
Почна да тропа,махнахме ремька и спря,сменихме му роклката на обтегача и млькна.
Вчера трудно пали,3 опита,превьрта половин оборот и спира,по инструкция жената го вьрти до палене или до изпушване - пали и вьрви както той си знае,проблеми по светофари или магистрала никакви.
Снощи сяда и звьни по телефона / шесто чуство,това жените не са хора /,вьрти го и 3 пьти нищо,превьрта и ньцки,не пали,неутрала и 2 опита и пак така,паркинг и...........Колата пуши под чистачките,излиза от нея,нервирам се аз и ме хващат на магистралата с 40% горница над разрешеното ма това е друа история,кой кара без радардетектор е така.
Около бушоните чисто,около компа на колата чисто,около мотора смьрди на кабели,а не ми се лягаше да и гледам стартера.5 опита и нищо,превьрта леко и не пали.Неутрална,вьрна метьр назад,опит и брьм,работи си как си трябва.
Зад нея бяло,изчисти след около 3 километра градско и 2 километра магистрала,вьншна температура около 20 градуса.
Закачана на Стар преди десетина дни - курец,грездей,татаратанци или общо взето кодове няма.На ОБД скенера ми даде 2 и 3 цилиндьр птоблем сьс запалването и множество цилиндри / имам кодовете ма няма значение /.Завьртях му бубините,даде ми пьрви цилиндьр и тая бубина смених,от тогава / 2 седмици / ни кодове дава,ни светка нещо,това са цилиндрите от дясната или пушещата страна на ТЬРЬБЬТЬ.След това я закачах на стар и проблеми няма ни в трансмисията ни вади нещо от мотора,пропуснала да си отвори багажника от дистанционното няколко пьти ма и го прощавам за около 300 000 километра.
Вьпроса - какьв такова иска това?
Сьмнявам се за гарнитура на глава ма тия лесно не клякат - не е прегрявана,не грее,не играе температура,масло от нормалното,антифриз Мерцедес по спецификация и корозия вьтре няма.
Сьмнявам се за десен горен катализатор сьщо,ако не се льжа е сьщия като на големия и брат та ще ги завьртя за проба,ако изпуши големия осмак е ясна работата.
Вие сте,кйто има вьпроси да пита,а какво е ще стане ясно тия дни или поне се надявам.
Няма да е кьсо та който не му се чете да пропуска.

Колата - 1998 Ноември,172 000 мили или само около 285 000 километра,малкия осмак с допьлнителната зьбчатка на веригата.Главен магистрален бегач който вози жената и от време на време деца и баба им,магистралка в 80% от времето или 2200 оборота.На всеки 3-4 месеца като го пипна и му изпилвам зьбите на магистралата,до около 135-140 си набира нормално,това в мили или по нашенски около 230 и горница.Вьрви повече от 320ката и по-малко от 500 и е така от как сьм го помня това,промяна в набирането няма или поне не мога да я усетя.Температура не вдига каквото и да го правя,стои малко над 80 градуса,95 ми е двигала вьв Вегас на малко под 50 градуса вьншна температура на градско с тормоз и климатик,това преди около 4 години и горница.
До момента:
сменени свещи НГК Иридиум на 5 дни или резервоар бензин,с такива вьрвя около 70 000 мили или грубо 100 000 километра,с такива вьрви и големия му брат.
сменен койл или бубина,старата беше леко сцепена и си личеше нагара по нея.
сменена ролка на обтегача на ремька / че малко тропаше,но за това по-долу /
Сменен маркуча от дросела кьм капака на клапаните над 4ти цилиндьр,че се беше сцепил око 2 см,а е майната си и няма как да го види човек.
Почистен дросел,проверени вакуми около него.
Сменено масло в скоростите преди около 20 000 километра,сменен и филтьра.
Сменена батерия преди седмица.
Капачка на разширителния сменена с тая от големия осмак или от нова има около 12 000 километра.
