Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мерцедес V8 M119 S420

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Мерцедес V8 M119 S420

    Е добре Боби не е ли около теб ?
    Той е баш Майстора на тия неща ... той ти прави главата на 6така нали ?
    Ако ми беше под ръка дирекно да съм закарал моята бангия при него
    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

    Коментар


    • #47
      От: Мерцедес V8 M119 S420

      Колата е при Боби. Свалят двете глави и ... както си му е реда.
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #48
        От: Мерцедес V8 M119 S420

        Карах му я,мислихме го,симптомите ясни,но проблема беше скрит.Той ме и знае как си поддържам колата и знае как жената я кара тая,знае и какъв е шанса да са гарнитури на тоя мотор.2 пъти при него и стоим и му се дзверим 4 човека - моя механик който кара тоя мотор в неговата Е класа и който основно се занимава с глави и гарнитури в сервиза,Майстора няма да го описвам и третия дето като фен на Баварец се хилеше,но и той не вярваше да е глава.
        - Колко и да е скапан Мерцедеса това на тия не им е проблем,а да ви видя сега.

        и се пулихме с часове,грам код не вади,кой и ЗАЩО да предположи,че гарнитурите си отиват........
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #49
          От: Мерцедес V8 M119 S420

          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          Карах му я,мислихме го,симптомите ясни,но проблема беше скрит.Той ме и знае как си поддържам колата и знае как жената я кара тая,знае и какъв е шанса да са гарнитури на тоя мотор.2 пъти при него и стоим и му се дзверим 4 човека - моя механик който кара тоя мотор в неговата Е класа и който основно се занимава с глави и гарнитури в сервиза,Майстора няма да го описвам и третия дето като фен на Баварец се хилеше,но и той не вярваше да е глава.
          - Колко и да е скапан Мерцедеса това на тия не им е проблем,а да ви видя сега.

          и се пулихме с часове,грам код не вади,кой и ЗАЩО да предположи,че гарнитурите си отиват........
          Аз продължавам да НЕ вярвам
          Лудак

          Коментар


          • #50
            От: Мерцедес V8 M119 S420

            Ще е много грубо ако си прав

            С две думи сподели в какво и защо точно се съмняваш.

            И да допълня,че го има в първа страница,но и знам на къде хваща темата - маркуча от дросела към капака на клапаните е сменен с нов,стария беше станал на макарон и се беше сцепил около половин сант. точно над 4 цилиндър.Дросела му го чистих и от едно до десет си беше мръсен на 2 примерно,колкото можах обрах и под клапата,там си беше чисто.Вакуми с гледане не се оправят,но ги погледнах,да се запиша,имам от техните вакумни тубички около 5 метра навъртени под резервната гума,но нищо не съм сменял,напукани или скъсано не видях.

            Под капачката на маслото абсолютно чисто,мотора вътре или поне колкото се видя от отвора на капачката е с чисто масло,на щеката излиза кафе с мляко като кафето преобладава.Задника му пуши само първите десетина минути,загрее ли е като истински.Дясната тръба пуши двойно на лявата,оригинална генерация.


            А кажи сега,това ако му направят гарнитурите и пак пуши ще ги скъсам от майтап,в сервиза няма да се живее вече,но де тоя късмет.

            Кажи какво мислиш,че поне да знам като се пребера какво да ровя.Дюзи,вакуми,катализатори........татаратанци,кодове няма,минава Калифорнийски тест газове.

            Кажи баце
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #51
              От: Мерцедес V8 M119 S420

              Снимай ми гарнитурата двустранно когато я свалиш без въобще да е бърсана. Главата и блока също.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #52
                От: Мерцедес V8 M119 S420

                Аз съм само на 6 мили от брега пред Моро Бей или на около 250 километра северно от ЛА.В момента мога да снимам 2 дизелови Кьминс по 370 коняПоне нямаше масло и вървят със синтетика 5W30,казвай бързо да ги снимам ли преди турбините да са хванали къра?

                Мани майтапа,на бачкане съм и няма как,колата не я знам в какво състояние е,оставил съм я в сервиза да се борят с нея.На механика му вярвам та вярвам и ще си каже ако има нещо по така.Е те тогава ако не ги скъсам от бьзик........

                След 2 дни съм в сервиза,падне ли ми разчекната ще ти я снимам,на мен също ми е мнооооооого интересно как така от старост по едно и също време се скапват гарнитури на това нещо.Баси,скапани осмаци прегряване по 5 пъти,коли без антифриз,коли които историята си не знаят идват за спирачки и ако може да погледнем защо нямала парно........си бичат,а това текна.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #53
                  От: Мерцедес V8 M119 S420

                  Гарнитурите тръгват и заради изтървали резби в блока. Течност може да губи от пробив в главите , с надуване ще се разбере има ли проблем. Надуй и блока ако има "мегдан". Не изключвай нито една вероятност за да спиш спокойно. Аз го гледах този филм съвсем наскоро.
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Мерцедес V8 M119 S420

                    Това няма кой да го направи или поне няма кой да се занимава,не си заслужава,не е състезателна кола и не струва толкова много.Мога да и набия 3,от там на горе се купува друга или направо друг мотор.Като се пребера ще видя до къде са я докарали и какво можем да проверим още,но има нещо много гнило в цялата врътка.

