Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Yordan Kolev
    Бош и хела произвеждат водни ел. помпи които са за парното на Мерцедес и БМВ. Аз съм с такава помпа и когато работи изпарителят не замръзва. Когато я изключа и запаля двигателят студен, след минута изпарителят замръзва. Помпата ми върши перфектна работа и е предназначена да работи постоянно. Подобна е помпата на някои турбо двигатели на които има водно охлаждане на турбината. Без такава помпа газовата уредба на мотор с въздушно охлаждане е обречена.
    Точно това имах в предвид като най-лесно изпълнимо.Йори какво ше праим без тебе...ни знам
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      Колеги, не знам дали знаете, но газовата уредба монтирана за мотор с въздушно охлаждане дава по-добри резултати, отколкото другите, вероятно заради по-бързото затопляне на газта и по-високата и температура после. Затова не смятам че е разумно да се слагат помпи и лудории, след като може да се направи по-елементарно и естествено сигурно, системата с патрон в гърнето я има на заводски газови при VW, познавам доста хора, които си карат години безпроблемно и колите им харчат на газ по-малко, отколкото на бензин, а системата със серпентината я имат заводски при Ситроен, но не знам как точно е изпълнена.
      VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
      SXS-Restorations 0886513079
      Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

      Коментар


      • #18
        пинц

        колеги благодаря за помоща ,но казваите къде може да монтират такава за ПИНЦА
        ПАВКО
        0888802068

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от ninja_1
          Първоначално публикуван от Yordan Kolev
          Бош и хела произвеждат водни ел. помпи които са за парното на Мерцедес и БМВ. Аз съм с такава помпа и когато работи изпарителят не замръзва. Когато я изключа и запаля двигателят студен, след минута изпарителят замръзва. Помпата ми върши перфектна работа и е предназначена да работи постоянно. Подобна е помпата на някои турбо двигатели на които има водно охлаждане на турбината. Без такава помпа газовата уредба на мотор с въздушно охлаждане е обречена.
          Точно това имах в предвид като най-лесно изпълнимо.Йори какво ше праим без тебе...ни знам
          Браво бре, а моя пост по-нагоре?
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Bugman
            Системата с "патрона" в гърнето ...
            Обясни на нас незнаещите какво значи "патрон в гърнето"?
            Уморените коне не ги убиват , нали ??

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Yordan Kolev
              Бош и хела произвеждат водни ел. помпи които са за парното на Мерцедес и БМВ. Аз съм с такава помпа и когато работи изпарителят не замръзва. Когато я изключа и запаля двигателят студен, след минута изпарителят замръзва. Помпата ми върши перфектна работа и е предназначена да работи постоянно. Подобна е помпата на някои турбо двигатели на които има водно охлаждане на турбината. Без такава помпа газовата уредба на мотор с въздушно охлаждане е обречена.
              С помпа и баба знае . За мен беше предизвикателство да стане без помпа, затова не използвах серпентина, иначе си много прав че помпата много помага, увеличаваш много потока и от там дори и при минусови температури при нормален антифриз много трудно ще ти замръзне изпарителя.
              За Пинца ти трябва конвенционална газова уредба, една серпентина която горе долу да се сметне според изпарителя , който от своя страна е според киловатите на пинца и един разширителен съд, скоби , маркучи помпа и мерак. А колкото до направата малко им се хваща на техниците с такава работа .
              Успех.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от quadra
                Първоначално публикуван от ninja_1
                Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                Бош и хела произвеждат водни ел. помпи които са за парното на Мерцедес и БМВ. Аз съм с такава помпа и когато работи изпарителят не замръзва. Когато я изключа и запаля двигателят студен, след минута изпарителят замръзва. Помпата ми върши перфектна работа и е предназначена да работи постоянно. Подобна е помпата на някои турбо двигатели на които има водно охлаждане на турбината. Без такава помпа газовата уредба на мотор с въздушно охлаждане е обречена.
                Точно това имах в предвид като най-лесно изпълнимо.Йори какво ше праим без тебе...ни знам
                Браво бре, а моя пост по-нагоре?
                Ъъъъъ,забравил съм те нещо,срам...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Макавеев (mac)
                  какво значи "патрон в гърнето"?
                  Набързо ще напиша, че представлява тръба с изход за газта,а в тръбата друга надупчена с вход на газта, това е патрона, който е изработен от неръждавейка(специялна) и е монтиран в гърнето на Костенурката...
                  VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                  SXS-Restorations 0886513079
                  Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                  Коментар


                  • #24
                    До: ГАЗОВА У-БА ЗА...

