Обява

Свий
Няма добавени обяви.

наУчно погледнато-смяна масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: наУчно погледнато-смяна масло

    Действаща лаборатория има Приста в Плевен. Не съм сигурен дали изпълняват частни поръчки. Минерално масло няма как да се кара повече от 10000км, щото е станало на боза, на синтетиката и дават 30К, евентуално би могла да изкара и повечко, но едва ли си заслужава да се пробва. Ако се долива често (1л/2000км или подобно), то нуждата ще е само от филтър.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #32
      До: наУчно погледнато-смяна масло

      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
      Колега,това сигорно си го прочел някъде,щото практиката е друго нещо.Един съсед има Ифа-л-50 и се хвали че последните 23г не и е сменял маслото а само долива.Може да не е от 23г но аз не съм го виждал да прави тази процедура.На стария МБ-190 много пъти му се е налагало да прескача смяната и нищо само малко му се долива.Имах ме един МБ-409 бус ,който две години го карах ме на отработено от ваната в масларната,щото гореше по 6л за 1000км,и го чаках ме да фърли мотора че имах ме друг.Буса беше навъртял само в България над 800 000км. и му се скапа купето а мотора и така не можах ме да го сменим.
      Инжинер съм Колега специалист съм и ДВГ. Като ученик съм работил В АРЗ за ГАЗ 53. Нема такива филми с едно масло да изкараш толкова много и след това двигателя да става за нещо.

      Недейте с тия легенди .. сега ако ми кажеш, че и универсален модификатор сте сложили и се предавам
      Т5
      Crossrunner

      Коментар


      • #33
        До: наУчно погледнато-смяна масло

        Инженер, не инженер, ако за междусменния период се долива 50% от цялото количество, смяната е очевидно излишна, защото маслото е винаги достатъчно свежо. Само от филтъра няма мърдане - той си се пълни и трябва да се сменя.

        п.с. сега, колко струва двигател, който си изгаря половината масло от смяна до смяна, е отделна тема. Важното е, че може дълго да се поддържа в това състояние.

        Коментар


        • #34
          До: наУчно погледнато-смяна масло

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Инженер, не инженер, ако за междусменния период се долива 50% от цялото количество, смяната е очевидно излишна, защото маслото е винаги достатъчно свежо. Само от филтъра няма мърдане - той си се пълни и трябва да се сменя.

          п.с. сега, колко струва двигател, който си изгаря половината масло от смяна до смяна, е отделна тема. Важното е, че може дълго да се поддържа в това състояние.

          Е в това последното ( ПС ) е тънкия момент ! Стигнал ли е мотора до там за гори 50% масло - и инженер да е човек , пак не може да прогнозира колко време ше кара така . От друга страна и неинженер пък може да каже ( стига да е препатил ) каква кайма може да стане от такъв двигател на път !
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X