                    Да не казвам голяма дума,но това нещо болтове не пуска,не му изтърват резби като на следващия модел.Тук са дупчени и после нарязани,не ги е била машина.Тоя мотор идва с малки промени от състезателния Ц9 Заубер или 850 коня с турбините,победителя в Льо Ман преди време,блока ако не се лъжа е същия.

                    Ташак ма да не се чудите защо никой и не си помисли за глави до момента с бозата.Виждаш и не вярваш на очите си.Като ги питах какъв е шанса да е сцепен блока и механика ме гледа все едно го питам дали е добре да му насадя 2.0 дизел.Това струва 50% повече от следващия осмак като пари за да се произведе,тъпи грешки не са правили еле 99 модел както го водят тук,на веригата има и допълнителна успокоителна зъбчатка за разлика от първите години,колко и да го ритам няма да прехвърли и зъб.

                    Е долу мнение за мотора,майната ми на мен колко ги обичам,хората си го казват черно на бяло,това за да мушне глава трябва не едно ми 2 турбини да му надена и пак няма да се даде.

                    Dismantle a M119 engine and admire what was known as "Craftsmanship". Holes were drilled then threaded, all mating surfaces milled to perfection, truly built the "Old German Way!" Dismantle a 112 or a 113 and admire "Manufacturing". Holes that have self tapping bolts screwed in by a machine, non critical mating surfaces sealed with silicone sealer/filler, very evident that these are built the "Times a Million Way!”
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #55
                      От: Мерцедес V8 M119 S420

                      Или главата ,или блока , или нещото м/у тях. Или, както казва един познат "Няма смърт без причина".За мен по-важно е какво довело проблема. Очаквам с нетърпение развръзката.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Мерцедес V8 M119 S420

                        И аз така,стареене не ми се връзва,много километри също,модел мотор и той така,скапана подръжка не е/ ако не броим свещите,но същите в друга кола караха тройно на тия мили / и единственото което не е по спецификация е маслото както казах.

                        Има нещо гнило,верно,че няма нищо вечно,но това е първа младост,само малко под 300 000 километра има,мамка му прасе.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #57
                          От: Мерцедес V8 M119 S420

                          Аз ПРОДЪЛЖАВАМ да не вярвам !
                          Принципно мога да напиша според мен какво е но хем ще ме нахраниш ,хем пък ще се разсърдиш ............

                          ПСТ
                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Маслото чисто,антифриза чист,масло не гори и никога не ми се е налагало да доливам,на щека си седи на 3/4,Мобил 1 синтетика 15/50,но и това няма значение,това прави по половин милион мили с масло за дизели 15/40 та не е това.
                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Искала повече напьн,сутринта под капачката нищо,на прьчката ми се стори лека боза,мрьсна газ без да го чакам да загрее и след 15 минути как си работеше му изтеглих прьчката,бозичка и айде проблема сьвсем се изясни.
                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Под капачката на маслото абсолютно чисто,мотора вътре или поне колкото се видя от отвора на капачката е с чисто масло,на щеката излиза кафе с мляко като кафето преобладава.Задника му пуши само първите десетина минути,загрее ли е като истински.
                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          и единственото което не е по спецификация е маслото както казах.
                          Последно редактирано от Людмил Кюковски; 22-12-12, 04:13.
                          Лудак

                          Коментар


                          • #58
                            От: Мерцедес V8 M119 S420

                            Първоначално публикуван от Людмил Кюковски Преглед на мнение
                            Аз ПРОДЪЛЖАВАМ да не вярвам !
                            Принципно мога да напиша според мен какво е но хем ще ме нахраниш ,хем пък ще се разсърдиш ............

                            ПСТ
                            Е що сьм я пуснал темата?

                            Колата още не е почната,чакаме една МР2 да слезе от там,че му изхвьрчало буталото през блока и му сменят мотора.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #59
                              От: Мерцедес V8 M119 S420

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              Ще е много грубо ако си прав

                              С две думи сподели в какво и защо точно се съмняваш.

                              Кажи баце
                              За мен сам си виновен за положението и то точно заради "единственото което не е по спецификация"
                              Пушенето идва от това ,че след като изгасиш колата и поседи от някъде цилиндрите се пълнят с масло.Точно заради маслото в цилиндрите ти е проблема с бобините и ОБД-то плюе грешка но това си е и логично !
                              Според мен маслото се задържа в главата и като изгасиш почва да пълни цилиндъра.От там палиш трудно ,маслото отива изхвърлено в генерацията и "чадиш" докато не го изчисти.Маслото се задържа в главата точно заради "кафето" което виждаш на пръчката в картера."Кафето" става заради запушен/не работещ клапан на картерните газове .
                              Лудак

                              Коментар


                              • #60
                                От: Мерцедес V8 M119 S420

                                Пуши не е точно. Излиза бяло като пара и сладникаво- еврика! Антифриз е!
                                Тия моторетки са правени за минерално масло. Ние караме с много по-добро синтетично масло. Чисти нагар много по-добре от минерала.
                                Просто чакахме да кихне гарнитурата докато смеси антифриза с маслото.
                                В семейството имаме 5 коли с тоя двигател и с това масло. До сега да са кихнали всичките, ако беше маслото.
                                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X