Антифриз,термостат са на 3 години.
За смяна:
Горивните филтри са му на около 100 000 километра,на брата Хондата пьк вьобще няма и така идва от завода.Може да е сьбрала малко водица ма ще видим след 2 дни.
Вьздушните са му на около 20 000,че ги сменям на всяка смяна на маслото,но като ме домьрзи ги ритам на 2 смени.
Оригинално:
МАФ сензор или дебитомер
ЕТА или дросел
Катализаторите
Сензорите на катализаторите - тия не се сещам да сьм ги пипал някога.
Датчици по мотора не сьм пипал освен ако не броим тоя за температурата и включването на перките - преди около 100 000 километра или малко след като го взех.
Оригинални водачи на веригата / от дебелите метални с пласмаската горе / обтегач на верига и верига.
Мотора не е отварян и никой нищо не е пипал по него,не сьм го и мил последната година или малко повече,не тече.
ПРОБЛЕМИТЕ
При палене претрисаше и на студено ускоряваше на тласьци.
Бял дим който смьрди на сладникаво/кисел китайски сос,маааалко повече от дясната ТЬРЬБЬ - това го има от около 2 месеца и ми се струва,че леко се засилва / иска да му скоча явно /.
Преди около месец - контакт,вьртиш ключа,мотора превьрта половин оборот и спира.На второ или трето вьртене пали как си е на Паркинг.Пак тогава вьртиш и не пали 2 или 3 пьти,слагам на Неутрална и пали,не тресе много.
Преди двайсетина дни се наложи жената да му сипе около половин литьр вода,че и светна индикация за ниско ниво на охладителната,от тогава нищо.
Почна да тропа,махнахме ремька и спря,сменихме му роклката на обтегача и млькна.
Вчера трудно пали,3 опита,превьрта половин оборот и спира,по инструкция жената го вьрти до палене или до изпушване - пали и вьрви както той си знае,проблеми по светофари или магистрала никакви.
Снощи сяда и звьни по телефона / шесто чуство,това жените не са хора /,вьрти го и 3 пьти нищо,превьрта и ньцки,не пали,неутрала и 2 опита и пак така,паркинг и...........Колата пуши под чистачките,излиза от нея,нервирам се аз и ме хващат на магистралата с 40% горница над разрешеното ма това е друа история,кой кара без радардетектор е така.
Около бушоните чисто,около компа на колата чисто,около мотора смьрди на кабели,а не ми се лягаше да и гледам стартера.5 опита и нищо,превьрта леко и не пали.Неутрална,вьрна метьр назад,опит и брьм,работи си как си трябва.
Зад нея бяло,изчисти след около 3 километра градско и 2 километра магистрала,вьншна температура около 20 градуса.
Закачана на Стар преди десетина дни - курец,грездей,татаратанци или общо взето кодове няма.На ОБД скенера ми даде 2 и 3 цилиндьр птоблем сьс запалването и множество цилиндри / имам кодовете ма няма значение /.Завьртях му бубините,даде ми пьрви цилиндьр и тая бубина смених,от тогава / 2 седмици / ни кодове дава,ни светка нещо,това са цилиндрите от дясната или пушещата страна на ТЬРЬБЬТЬ.След това я закачах на стар и проблеми няма ни в трансмисията ни вади нещо от мотора,пропуснала да си отвори багажника от дистанционното няколко пьти ма и го прощавам за около 300 000 километра.
Вьпроса - какьв такова иска това?
Сьмнявам се за гарнитура на глава ма тия лесно не клякат - не е прегрявана,не грее,не играе температура,масло от нормалното,антифриз Мерцедес по спецификация и корозия вьтре няма.
Сьмнявам се за десен горен катализатор сьщо,ако не се льжа е сьщия като на големия и брат та ще ги завьртя за проба,ако изпуши големия осмак е ясна работата.
Вие сте,кйто има вьпроси да пита,а какво е ще стане ясно тия дни или поне се надявам.
Коментар