                    Първоначално публикуван от Bugman Преглед на мнение
                    Набързо ще напиша, че представлява тръба с изход за газта,а в тръбата друга надупчена с вход на газта, това е патрона, който е изработен от неръждавейка(специялна) и е монтиран в гърнето на Костенурката...
                    Жаро-устойчива неръждавейка от Нефтохим Бургас, много дефицитна стока.Ако нямате връзки там трудно ще я намерите
                    Мите, не само в ауспуха на костенурката, и на ауспусите на VW 1600 TL също, не забравяй Живко от Поморие
                    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                    Skype: pach_bs

                    Коментар


                    • #25
                      До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                      Има изпарители,които нямат водна мембрана.Например Ренцо.И споконо може да се пусне маслото от двигателя преди или след масления радиатор през него.Не че с обикновен няма да стане и така,ама...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #26
                        До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                        Има изпарители,които нямат водна мембрана.Например Ренцо.И споконо може да се пусне маслото от двигателя преди или след масления радиатор през него.Не че с обикновен няма да стане и така,ама...
                        Ама не съм чувал за термостат на масления кръг. Изпарителят не е много щастлив на променлива температура. Т.е. не толкова той, колкото двигателят, на смес с променливо качество.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Ама не съм чувал за термостат на масления кръг.
                          Среща се при някои автомобили с маслен радиатор, като например БМВ с двигател М30 и др.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                            Аз имам агрегат за ток едноцилиндров руски от военните с въздушно охлаждане пала го с една ръчка на бензин и като поработи спирам бензина и от една туристическа бутилка с газ с дълъг маркуч пускам малко газ и в момента в който догаря бензина то се усеща завирам маркуча в карбураторчето по стержена на въздушния филтър и си бачка чудо и после оборотите ги регулираш с врътката на газовата бутилка пускаш повече газ дигаш оборотите и заваряваш с електрожена.А ЗА лека кола едни приятели направиха Панда с въздушно охлаждане на газ утре ще ги питам и ще пища
                            К мирной жизни не пригоден.
                            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                            Коментар


                            • #29
                              До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                              Хора здравейте, аз съм нов учасник, искам да си направя на газ един двигател от "транспортер" 2 литра с въздушно. Ще ползвам обороти 3200 почти постоянно, за ниски 1500 ми стигат. Въпроса е как да направя изпарител-патрон, също дозирането да не е с изпарител, има ли друг начин, не е нужен динамизъм, не е за кола, трябва да сложа термометри на главите и маслото, какви да ползвам, да са със скала, не е нужно да са точни, просто трябва да следя разликите докато го вкарам в режим на работа, после ще ги махна.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Газова уредба за двигател с въздушно охлаждане

                                Първоначално публикуван от XLR8 Преглед на мнение
                                Хора здравейте, аз съм нов учасник, искам да си направя на газ един двигател от "транспортер" 2 литра с въздушно. Ще ползвам обороти 3200 почти постоянно, за ниски 1500 ми стигат. Въпроса е как да направя изпарител-патрон, също дозирането да не е с изпарител, има ли друг начин, не е нужен динамизъм, не е за кола, трябва да сложа термометри на главите и маслото, какви да ползвам, да са със скала, не е нужно да са точни, просто трябва да следя разликите докато го вкарам в режим на работа, после ще ги махна.
                                Обичайно вкарват жароустойчива тръба неръждавейка в ауспуха и топлината от изгорелите газове я стопля.През тръбата минава газта и стоплена влиза в изпарителя.Другия вариант е да топлиш изпарителя с масло от двигателя, като го закачиш към магистралата на двигателя.Трети вариант е да си купиш изпарител с електрическо подгряване.

                                ПС
                                Ха, ми то всичко вече е коментирано по-нагоре в темата.Какво се чудиш колега, хващай и се мятай
                                Защо не искаш да ползваш изпарител ?
                                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                                Skype: pach_bs

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X