Колеги! карам злото Корандо с Валволин -пълна синтетика ! сменя се на 15000 км или една година! сега е точно на толкова и като време и като километри . Какво би се случило-научно погледнато - ако го сменя чак догодина , тоест след 2 години и 30 000 километра ! л'бопитно ми е. свивам разходите !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
наУчно погледнато-смяна масло
Свий
X
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
Нищо му няма.
За да направи дебелата смолиста гнус по вътрешните части на двигателя, трябва да просрочиш поне две смени на масло.
Ако пък маслото намалява и ти периодично доливаш прясно, може и повече да изкара.
Аз сега също правя подобен "експеримент". Криза е.
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
Има ли някъде лаборатория, която да изследва масла, и колко взема за проба?Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
сменя се на 15000 км или една година
Иначе- нищо няма да и стане, най-много после да ти излезе през носа ама ти и за това ще пуснеш тема и ще го измислим. Да не забравиш да споделиш!
Коментар
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
Ааа... хора, вие сериозно ли?
Има доста такива "експериментатори" с Пасати и Мерцедеси. После реват кански, че колата горяла повече масло, отколкото нафта или че турбото било калпаво и се чупело прес месец...
А филтър?
Ясеновата е лесна, целия му двигател е 200 лева...О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
При пълна синтетика и аз съм прескачал (Ланчия Тема, Фиат Крома и Опел Вектра `97) по една година без смяна. Ама всичките искаха малко доливане, та - "естествено опресняване"Имам си обаче един "Пасат" `91 г. - не харчи грам
- прескачам само периода ( нали е "1 год. или Х км."). Навърти ли километрите обаче, сърце не ми дава да експериментирам с такава невиждана преди от мен машинка (нищо не му се случи.... само вода в чистачките и бензин за 6 години
)
България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Коментар
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
Производителя препоръчва смяната на определени километри или време не само за да печели от продажбата на повече масло, а и защото явно след този пробег се губят част от качествата на продукта. И на мен ми се е случвало да превиша пробега с 2000км./ веднъж с 6000км./ и се усещаше малко по-особена работа на двигателя /МБ W210 дизел-почукваха повдигачите на клапаните, когато работи на тихи обороти/, но чак двоен пробег на маслото не бих рискувал. Когато колата се кара повече градско / къси разстояния, чести студени стартирания на мотора/ се препоръчва дори на по-кратки интервали да се извърши смяната на маслото. Успех!
Коментар
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнениеАаа... хора, вие сериозно ли?
Има доста такива "експериментатори" с Пасати и Мерцедеси. После реват кански, че колата горяла повече масло, отколкото нафта или че турбото било калпаво и се чупело прес месец...
Коментар
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение...Едва ли ще видиш нещо различно от 30 000 между сервизните интервали. И те ли са експериментатори?
Коментар
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
Принципно може и да не се сменя маслото направо сменяш двигателя като спре. Същатата работа е да не се къпеш като сравнение. Ако не сменяш маслото на време естествено че ше се износи двигателя по-бързо.Имайте предвид че този пробег го дава производителя за идеални условия .Нашите горива са ужасни така че те намалят с пъти смазочните качества на маслото а от там и пробега му.Вие искате да увеличите два пъти пробега което означава че два пъти повече ще увеличите и износването на двигателя.Живей за мига.
Honda CRF-250X
[IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/customprofilepics/profilepic2708_1.gif[/IMG]
Коментар
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
Първоначално публикуван от jorojeton Преглед на мнениеПринципно може и да не се сменя маслото направо сменяш двигателя като спре. Същатата работа е да не се къпеш като сравнение. Ако не сменяш маслото на време естествено че ше се износи двигателя по-бързо.Имайте предвид че този пробег го дава производителя за идеални условия .Нашите горива са ужасни така че те намалят с пъти смазочните качества на маслото а от там и пробега му.Вие искате да увеличите два пъти пробега което означава че два пъти повече ще увеличите и износването на двигателя.Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494
Коментар
-
До: наУчно погледнато-смяна масло
Питайте ме мене. Сменям 2 пъти в годината.
В началото бях с минерално. Еми, като си навъртя километрите, започна да подкачва масло по-бавно + лека разлика в работата на двигателя. После сложих синтетика дето явно свали всичкия боклук, щото отново започна да подкачва трудно, едва след 500-600км. Смених вече с марково синтетично, и вече 1000 и кусур всичко е ОК.
И да не го бях сменил, пак щеше да си върви, ама все щеше да ме човърка. Масло не пипва и не тече от никъде.
Ако имаш турбо, по-добре си го сменяй според това, дето пише в книжката. На двигателя може и нищо да не му стане, ама на турбото му става зле, пък то скъпо, неговата кожа!Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар