До: Какво ще стане,ако вместо масло 5w30 използваме 10W40 полусинтетика
Ами Polytron! Аз май към тях се ориентирам!До сега който го е използвал не казал лоша дума за тях. Освен това в сайта им "www.Polytron.bg" има клипчета, които ако не са манипулирани е голяма работа
.
В момента и аз съм с Кастрол пълна синтетика и не се оплаквам - купувам го от вносителя или от центровете за гуми "Margel".
И моето мнение, е че не може да се заменат двете масла!
Поздрави и Успех!
Ами Polytron! Аз май към тях се ориентирам!До сега който го е използвал не казал лоша дума за тях. Освен това в сайта им "www.Polytron.bg" има клипчета, които ако не са манипулирани е голяма работа
В момента и аз съм с Кастрол пълна синтетика и не се оплаквам - купувам го от вносителя или от центровете за гуми "Margel".
И моето мнение, е че не може да се заменат двете масла!
Поздрави и Успех!
Който ти го е казал това нищо не разбира!Ако си мераклия сложи 0/30,или 5/40.Никога няма да разбера защо на най-качествените синтетични масла им се води славата,че са"тънки",при положение,че на загрял мотор визкозитета им е,като на минерално 15/40(ако сравняваме с 5/40).И да не се забравя за студения старт,който е от основните виновници за износването на двигателя!Такситата що изкарват без основен ремонт поне два пъти повече километри?Независимо от километрите на колата най-доброто масло винаги е това,което е най-качествено,т.е.-пълната синтетика,или хидро-крегинговото масло!Износения мотор ще го"яде",докато е студен,но като загрее няма.За износени мотори има пълна синтетика 5/50-такова се препоръчва,например за цивилния Макларън-Мерцедес.


Ами сега ?!
Коментар